A nowy się też okręcał ?
A nowy się też okręcał ?
Nowy nie ale dla pewności możesz żabką od dołu ścisnąćTylko pamiętaj żeby dać starą nakrętke bo potem w przyszłości tego nie odkręcisz np. chcąc wyjąć zwrotnice do wymiany łożyska czy coś. W tych nowych nakrętkach jest taka uszczelka która się podwija i potem jest nieciekawie.
nie uszczelka a plastikowy kolnierz ktorzy dziala jak klej do gwintow. Umieszczony jest celowo i ma zapobiegac samoodkrecaniu sie nakretki , stara nakretka ma juz ten kolnierz zuzyty i dlatego dodawana do sworznia jest nowa nakretka . Dobrac tez nie jest tak latwo inna kakretke bo na sworzniu jest drobny gwiny i o ile sie nie mysle to jest 10x1.25 chyba
Who I am? I am a the Champion.
Ok rozumiem CięAle nie mówie żeby dawać jakąś starą nakrętke czy coś... Poprostu dać tą bez tego kołnierza nową
A w ASO owszem dają może i nowe dołączane do części bo w razie czego przy odkręcaniu owej części w razie zniszczenia dają nową tą część... Nie ma co ukrywać że ASO jest,było i będzie drogą opcją serwisowania auta
Powtarzam że jest to moja osobista opinia i nie musisz się z nią zgadzać ja to rozumiem
![]()
U nas na serwisie zawsze zakłada się stare bez wspomnianego kołnierza. I to nie jest mój wymysł tylko porady Mistrzów serwisu którzy pracują już 15lat i uczestniczą w różnych szkoleniach ... ale każdy robi to co chce, w każdym bądź razie życze zdrowia przy odkręcaniu tego bo ja już to robiłem na serwisie w a3 po jednej zimie gdy trzeba było odkręcić zwrotnice do wymiany łożyska taką właśnie nakrętke, skończyło się na obcięciu sworznia który miał zaledwie pół roku... Ale każdy robi to co chce w każdym bądź razie życze miłego majsterkowania![]()
nie prosciej bylo odkrecic sworzen z 3 srub od wahacza? powiem Ci ze zakladalem roznych firm sworznie tych drogich i tych zupelnie tanich , nigdy nie bylo problemu zeby odkrecic nakretke . Robilem tez naprawy po innych mechanikach i fakt ze odkreca sie ciezej chociazby ze wzgledu na zabrudzenia na gwincie ale zeby obcinac?nigdy
Who I am? I am a the Champion.
A jak Ci śruba na gwincie nie chce dalej iść to co zrobisz? Będziesz się nad nią modlił? To jedyne co możesz zrobić to ją ukręcić tylko przy włożeniu większej siły... Ale oczywiście na to nie ma reguły. Niektóre odkręcają się normalnie... Z resztą niepotrzebnie o tym pisałem, każdy niech robi to co uważa, to jest tylko moja osobista opinia poparta doświadczeniem ludzi którzy robili setki takich aut. I to nie tyczy się tylko sworzni wachacza bo i końcówek itd.![]()
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)