Pokazane rezultaty 1 do 10 z 46

Temat: Wymiana sworznia wahacza

Hybrid View

  1. #1
    Darepb's Avatar
    Data dołączenia
    May 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    WLKP-Wolsztyn
    Auto
    BRAK
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    21 razy
    Podziękował
    17 razy

    Domyślny

    A nowy się też okręcał ?

  2. #2
    czaro95's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radom
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    15 razy
    Podziękował
    18 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Darepb Pokaż post
    A nowy się też okręcał ?
    Nowy nie ale dla pewności możesz żabką od dołu ścisnąć Tylko pamiętaj żeby dać starą nakrętke bo potem w przyszłości tego nie odkręcisz np. chcąc wyjąć zwrotnice do wymiany łożyska czy coś. W tych nowych nakrętkach jest taka uszczelka która się podwija i potem jest nieciekawie.

  3. #3
    PROSTO's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    64-100
    Auto
    a6
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    308 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez czaro95 Pokaż post
    W tych nowych nakrętkach jest taka uszczelka która się podwija i potem jest nieciekawie.
    nie uszczelka a plastikowy kolnierz ktorzy dziala jak klej do gwintow. Umieszczony jest celowo i ma zapobiegac samoodkrecaniu sie nakretki , stara nakretka ma juz ten kolnierz zuzyty i dlatego dodawana do sworznia jest nowa nakretka . Dobrac tez nie jest tak latwo inna kakretke bo na sworzniu jest drobny gwiny i o ile sie nie mysle to jest 10x1.25 chyba
    Who I am? I am a the Champion.

  4. #4
    czaro95's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radom
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    15 razy
    Podziękował
    18 razy

    Domyślny

    Ok rozumiem Cię Ale nie mówie żeby dawać jakąś starą nakrętke czy coś... Poprostu dać tą bez tego kołnierza nową A w ASO owszem dają może i nowe dołączane do części bo w razie czego przy odkręcaniu owej części w razie zniszczenia dają nową tą część... Nie ma co ukrywać że ASO jest,było i będzie drogą opcją serwisowania auta Powtarzam że jest to moja osobista opinia i nie musisz się z nią zgadzać ja to rozumiem

  5. #5
    czaro95's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radom
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    15 razy
    Podziękował
    18 razy

    Domyślny

    U nas na serwisie zawsze zakłada się stare bez wspomnianego kołnierza. I to nie jest mój wymysł tylko porady Mistrzów serwisu którzy pracują już 15lat i uczestniczą w różnych szkoleniach ... ale każdy robi to co chce, w każdym bądź razie życze zdrowia przy odkręcaniu tego bo ja już to robiłem na serwisie w a3 po jednej zimie gdy trzeba było odkręcić zwrotnice do wymiany łożyska taką właśnie nakrętke, skończyło się na obcięciu sworznia który miał zaledwie pół roku... Ale każdy robi to co chce w każdym bądź razie życze miłego majsterkowania

  6. #6
    PROSTO's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    64-100
    Auto
    a6
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    308 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez czaro95 Pokaż post
    gdy trzeba było odkręcić zwrotnice do wymiany łożyska
    nie prosciej bylo odkrecic sworzen z 3 srub od wahacza? powiem Ci ze zakladalem roznych firm sworznie tych drogich i tych zupelnie tanich , nigdy nie bylo problemu zeby odkrecic nakretke . Robilem tez naprawy po innych mechanikach i fakt ze odkreca sie ciezej chociazby ze wzgledu na zabrudzenia na gwincie ale zeby obcinac?nigdy
    Who I am? I am a the Champion.

  7. #7
    czaro95's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radom
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    15 razy
    Podziękował
    18 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez PROSTO Pokaż post
    nie prosciej bylo odkrecic sworzen z 3 srub od wahacza? powiem Ci ze zakladalem roznych firm sworznie tych drogich i tych zupelnie tanich , nigdy nie bylo problemu zeby odkrecic nakretke . Robilem tez naprawy po innych mechanikach i fakt ze odkreca sie ciezej chociazby ze wzgledu na zabrudzenia na gwincie ale zeby obcinac?nigdy
    A jak Ci śruba na gwincie nie chce dalej iść to co zrobisz? Będziesz się nad nią modlił? To jedyne co możesz zrobić to ją ukręcić tylko przy włożeniu większej siły... Ale oczywiście na to nie ma reguły. Niektóre odkręcają się normalnie... Z resztą niepotrzebnie o tym pisałem, każdy niech robi to co uważa, to jest tylko moja osobista opinia poparta doświadczeniem ludzi którzy robili setki takich aut. I to nie tyczy się tylko sworzni wachacza bo i końcówek itd.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •