Strona 9 z 105 PierwszyPierwszy ... 78910111959 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 81 do 90 z 1043

Temat: Klimatyzacja w 8P - problemy, porady, serwis

  1. #81
    morgan's Avatar
    Data dołączenia
    May 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    PL
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    49 razy
    Podziękował
    14 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Golem1 Pokaż post
    A nie miałeś przypadkiem kompresora Denso i potem zmieniłeś na polskiego Sandena.
    Nie. W naszych A3 w tamtych latach głównie pakowali Denso albo Zexela. Sanden pojawił się później. Wiem co wyjmowałem, nie tylko ze swojego auta
    Oczywiście, że da się wymienić elektrozawór bez demontażu sprężarki. Ale większość "fachowców" od klim i tak woli wyjąć sprężarkę - jest łatwiej i więcej zarobią.
    Mimo wszystko równie często pada sprężarka od uwalonego elektrozaworu jak i elektrozawór od uszkodzonej sprężarki. Jeśli już więc ktoś zdiagnozuje problem w elektrozaworze to ja bym radził wyjąć sprężarkę i zobaczyć co jest w środku... A w momencie gdy po wyjęciu elektrozaworu mamy na nim chociażby najdrobniejszy opiłek to już w ogóle rozebranie kompresora lub jego wymianę uważam za konieczną. No ale niektórzy lubią być oszczędni - a oszczędni płacą dwa razy

  2. #82

    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    LEON
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Panowie przestała działać mi klima, napięcie do sprężarki dochodzi 9V, moim zdaniem powinno być 12 ale moge się mylić. Ma ktoś jakieś sugestie/ Auto 8P 2.0T
    Czujnik ciśnienia był właśnie podpinany nowy i nic to nie pomogło. Może jest jakiś przekaźnik? Bezpieczniki sprawdzone.
    Ostatnio edytowany przez szymek118 - 14-08-13 o 11:24

  3. #83

    Data dołączenia
    Jun 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD

    Question odpływ / odprowadzenie wody / skroplin z parownika w 8P (rurka odpływu wody)

    Cześć wszystkim.

    Poszukuję informacji gdzie znajduje się ujście rurki odpływu wody (skroplin) z parownika w 8P, by zapodać tam piankę odgrzybiającą Wurth'a.
    Znalazłem ładny poradnik ze zdjęciami do 8L ale w 8P musi to być w innym miejscu. Pytanie czy też gdzieś na ścianie grodziowej czy też pod autem?
    Może da się dostać do tej rurki z kabiny?
    W Etce znalazłem element o jaki chodzi (1K1260113D) ale schemat nie uzmysłowił mi gdzie jest zakończenie. Raczej w górę to nie idzie...

    P.S.
    Śmierdzi mi z klimy zaraz po włączeniu a później powoli zanika (lub się nos przyzwyczaja). Wymieniłem filtr pp, ozonowałem, psikałem chemią (Loctite), zdemontowałem też wentylator i wymyłem go, szmatką przetarłem tyle ile mogłem sięgnąć kanały i nadal śmierdzi. Oglądałem też parownik sięgając lusterkiem od strony filtra pp i wygląda jak nówka z żadnym śladem grzyba czy śmieci jakichś innych. Stąd pomysł, że zalega woda w kanaliku odpływowym.

  4. #84
    Enten's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Otwock
    Auto
    Audi a3, Golf mk1 1.9TDI ASZ
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    52 razy
    Podziękował
    18 razy

    Domyślny

    sprawdź jeszcze podszybie i nadkola przy słupkach. Tam też potrafi się zrobić hodowla wszelkiego ustrojstwa i cedzi.
    W ujściu nie podpowiem.
    My life be like Ooh Ahh...

    ... wracam do gry
    BKD+GTB2260VK = 245ps/510Nm

    by EvolutionMotorSport


    Zużycie paliwa - Motostat.pl

    mój golf mk1 http://www.a3-club.net/forum/showthr...57#post1331057

  5. #85
    kaska777's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2009
    Płeć
    kobieta
    Miasto
    Tczew
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0 AXW
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    Panowie czy miał ktoś do czynienia z wymianą napędu nastawczego klapy regulacji temperatury? (klima automatyczna). Klimatyzacja chodziła chociaż słychać było pracę klap przez cały czas. Po diagnostyce komputerowej w serwisie włączył się tryb Econ i nie można go wyłączyć. Można to jakoś obejść tak by wyłączyć ten cholerny tryb Econ? W ASO chcą za jeden silniczek 550zł. a do wymiany jest lewy i prawy. Widzę, że są tutaj nieźli magicy to może ktoś coś poradzi? Niestety mało jest informacji na ten temat.
    Pozdrawiam i dziękuję za ewentualną pomoc

  6. #86
    kuebk's Avatar
    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Berlin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0 TDI CR CBBB (170KM)
    Pomógł
    143 razy
    Podziękował
    32 razy

    Domyślny

    Ja w poprzednim aucie wymienialem lewy silnik nastawczy z ta roznica ze jego nie dzialanie nie powodowalo pracy w trybie ECON tylko brak reakcji na ustawienie temperatury na climatronicu, po lewej stronie zawsze wialo mi cieple powietrze. Raczej bym w tych silnikach nie upatrywal przyczyny trybu ECON - tutaj przydaloby sie odczytanie bledow.

    Ceny uzywanych silnikow zaczynaja sie od okolo 50zl na allegro (oczywiscie tutaj tez zalezy jaki konkretnie silnik potrzebujesz).
    Piszesz tez ze bylas w serwisie, to pogadaj tam z ludzmi ze jesli po ich pracach zaczal swiecic ECON to niech przywroca auto do stanu sprzed przyjazdu.

  7. Podziękowania dla kuebk za pomoc w problemie

    kaska777 (27-08-13)

  8. #87
    kaska777's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2009
    Płeć
    kobieta
    Miasto
    Tczew
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0 AXW
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez kuebk Pokaż post
    Ja w poprzednim aucie wymienialem lewy silnik nastawczy z ta roznica ze jego nie dzialanie nie powodowalo pracy w trybie ECON tylko brak reakcji na ustawienie temperatury na climatronicu, po lewej stronie zawsze wialo mi cieple powietrze. Raczej bym w tych silnikach nie upatrywal przyczyny trybu ECON - tutaj przydaloby sie odczytanie bledow.

    Ceny uzywanych silnikow zaczynaja sie od okolo 50zl na allegro (oczywiscie tutaj tez zalezy jaki konkretnie silnik potrzebujesz).
    Piszesz tez ze bylas w serwisie, to pogadaj tam z ludzmi ze jesli po ich pracach zaczal swiecic ECON to niech przywroca auto do stanu sprzed przyjazdu.
    Zrobiłam scenę ale nie pomogło. Stwierdzili, że włączenie się trybu Econ i brak możliwości jego wyłączenia jest spowodowane wcześniejszą niesprawnością i błędami które zdiagnozowali. Podobno komputer włączył ten tryb bo widzi usterkę klimatyzacji i to niby dla bezpieczeństwa by jeszcze bardziej jej nie uszkodzić ...tak, tak wiem że to kit ale klima działała a teraz nie działa Poradźcie coś proszę
    Podaję kody błędów:
    Ostatnio edytowany przez kaska777 - 24-08-13 o 22:13

  9. #88
    kaska777's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2009
    Płeć
    kobieta
    Miasto
    Tczew
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0 AXW
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    Dobra rada dla tych co lubią często podpinać się pod diagnostykę pojazdu. Gdy klimatyzacja Wam działa ale pokazują się błędy napędów nastawczych klap to nie radzę ich usuwać bo klima wyłączy się na amen i będzie pracował tylko tryb ECON. U mnie naprawa trwała 3 dni, do wymiany potencjometr klapy centralnej a koszt usługi 450zł. Pozdrawiam

  10. #89
    morgan's Avatar
    Data dołączenia
    May 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    PL
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    49 razy
    Podziękował
    14 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez kaska777 Pokaż post
    Gdy klimatyzacja Wam działa ale pokazują się błędy napędów nastawczych klap to nie radzę ich usuwać bo klima wyłączy się na amen i będzie pracował tylko tryb ECON.
    Ciekawa teoria. Tak Ci to w ASO argumentowali?

  11. #90
    kaska777's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2009
    Płeć
    kobieta
    Miasto
    Tczew
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0 AXW
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez morgan Pokaż post
    Ciekawa teoria. Tak Ci to w ASO argumentowali?
    Na naprawy w ASO mnie nie stać. Teoria czy nie, podzieliłam się informacją z własnego doświadczenia. Poza tym nie tylko ja miałam taki sam problem jednak mało kto miał wiedzę na ten temat. U jednych pomogła ponowna diagnostyka u mnie nie. Po wymianie części: potencjometr klapy centralnej klima ruszyła. W dalszym ciągu pokazują się błędy napędów nastawczych klapy lewej i prawej ale klima na razie działa. Przy tylu błędach jakie u mnie wyskoczyły wcale mnie to nie dziwi, że coś się przyblokowało. Przyczyniło się do tego kasowanie błędów, wcześniej była sprawna. Nie jestem biegła w tym temacie ale kasowanie błędów robi się chyba po naprawie a nie przed i stąd ta teoria?

Strona 9 z 105 PierwszyPierwszy ... 78910111959 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Tags for this Thread

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •