Strona 85 z 103 PierwszyPierwszy ... 3575838485868795 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 841 do 850 z 1025

Temat: [8L] Notlauf

  1. #841

    Data dołączenia
    Jul 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rzeszów
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    wyczyscilem geometrie kolektor wodotowy zawor wymienilem wezyki i rozrzad przed remontem wchodzil silnik w tryb awatyjny zadko przy ok 150-160 km/h teraz ato na sto przy 120km/h wychodzi na to ze w moim przypadku czyszczenie turbiny geometri nie pomoglo a wrecz przeciwnie jest gorzej niz bylo;(

  2. #842
    RoMo's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Nowy Sącz
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Witam Panowie chciałem sie poradzić co do kodu błedu 17965 Regulacja ciśnienia ładowania, dodatnia odchyłka, nieciągły. Od czasu do czasu autko wchodzi w tryb awaryjny ciagnie tylko do 100km, działo sie tak wiec wyczyściłem turbine i cały dolot, przez około miesiąc był spokuj i podobno sytaucja, i teraz moje pytanie czy wymieniać ten zawór?? weżyki dobre. czy go regenerować, jest w ogóle sens??

  3. #843

    Data dołączenia
    Feb 2010
    Płeć
    kobieta
    Miasto
    Radom
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BMN
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Witam mam małe pytanie a mianowicie czy ten schemat podłączenia wężyków do zaworków jest do silnika typu AGR? przestudiowałem już wiele stron o tym i sam się gubie. Proszę o Pomoc Z GÓRY DZIEKUJE

  4. #844
    arczi86's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    LLB
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    Jak sprawdzić popranie działajaćy zaworek N75
    Ostatnio edytowany przez arczi86 - 30-08-13 o 11:25

  5. #845

    Data dołączenia
    May 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radom
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMN
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Soniacz Pokaż post
    Hej!

    Dzisiaj pojawił się u mnie notlauf ( tak mi się wydaje ) . Po przejechaniu 10 km wszystko w porządku, zgasiłem samochód, za 10 min znów odpaliłem i po kilku km tak przy 3tys obrotów na 4 biegu kompletny brak mocy. Samochód powoli się rozpędzał, max do 120km/h i dalej nie dało rady. Zgasiłem, odpaliłem znów auto i wszystko w porządku. Wróciłem do domu, zacząłem czytać ten temat, w międzyczasie przejechałem się autem i ciągnął tak jak powinien, trochę mu dałem 3-4k obrotów, nie było problemu. Wcześniej niekiedy miałem wrażenie kilka razy, że jakby tej mocy brakowało, szczególnie przy 100/120km/h ale po chwili znów było ok, jednak to były sporadyczne, naprawdę rzadkie przypadki. Robić coś z tym? Czy czekać co się będzie dziać? Pewnie poradzicie, że logi trzeba zrobić, ale musiałbym jechać do mechanika bo nie mam sprzętu. Czy póki co dać sobie spokój jak się nic nie będzie dziać?
    U mnie problem znikł(odpukać). Po tym zdarzeniu od czasu do czasu daje mojej ostro w palnik. Wymieniłem także olej i wszystkie filtry, paliwo verva od początku lałem. Po tej wymianie stwierdziłem nawet, że a3 jest żywsza i cichsza. Zrobiłem 1,5 tysiąca i ani razu nie pojawił się notlauf ( dużo w trasie ). Także moim zdaniem nie zawsze jak pojawi się notlauf trzeba od razu jechać do magika, niekiedy lepiej samemu spróbować 'przepchania turbinki ' i przez pewien czas mieć ograniczone zaufanie do niej przy wyprzedzaniu itp. Jeśli komuś nadal problem będzie się pojawiał wtedy nic innego nie pozostaje, logi i działamy

  6. #846

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radom
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Gazor Pokaż post
    Witam mam małe pytanie a mianowicie czy ten schemat podłączenia wężyków do zaworków jest do silnika typu AGR? przestudiowałem już wiele stron o tym i sam się gubie. Proszę o Pomoc Z GÓRY DZIEKUJE
    Dokładnie z tym samym problem się borykam ;/
    Prosiłbym kogoś kto ma silnik AGR bądź posiada wystarczającą wiedzę na ten temat, aby przedstawił schemat podłączenia wszystkich wężyków podciśnienia.
    Jak widać nie jestem sam, który gubi się pomiędzy tematami, a rozwiązania konkretnego brak. P.S jeśli ktoś bd chciał,to postawie litr dobrego trunku w ramach pomocy, ponieważ jazda bez aktywnej turbiny jest jak jazda starym dieslem ;/

  7. #847
    Pixel's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Monachium, Rzeszów
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CUNA (184 KM)
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez arczi86 Pokaż post
    Jak sprawdzić popranie działajaćy zaworek N75
    Ja testowałem zaworek podpinając napięcie na piny i słuchałem czy zaworek zmienia położenie. Następnie podłączyłem sobie rurkę i wtłaczając powietrze zamykałem i otwierałem zaworek sprawdzając szczelność i przepuszczanie powietrza w zależności od stanu otwarcia zaworu. U mnie zaworek był zapchany jakimiś paskudztwami. Rozebrałem cały zawór (opisy w sieci) wyczyściłem wszystko dokładnie jakimś denaturatem, nasmarowałem tłoczek i po złożeniu zaworku i montażu jeżdżę już na nim rok bez problemów Warto sprobowac nie mamy nic do stracnia prawda

  8. Podziękowania dla Pixel za pomoc w problemie

    nickT (20-09-13)

  9. #848
    Pixel's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Monachium, Rzeszów
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CUNA (184 KM)
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Witam Niestety muszę post pod postem. Poprzednio chciałem pomoc a teraz ja potrzebuje rady.
    Jak można przeczytać jakiś rok temu borykałem się z trybem awaryjnym i obecnie problem wrócił.
    Dodam ze przejechałem autem 1300km bez problemu. Włączając auto następnego poranka auto łapie:
    1 Fault Found:
    17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
    P1557 - 35-10 - - - Intermittent

    Na szybko odczepiłem przewód podciśnienia od EGR bez poprawy.

    Czyżbym podczas tych 1300km zagrzał przewody podciśnienia i teraz po ostygnięciu mam jakąś nieszczelność ?

  10. #849
    balsam0ss's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Czeladź
    Auto
    Audi a3 8P 1.9 105KM
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BLS
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Witam, mam problem z turbiną, na jedynce wstaje przy 3,5tys, na dwójce wstaje tak 2,2-2,5tys, trójka bierze tak przy 2tys + towarzyszą przy tym wydostające się spaliny z turbiny i ogólnie jak turbo nie wstanie to "klekocze" i kopci strasznie z rury. Po podpięciu pod kompa u znajomego pokazało błąd z ciśnieniem doładowania (Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached).
    Co może być przyczyną tego? Bądź jakie zabiegi trzeba wykonać, aby wszystko było jak należy. Z góry dziękuję za odpowiedź.

    Audi a3 8P 1.9 105km 2006r
    przebieg 180tys (ręki za niego nie dam- Niemcy)

  11. #850
    Xprot's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    jelenia góra
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AXR
    Pomógł
    22 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez balsam0ss Pokaż post
    Bądź jakie zabiegi trzeba wykonać, aby wszystko było jak należy.
    przeczytac ze 3-4 strony tego tematu wstecz

    czyszczenie geometrii to podstawa.

Strona 85 z 103 PierwszyPierwszy ... 3575838485868795 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •