1 część wydechu musisz zrobić całą, od turbiny do łączenia z 2 częścia tłumika końcowego. Zgłoś się do PrzemoCar to zrobi Ci customa. Moc powinna być w okolicach 275PS.
1 część wydechu musisz zrobić całą, od turbiny do łączenia z 2 częścia tłumika końcowego. Zgłoś się do PrzemoCar to zrobi Ci customa. Moc powinna być w okolicach 275PS.
|
Z ciekawostek,
Witek od jakiegos czasu oferuje mod 2.0TSI (TFSI ) CCZA, CCZB na 300PS/450Nm
a wszystko to na seryjnym turbo IHI ( odpowiednik K03)
Niestety podobno patent nie bedzie szybko "opublikowany" , zeby inni tunerzy nie mogli korzystac z wiedzy najlepszego tunera w polsce, a nawet za granica
okazuje sie jednak ze robione sa takie mody,
1.8TSI z taka turbina
- 98/100 octane fuel
- Full exhaust
- Cold air intake kit
- Upgraded intercooler: Audi S3
- Upgraded turbo: IHI Golf 6 GTI / Leon FR TSI itp
- Etuners ECU remap
![]()
Nie pomagam na PW, nie muszę
Od tego jest forum i tematy na nim
z ciekawostek wykres tego samego auta na innej hamowni , ciekawe o co chodzi.
http://postimg.org/image/crtheux63/
ale to Scirro tyle mialo po samym sofcie ( byl jeszcze cooler z s3, no ale on mocy nie doda )
Nie pomagam na PW, nie muszę
Od tego jest forum i tematy na nim
Amerykańska Trójka 2.0T FSI SOLD 18.07.2015
na więcej jak 260PS samym softem nie masz co liczyć.
Rapix, Miro, to o co hallo z tymi hamowniami? Dwie były bardzo optymistyczne czy jedna zaniżyła realny wynik bo jak na k03 wydmuchnęło 300ps to czapki z głów dla Tunera
There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)