Pb to shit tez miałem na nim stuk
Pb to shit tez miałem na nim stuk
|
mój to na 5 biegu poleci te 180 km/h ;d, a nie jak tu na trzecimhaha
U mnie nawet na 95 tak nie stuka jak u Ciebie. Zrób coś z tym.
Widać że autko ma potencjał. Turbo wstaje tak sobie ale to może ze względu na wydech seryjny. Z tego też chyba powodu góra jest taka jaka jest i wykres się zatrzymuje na 238 kreskach.
W sumie to i tak maks dla fabrycznej pompy paliwa. Jeszcze zapytam na jakim regulatorze paliwa jest 3 czy 4bar bo stuki są a wtryski widać że pootwierane.
Co sądzisz Gregor?
Regulator paliwa oryginał. Nie zmieniałem.
Civic 1.4 90PS -> Golf IV 145PS TDI -> A3 1.8T 212PS -> A4 B7 2.0 TDI AVANT -> A4 B6 Avant Quattro BEX ->Opel Corsa 1.2-> Audi A3 8P SB 2.0TDi Q
cześć jestem nowy wczoraj byłem na hamowni w v-tech olsztyn i auto wypluło 170km 268nm silnik agu nie znam historii auta gdyż posiadam od dwóch miesięcy v-speed na trzecim biegu to 198km/h gostek z hamowni był w szoku
sory v-speed to 196km/h przy 6134obr teraz spojrzałem na wykres możliwe że coś było robione auto posiadam od nie dawna i nie znam zbytnio histori ale miało mieć niby 200kucy i gdzie te 30chociaż gostek z hamowni powiedział ze próg 200 koni jest możliwy ale narazie wychodzi 170km bo turbo nie trzyma ciśnienia i przy 3231 dmucha 0.94 bara a potem pikuje ostro w dół i przy 6200obr jest tylko 0.47 bara stwierdził że wina leży w turbo lub przewodach ciśnieniowych które faktycznie są leciwe ikrusza sie jak stare prześcieradło
Ostatnio edytowany przez Tazman - 17-11-13 o 13:20
dodam żę badanie turbo było w piku
- - - Aktualizacja postu - - -
nie wiem ja jestem zielony w tych sprawach może i jest tak jak mówisz że coś mu wyszło nie tak
196km/h to na 4 biegu. To by się zgadzało. Na 3 nie ma opcji.
A4B7 3.0 TDI ASB
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)