|
Im wyższy indeks prędkości tym mocniejszy korpus opony (więcej drutów) ma to znaczenie np wjeżdżając w dziurę (ryzyko powstania tzw bąbla) wiec poza oczywistą prędkością wybierając wyższy indeks nabywamy odporniejszą oponę
Uwaga! Mój nick wymawiamy tak jak jest napisane: skrzypul a nie "skszypół"
205 1.9 GTi 128KM, CRX Del-Sol 1.6 136KM, A3 8L 1.8TQ 180KM, S3 8L BAM 260KM, A3 8P 2.0TQ 400KM
S4 B8 3.0 TFSi: 475KM
Chrysler Town&Country 3.6 290PS
Dokładnie .... Na wiosnę przy rozstopach o dziury nie trudno i wtedy przydaje się index H ... T są delikatne.
Wszystko zależy od zasobów pieniężnych... wiadomo że na bezpieczeństwie nie należy oszczędzać,ale nie raz trochę brakuje, jak jest kasa to wolałbym indeks H.
Panowie nie piszcie bzdur że indeks H jest odporniejszy na uszkodzenia od T tylko dowiedzcie się jak zbudowana jest opona i gdzie sa różnice w budowie pomiędzy indeksami.
Z punktu widzenia budowy opony na śniegu będzie lepiej sprawować sie opona z niższym indeksem.
powiem, Ci, że odpuściłem sobie bo nie produkują 17 i kupiłem uniroyal ms plus 77
ale jak poczytałem o tych oponach to są bardzo dobre na śnieg, gorzej z hamowaniem na mokrym
Części na sprzedaż do: Audi TT 8N BAM A3 8P Sportback R32 S-line Audi A3 8L 1,8T 3d Audi A3 8L 1,8T 5d Audi S3 8L 1,8T
Może trochę zejdę z rozmiarówki, ale moje conti ts850 15" na mokrym (ostatnie deszcze ) lepiej sie sprawują niż fuldy montero ( te same auta i silnika a3 1.8t) i obie na indexie t - oczywiście zimówki
Odnośnie bieżnika, niby optymalnym kinimum na zimę na markowej oponie to te 6mm, ale ja z racji iż ma kobieta jeździ też moją A3, szukalem 7mm lub więcej i nie starsze niż te 3 latka. Ale i tak nowe kupiłem - bezpieczniej, choć drożej (przy sprzedaży wyjdzie jak zakup używki).
Sent from my iPhone using Tapatalk
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)