Strona 35 z 62 PierwszyPierwszy ... 25333435363745 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 341 do 350 z 618

Temat: Instalacja gazowa LPG w Audi A3 1.8 Turbo

  1. #341

    Data dołączenia
    Mar 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Waganiec/Włocławek
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T ARX

    Domyślny

    Czyli reduktor w miare dobry ale wtryski lipne tak? I masz racjebnie chodzi tak jak powinien. Dzis go odpalilem to dopoki chodzil na ssaniu to tak jakby nie na wszystkie cylindry i obroty skakaly. Ale tak jest tylko jak samochod dlugo nie odpalany. W dodatku to spalanie zanizone na komputerze i ta kontrolka z kmh i 1 sie zapala i nie wiem co to moze byc bo zapomnialem w ksiazce serwisowej zobaczyc

  2. #342
    wiktor3966's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Olsztyn/Grunwald
    Auto
    Audi Quattro
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARY
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Panowie jaką polecanie instalację do 3000 zł , silnik 1,8t ARY quattro , narazie jest 180km ale już jest plan na 210 a docelowo 250.I jeszcze jedno,jaka pojemność butli zmieści się w miejsce dojazdówki? można ewentualnie podnieść tą podłogę jakoś ?

  3. #343

    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    we
    Auto
    3BG
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    27 razy
    Podziękował
    50 razy

    Domyślny

    tech / stag, acr01 czerwony, hana niebieska

  4. #344

    Data dołączenia
    Oct 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Opalenie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AJQ
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    Tak jak kolega wyżej napisał stag, wtryski hana niebieskie, 2 reduktory ac r01, fi 8, sam już przejechałem 45 tys km i nic się nie dzieje. Nie ma co oszczędzać bo jest to wymagające autko, sam się przekonałem na własnej skórze, gdyż jest to druga instalacja lpg w tym aucie, pierwszą tak mi założyli że auto przy 2,5 tys obrotów wyrzucało na benzyne, szarpało dławiło się itp. założyli mi diego, do tego magic jet, i reduktor silvera na fi 6 koszt 2900zł, po dwóch tygodniach walki z gazownikiem sciągnął instalacje i zwrócił kase A za obecną zapłaciłem 3 tys zł i nie miałem żadnych problemów.

  5. #345

    Data dołączenia
    Mar 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Tarnowskie góry
    Auto
    audi a3 1.8t 150km
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    powiedzcie mi gdzie moge znaleźć mozliwość zwiększenia dawki gazu

    posiadam instalacje na podzespołach tj.

    reduktor magic III
    jakiś czujnik podcisnienia AC
    wtryski hana 2000 zielone
    komp Qbox

    z góry dziekuje

  6. #346

    Data dołączenia
    Feb 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Leeds, West Yorkshire
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    3.2 BDB
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    Po przeczytaniu tego co juz zostalo napisane troche mi sie humor poprawil widac piszacy tutaj nie maja o niczym zielonego pojecia BRC, STAG, TECH, KME w przypadku tego auta nie ma wiekszej roznicy 1,8 pojedzie na wszystkim wiec trzeba rozwiac kilka mitow.

    1. Elektronika w tym aucie jest prosta i sterowanie nia rowniez, wiec na wszystkim pojedzie dobrze jezeli tylko bedzie dobrze wyregulowana.
    - BRC odradzam sama instajacja nie jest zla ale bardzo utrudniony serwis jest.
    - STAG (oprucz ECO) najprostsza instajacja jaka istnieje
    - LPG TECH stag tylko z o niebo lepszym softem ( w szczegulnosci polecam 214 lub 224 z dwordzeniowym prockiem )
    - KME Diego fajny prosty i dosc zaawansowany sterownik niestetu soft przestal byc rozwijany
    - KME NEVO nowe dziecko w firmie dwordzeniowy procek wysoce zaawansowany soft ( w szczegolnosci polecam NEVO PRO z adaptacja OBD )
    2, Reduktor
    - odradzam zawoli sa zawodne i czesto wyja w czasie pracy
    - odradzam wszystkie wynalazki staga czy inne wynalazki.
    - do tego auta zalozyl bym KME SILVER TURBO lub GOLD turbo jezeli myslisz o modach
    - Magic III nowa wersja w zupelnosci daje rade autom ponad 350 konnym
    - ewentualnie tomasetto jest mały i wystarcza do 285 KW
    3, Wtryski
    - HANA przereklamowany szajs ( malo kto wie ze hana to jest wtrysk wzorowany na bezynowym produkowany przez KEHILA wczesniej gdy firma uznala go za przestarzaly koreancy odkupili patent i park maszynowy ) osobiscie odradzam.
    - w tym aucie bardzo dobrze sprawdzaja sie tanie i niedoceniane OMVL REG FAST przy odpowiednio dobranych dyszach sa idealne i szybkie
    - a jezeli zalezy ci by wszystko bylo schowane zamontuj wtryski WGS 24 ( sa piekielnie szybkie i nieprzyzwoicie malutkie sam mam takie w swojej 3.2 )

    - - - Aktualizacja postu - - -

    jezeli ktos chcial by dowiedziec sie czegos wiecej o doborze instalacji lub strojeniu pisac

    - - - Aktualizacja postu - - -

    specjalizuje sie w bardzo mocnych i wymagajacych autach wiec wiem o czym pisze kilka z moich konwersji jest na WWW.LEEDSLPG.CO.UK miedzy innymi RS6 500 bhp czy jaguar 4.2SC 450 i holdem 6.0

  7. #347

    Data dołączenia
    Nov 2013
    Płeć
    kobieta
    Miasto
    Żary
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU

    Domyślny Sekwencja brc

    Witam. Problem tkwi własciwie od poczatku zalozenia. Tzn pierwszy miesiac bylo ok . Auto wariuje.. Gdy nagrzeje sie i włacza sie gaz albo gasnie, albo gubi obroty. Do tego przy bardziej dynamicznej jezdzie wylacza sie gaz. Obroty niesamowicie lataja. Niby mam 2 lata gwarancji na BRC, ale wczoraj auto bylo na warsztacie wymienili reduktor, zawor 'pod maska' i dalej to samo.. Jutro maja wymieniac zawor w butli gazowej. Najgorsze jest to ze, gdy podlaczaja auto pod komputer nie ma zadnych bledow, przez co wiecznie mnie zbywaja;/;/.
    Czy ktos mial podobna sytuacje? silnik audi to 1.8T ale pan przy zalozeniu gazu zapewnial mnie ze bedzie wszystko sprawne..
    Pozdrawiam

  8. #348

    Data dołączenia
    Nov 2013
    Płeć
    kobieta
    Miasto
    Żary
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU

    Domyślny

    Witam. Moze ktos biednej kobitce pomoze Problem tkwi własciwie od poczatku zalozenia. Tzn pierwszy miesiac bylo ok . Auto wariuje.. Gdy nagrzeje sie i włacza sie gaz albo gasnie, albo gubi obroty. Do tego przy bardziej dynamicznej jezdzie wylacza sie gaz. Obroty niesamowicie lataja. Niby mam 2 lata gwarancji na BRC, ale wczoraj auto bylo na warsztacie wymienili reduktor, zawor 'pod maska' i dalej to samo.. Jutro maja wymieniac zawor w butli gazowej. Najgorsze jest to ze, gdy podlaczaja auto pod komputer nie ma zadnych bledow, przez co wiecznie mnie zbywaja;/;/.
    Czy ktos mial podobna sytuacje? silnik audi to 1.8T ale pan przy zalozeniu gazu zapewnial mnie ze bedzie wszystko sprawne..
    Pozdrawiam

  9. #349

    Data dołączenia
    Aug 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    20 razy
    Podziękował
    43 razy

    Domyślny

    panowie czy jeśli wymienie jeden wtryskiwacz gazowy na nowy (taki sam model) czy konieczna jest korekta gazu czy wszystko powinno hulać?

  10. #350
    kosmo's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    siedlce
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARY
    Pomógł
    107 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez kfasny Pokaż post
    czy konieczna jest korekta gazu czy wszystko powinno hulać?
    powinno hulać bez problemu, tylko aby pozstale były takze ok

Strona 35 z 62 PierwszyPierwszy ... 25333435363745 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •