|
Zawór na listwie tez jest seria. Sory ale ustawianie doładowania 1,5bar na K04 to gruba przesada, widziałem takie egzemplarze że było 1,6bar. Oferta nasza to 330KM okolice może ciut więcej na K04, oraz do 350KM dla BHZ i CDL. Najbardziej opłacalne dla modyfikujących auto od seri dla silników CDL BHZ będzie od razu wrzucenie BigT, wydech, dolot, wymiana przepływki i 400+ możemy robić (będzie tanio)
Wiadomo kążdy tuner robi sobie tam po swojemu, ale przy żyłowaniu turbo K04 ciekaw jestem jak tam u ciebie wygląda LOAD i temperatura splin.
- - - Aktualizacja postu - - -
Wykres z Rototesta już moglibyśmy wrzucić ale chcemy dokończyć najpierw, i poważnie mówię nic nie wymienialiśmy oprócz turbo, wydechu,dolotu i przepływki. Jak skończymy zobaczymy jak będzie wychodził CDL dla porównania z BHZ
- - - Aktualizacja postu - - -
Jeżeli chodzi o E30 to raczej tak okolice 350KM do ogarnięcia
Zapraszam na ww.bartpol-hamownia.pl
Modyfikacje elektro-mechaniczne silników spalinowych
Profesjonalna Regeneracja Turbosprężarek
ZOBACZ!! www.facebook.com/BartpolTuning
Zapraszam na ww.bartpol-hamownia.pl
Modyfikacje elektro-mechaniczne silników spalinowych
Profesjonalna Regeneracja Turbosprężarek
ZOBACZ!! www.facebook.com/BartpolTuning
Spoko, ja dopiero co zrobilem program u siebie i w najbliższym czasie nie przewiduje dalszych modyfikacjiAle za rok kto wie...
W USA wala po 1.6bara z K04 w piku po 520Nm i jakoś auta jeżdżą a turbiny nie sypią się jedna po drugiej...naprawdę Grucha nie demonizuj.
Jest to faktem oczywistym, że na moce ponad 400Hp trzeba zmienić turbo, i wszyscy w to idą bo temat jest powszechnie znany i opanowany
Zrobiłem kilkanaście 2.0TFSI na moce rzędu 350-360Hp wszystko na booście w okolicy 1,25-1,35bara, w mojej Rce jest 350/440 doładowanie 1,25bara, cichy wydech i cooler zmieniony ...dolot seria, pompa seria...
Na doładowaniu 1,35-1,4 bara można zrobić okolice 38x Hp, za kilka dni moje auto wjeżdża na montaż kilku gratów i zobaczymy co będzie, liczę na zbliżenie się do 400Hp...będzie 390 to trudno, ja tam nie mam parcia na moc![]()
Auto ma przede wszystkim bezawaryjnie jeździć i łoić d.. teoretycznie(czyt. na papierze mocniejszym) furom...
Pany pytanie dotyczy pompy kpl APRa. Kupilem uzywke od kolegi po 40 tys km i pytanie czy slyszeliscie o rozszczelnianiu sie takiej pompy i waleniu paliwa do oleju? Bo nie wiem czy mu tego nie oddac.Niby sprawna i u niego nie bylo takiego problemu ale na forach w us gdzies czytalem taki wątek.
A co do 1.6b to balbym sie na taki boost u mnie![]()
Nie jest dobra? To dlaczego a w Polsce jeździ kupę samochodów robionych w różnych, znanych firmach z takim doładowaniem i jakoś się nic nie psuje, myślisz każdy ma gdzieś AFR czy LOAD i się kieruje zasadą "oby jak najwięcej" nie patrząc na ewentualne konsekwencje? Raczej mi się wydaje że wychodzicie z założenia, że lepiej klienta dodatkowo naciągnąć na turbinę
Piotrekb_s3 1,6 to chyba tylko w US robiąI to takie firmy jak APR czy Revo...znam osobiście takie auta bo latam do US dosyć często i ludzie są zadowoleni na takich boostach maja porobione po 150tyś km-ów i auta jeżdżą.
Co do pompy i wkładu...jest tak jak przeczytałeś, jeśli pompa jest źle poskładana albo uszczelka jest nie taka jak powinna być to może się dostawać paliwo do oleju. Są firmy co robią pożądane uszczelki po założeniu których nie ma problemu. Mi osobiście APR nie leży i wolę inne rozwiązanie![]()
Widziałem waszą ofertę i jest spoko, sami wolicie założyć większe turbo, tym bardziej że mniej problemu przy strojeniu, a efekt jeszcze lepszy
. Dlatego dziwie się że próbujesz żyłować K04 na moce pod 400KM, nigdy auto nie pojedzie ci tak jak na większej suszarce
.
- - - Aktualizacja postu - - -
Osobiście miałem dwie pompy APR, polecam bardzo, to Nasze zdanie
Zapraszam na ww.bartpol-hamownia.pl
Modyfikacje elektro-mechaniczne silników spalinowych
Profesjonalna Regeneracja Turbosprężarek
ZOBACZ!! www.facebook.com/BartpolTuning
There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)