Witam,
Mam następujący problem:
Po włączeniu ogrzewania, dmuchawa piszczy na niskich obrotach. Przy zmianie na wyższe obroty (powyżej 5 kresek), dźwięk ten ustępuje.
Jaka może być tego przyczyna?
Pozdrawiam.
Witam,
Mam następujący problem:
Po włączeniu ogrzewania, dmuchawa piszczy na niskich obrotach. Przy zmianie na wyższe obroty (powyżej 5 kresek), dźwięk ten ustępuje.
Jaka może być tego przyczyna?
Pozdrawiam.
|
Wydaje mi się ze przyczyna może tkwić w łożysku wentylatora...ale nie jestem pewien
Podpowie ktoś coś na powyższy temat ustawiania temp klimatyzacji??
@SetA słuchaj nie do końca rozumiem Twój problem, ale odpisze tak jak rozumiem. Klimatyzacja to nie tylko zimne powietrze które jest CI potrzebne w lato, składa sie ona ze sprężarki która w prostych słowach odpowiedzialna jest za to chłodne powietrze w lato, osuszacza, który zmniejsza wilgotność nawiewanego powietrza i kilku innych pierdół.
Jeśli zrobisz tak żeby nie paliła ę lampka przy ECON to załączasz sprężarkę i cały w.w. sprzęt. Wtedy leci osuszone powietrze w temperaturze takiej, żeby osiągnąć zadaną na pokrętłach temperaturę, jeśli temperatura jest niższa niż zewnętrzna to układ sobie ją będzie produkował. Wyjątek jest wtedy gdy jest poniżej (chyba) +5 stopni, kiedy to owa sprężarka się nie załączy, a powietrze się tylko osuszy. Co do powietrza z zewnątrz i obiegu wewnętrznego to masz po lewej na panelu strzałke zawiniętą bądź strzałkę z A.
Więc jeśli chcesz niczym nie "modyfikowane" powietrze, oraz mniejsze spalanie, kliknij ECON, aż zaświeci się lampka, a następnie ciesz się powietrzem w swoim samochodzie![]()
SetA (09-02-14)
Dzięki za obszerną odpJutro postaram się to rozgryźć
![]()
Witam,
Mam następujący problem:
Po włączeniu ogrzewania, dmuchawa piszczy na niskich obrotach. Przy zmianie na wyższe obroty (powyżej 5 kresek), dźwięk ten ustępuje.
Jaka może być tego przyczyna?
Tak wyciągasz wentylator i czyścisz tulejki (łożyska ) w silniku po odkażeniu klimy zostają pozostałości po środkach i to jest powód
Mam coś takiego ostatnio sprawdziłem vcds-em i wyszło mi :
2 Faults Found:
01232 - A/C Compressor Regulator Valve (N280)
010 - Open or Short to Plus - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101010
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 4
Reset counter: 247
Freeze Frame:
Load: 50.0 %
Current: 0.000 A
00796 - Fan for Interior Temp Sensor (V42)
014 - Defective - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101110
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 253
Freeze Frame:
Voltage: 13.90 V
Temperature: -6.5°C
i klima nie działała tzn nie kręcily sie wentylatory, skasowałem błedy dzisiaj skanuje nie ma nic ale wentylatory nadal ani drgną. Może ktoś mi coś doradzi lub miał coś podobnego.Dodam że dzisiaj jak włączałem klimę to na fisie temperaturę zewnętrzną pokazywał mi +5C
Witam. Nie wiem czy to dobry temat...ale może tu ktoś poradzi. Otóż jak wsiadam do samochodu, to czuję ropę w kabinie, podczas jazdy tego nie czuję.
Może to być wina zagrzybiałej klimatyzacji (gdzieś czytałem, że zapachy są podobne całkiem, jeśli ma się zagrzybioną klime) czy po prostu gdzieś na jakimś wężu jest rozszczelnienie?
Spróbować pierw odgrzybić klimę (czyscilem ostatnio rok temu) , czy p[o prostu ta opcja jest nierealna i zacząć szukać na wężach?
Dzięki za pomoc z góry oczywiscie
Na przekór tym wszystkim, którzy nie wierzyli...
Witam!
Mam problem z climatronickiem w a3 8p, mianowicie gdu ustawie nawiew na max to działa on tylko przez około 5 sekund i się wyłącza na 10 sekund i po chwili znowu włącza się na 5 sekund i znów się wyłącza. Czy ktoś może mi doradzić w czym tkwi problem?
Pozdrawiam,
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)