Strona 10 z 33 PierwszyPierwszy ... 8910111220 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 91 do 100 z 329

Temat: Concert II Audi A3 po lifcie

  1. #91
    WIELKA BRYTANIA DanioUk's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Skelmersdale-Rybnik
    Auto
    Audi S8 A6 80 cabrio
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    258 razy
    Podziękował
    16 razy

    Domyślny

    Jesli masz can w aucie to tak wychodza natomiast jesli tego nie masz to same konektory sa w kostce. Reszta to pociagnac kable
    1.6 AKL 101KM
    1.8T APY 209KM ???

  2. #92

    Data dołączenia
    Nov 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Koszalin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Mam auto z 2001 roku z elektronicznym zegarkiem więc raczej jest CAN, czyli wystarczy podpiąć się pod te kabelki i podciągnąć je do radia?
    I jeszcze jedno pytanie, w radiu mam teraz nie używane przewody które potrzebował chorus np. gala (i coś jeszcze nie pamiętam dokładnie) której concert nie potrzebuje, czy te przewody idą do licznika? Pytam bo łatwiej było by je przepiąć jak ciągnąć nowe.

  3. #93

    Data dołączenia
    Feb 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    1.6 BSE

    Domyślny Concert II - prośba o pomoc w podłączeniu

    Proszę o pomoc w prawidłowym podłączeniu radia Concert II. Przestudiowałem forum w tym zakresie jednak nie znalazłem wyczerpującej odpowiedzi.

    Sprawa wygląda następująco. Posiadam audi a3 8l 2001 r. (polift). Zegary pół fis, bose.



    Radio podłączyłem do fabrycznych kostek. Samo radio oczywiście działa, jednak występują typowe objawy dla braku podłączenia can-bus, tzn. brak podświetlenia klawiszy, logiki zapłonu, czasami nie włączają się przednie głośniki. Z lektury forum wiem już, że należy jakoś doprowadzić brakujące kable z zegarów, jednak nie mam pojęcia jak się do tego zabrać stąd moja prośba o pomoc. Czytałem też, że należy jakieś kable zamienić miejscami w kostkach.

    Poniżej zdjęcia kostek w samochodzie, kolejno od góry.

    Kostka górna:


    Kostka środkowa:


    Kostka dolna:



    Dla porządku jeszcze zdjęcia wejść w radiu.



    Udało mi się wymontować zegary, wyglądają następująco:


    Z informacji, które podał renegat207 wiem, że upragniony can znajduje się pod pinami 18 i 19 w zielonej wtyczce.



    Jak najmniej inwazyjnie wpiąć się do tych przewodów? Chciałbym uniknąć przecinania kabli.. Czy jest to możliwe?


    Czy ktoś ewentualnie orientuje się gdzie w Krakowie można wykonać taką usługę i jaki jest mniej więcej jej koszt (serwis audi)?

    Bardzo proszę o pomoc, wyjaśnienie i wskazówki.
    Ostatnio edytowany przez rafau69 - 23-03-14 o 17:45

  4. #94

    Data dołączenia
    Feb 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    1.6 BSE

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez DanioUk Pokaż post

    Terminale lepiej aby były takie jak trzeba. Ja mam ich mase w garazu ale mogę przywieźć jak będę w pl czyli za tydzien
    Gdzie można kupić takie terminale? I jak je znaleźć (jaka jest ich nazwa handlowa)?

  5. #95

    Data dołączenia
    Nov 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Koszalin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Właśnie wróciłem z garażu, pociągnąłem przewody z radia do licznika, tak jak pisaliście pin 18 i 19, próbowałem również podłączyć pod Can znajdujący się na pinach 22, 23 (zielona wtyczka) niestety również żadnych zmian podświetlenie nie działa, radio nie steruje sie kluczykiem, co może być nie tak? :/ Czy pin w radiu o nazwie CD-GND który jest obok pinów CAN powiniem być podłączony?

  6. #96
    marcelm's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kuj-pom
    Auto
    było A3 1.8T, jest E90 325i
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    29 razy
    Podziękował
    91 razy

    Domyślny

    Raczej tak. Warto sprobowac

    Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
    Filozofia turbo: Im szybciej jedziesz, tym szybciej jedziesz
    === Back in Black 8L 1.8T -> click ===

  7. #97

    Data dołączenia
    Feb 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    1.6 BSE

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez damianek190 Pokaż post
    a masz w liczniku ustawioną funkcję na radio?? u mnie też myślałem że coś jest z okablowaniem, potem przez VCDS-a ustawiłem funkcję "radio" i pojawiło się podświetlenie i górny obszar na fisie, jednak bez komunikatów... ale nie mogłem się połączyć z radiem, nawet linie K poprowadziłem do radia z liczników, okazało się, że radio jest uszkodzone, w innym aucie też nie chciało się połączyć po seryjnie poprowadzonej linii "K", jak uda Ci się połączyć to jest w radiu przekoduj na funkcję z komunikatami w FISIE
    Jak ustawić w liczniku tę funkcję radio? Podciągnąłem can od licznika, próbowałem zarówno z pinów od napędu jak i komfortu ale bez sukcesu, brak podświetlenia itp. Udało mi się połączyć z radiem i je zakodować ale nic to nie dało..

  8. #98

    Data dołączenia
    Sep 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Skoczów
    Auto
    Audi A3 Quattro
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T ARY
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    o ile dobrze pamiętam to kanał 62 w liczniku (przed poprowadzeniem kabli z can-em ten kanał nie był u mnie aktywny), potem zmieniłem wartość z 0 na 1 i zapisałem... tylko u mnie zmiana w tym kanale uaktywniła górną część fis-a dla rds-a z radia... a co do podświetlenia radia to pojawiło się zaraz po podłączeniu kabli can i zapaleniu świateł w aucie...

  9. #99

    GZyl's Avatar
    Data dołączenia
    May 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    Audi A4 B8
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0 TDI - CRFC (143 KM)
    Pomógł
    45 razy
    Podziękował
    38 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez rafau69 Pokaż post
    Radio podłączyłem do fabrycznych kostek. Samo radio oczywiście działa, jednak występują typowe objawy dla braku podłączenia can-bus, tzn. brak podświetlenia klawiszy, logiki zapłonu, czasami nie włączają się przednie głośniki. Z lektury forum wiem już, że należy jakoś doprowadzić brakujące kable z zegarów, jednak nie mam pojęcia jak się do tego zabrać stąd moja prośba o pomoc.
    Witam mam A3 8L 3D z 2001 roku. Silnik 1.6 AVU.
    Licznik 1/2 Fiss taki jak na zdjęciach z wyglądu
    Miałem rado Chorus I.

    Auto na 100% nie ma CAN

    Pozdrawiam

  10. #100

    Data dołączenia
    Feb 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    1.6 BSE

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez GZyl Pokaż post
    Witam mam A3 8L 3D z 2001 roku. Silnik 1.6 AVU.
    Licznik 1/2 Fiss taki jak na zdjęciach z wyglądu
    Miałem rado Chorus I.

    Auto na 100% nie ma CAN

    Pozdrawiam
    Z informacji na forum wynika, że can powinien być. Mam m.in. ESP co podobno może być dowodem. Przy radiu cana nie ma na pewno, ale z tego co zrozumiałem studiując w tym zakresie forum przy liczniku powinien być.

    Może podpiąłem się pod złe piny? Dysponuje ktoś może opisem pinów tych zegarów? Należy podpiąć się pod piny napędu czy komfortu?

    Bardzo proszę o pomoc.

Strona 10 z 33 PierwszyPierwszy ... 8910111220 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •