Miro- dokładniewłaśnie o tym mówię, ktoś przeczyta że 300ps spokojnie z BWA/BPY/AXX , a w realu 300ps to nie jest takie spokojnie, spokojnie to jest 260ps.
300ps na IHI to co innego, poza tym te 300 to nie w TFSI tylko TSI a to różnica.
Miro- dokładniewłaśnie o tym mówię, ktoś przeczyta że 300ps spokojnie z BWA/BPY/AXX , a w realu 300ps to nie jest takie spokojnie, spokojnie to jest 260ps.
300ps na IHI to co innego, poza tym te 300 to nie w TFSI tylko TSI a to różnica.
|
fakt z tym spokojnie to zaszalałem![]()
bardziej miałem na myśli silniki z poliftowych 2.0TFSI XXXX
tak jak miro pisał wszystkie te auta były na 100 oktanowym paliwie, jak znajde chwile czasu to poszukam wykresów dla czystej ciekawosci zdaje sie że to były wykresy z leonów
EVO CARS Auto Spa - Auto Detailing
jak i tak masz turbo do zmiany to od razu pakować K04 i tyle... 300km do zrobienia bez problemy
nr sprężarki 06F145702C
Zyzio (26-04-14)
miło
takie samo paliwo ?
Ostatnio edytowany przez rapix - 26-04-14 o 08:51
Rapix Cupra miała soft u Witka na Ron100 więc paliwo jest takie samo.
Koledzy zapytajcie Batrka z bartpolu jaki "cukierki" wychodza z 270 konnych CS'owych Gtików... Poza tym od modyfikacji minal prawie rok wiec trzeba postawic sobie pytanie czy auto bylo 100proc sprawne i zdiagnozowane przed hamowaniem...
Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka
Nie pomagam na PW, nie muszę
Od tego jest forum i tematy na nim
A no cóż to kilka km uciekłolub nie było jak kto woli
![]()
There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)