Witam ,mam problem z częścią którą kupiłem do A3 a jest to napinacz paska wielorowkowego .Pod koniec kwietnia kupiłem nowy ze sklepu napinacz FEBI koszt 250 zł ,po zamontowaniu w piątek auto przejechało na nim zaledwie 20-25 kilometrów i sie posypał (zaczą głośno hałasować) tego samego dnia został zdemontowany ,a że był weekend oddałem go dopiero w poniedziałek .Sprzedający wysłał go na reklamację i oznajmił ,że czas rozpatrzenia to 14 dni roboczych .Minęło 15 dni roboczych a części jak i opinii z reklamacji nie ma .Sprzedający twierdzi ,że trzeba czekać (że żyjemy w Polsce i,że tutaj zawsze jest dłużej ) .Auto od prawie miesiąca nie jeździ bo czekam na napinacz.Proszę o poradę jak to jest z tym naszym Polskim prawem jaki jest czas na reklamację i jesli nie zostanie w ciągu 14 dni rozpatrzona to jakie ja mam prawa ?Z góry dziękuję za informację .Pozdrawiam