Strona 68 z 161 PierwszyPierwszy ... 1858666768697078118 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 671 do 680 z 1609

Temat: [8L] Klimatyzacja w 8L - problemy, porady, serwis

  1. #671
    ignac112's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Sorkwity
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Jakie napięcia powinny być na kostce 10 pin przy sterowniku 1JO 919 506H.
    Audi A3 8L AHF+ 3d
    -chip
    -egr out
    -kat out
    -18" sline
    Czarna bestia

  2. #672
    leno89's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Katowice
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Cześć, mam taki mały problem z klimą może ktoś pomoże. Nabiłem klime chlodziła elegancko przez kilkanascie minut aż przestała. na Klimatroniku wysokczył błąd 22.1. Spreżarka cały czas próbuje sie uruchomić ale nie może, włącza sie na sekunde i sie wyłacza i tak pare razy co chwile. Gdy podłączyłem zegary to na wysokim i niskim ciśnieniu ciśnienie wzrasta przy próbie włączenia spręzarki aż do 40bar. Moja diagnoza to że gdzieś coś sie zapchało a wy co myślicie ?

    Dodam że przed chwilą uruchomiłem auto i odpaliła klima. niby chodziła i super chłodzi ale tym razem mam błąd 22.3.
    Ostatnio edytowany przez leno89 - 24-05-14 o 10:49

  3. #673
    ciapek115's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Przeciszów
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    11 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez ciapek115 Pokaż post
    Witam mam taki problem z klimatyzacją że powiem co już zrobiłem wymieniony został zawór rozprężny osuszacz i przedmuchany został cały układ klimatyzacji (węże i chłodnice), Co do sprężarki to została rozebrana kolega powiedział że podkładka plastikowa pod sprężyną regulacji ciśnienia się rozleciała więc ją wymienił i wyczyścił sprężarkę nie widział nic niepokojącego żeby miał bym ją wymieniać. A teraz objawy co się mianowicie dzieje po nabiciu czynnika i oleju czyli odpowiednio 800g i 10g oleju sprężarka się włącza a także wentylatory, prawidłowo ale nie ma żadnej reakcji po stronie klimy czyli nie chłodzi wogóle błędów nie ma na klimatyzacji gdzie szukać co wymieniać bo mi się skończyły pomysły mam możliwość załatwienia sobie sprężarki z valeo ??? czy to może być sprężarka nie wiem, Wszystko wygląda normalnie a nie chłodzi ten problem mam tego roku w zeszłym podczas lata wszystko działało POZDRO

    PS:czekam na jakiś cud może coś wymyślicie
    PS2 : macie numer do mnie odnośnie gdzie mógł bym sprawdzić sprężarkę albo na podmianę czy ktoś ma bardzo bym był wdzięczny 502-597-852
    Ma ktoś jakiś pomysł dodam że przed wczoraj wymieniłem sprężarkę i dale takie same objawy nie działa klima na wysokim ciśnieniu jest 8bar a na niskim 2bary po włączeniu klimy podpowiedzcie mi coś bo na prawdę nie mam pojęcia co może być

  4. #674
    kosmo's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    siedlce
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARY
    Pomógł
    107 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez ciapek115 Pokaż post
    Ma ktoś jakiś pomysł dodam że przed wczoraj wymieniłem sprężarkę i dale takie same objawy nie działa klima na wysokim ciśnieniu jest 8bar a na niskim 2bary po włączeniu klimy podpowiedzcie mi coś bo na prawdę nie mam pojęcia co może być
    juz dawno nie zaglądalem do tego tematu i troche widze ze sie dzieje, a do rzeczy.
    czy gruby wąż od klimy pod maska jest zimy jak sprezarka chwile pochodzi?
    czy robiles test klimy vagiem? jak sprawdzales czy nie ma błedów na klimie?

    - - - Aktualizacja postu - - -

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Andrzejhg Pokaż post
    Witam, mam problem z klimatyzacją po włączeniu klimatyzacji obroty się podnoszą śnieżka się pojawia, problem polega że elektromagnes nie dostaje napięcia, nie włączją się wentylatory.

    Wentylatory sprawne bo podczas jazdy pracują prawidłowo.

    Bezpiecznik w aucie jak i na akumulatorze są sprawne

    Po podaniu napięcia na kompresor z akumulatora startują wentylatory klima działa normalnie. Sterownik wentylatorów sprawdzałem cewki są sprawne napięć wyjściowych na pinach sterownika nie sprawdzałem.

    Spotkał się ktoś kiedyś z takim problemem?
    tak, trzeba sprawdzić bezpieczniki od klimy w aucie i jakie tam jest napiecie, a potem napiecie chyba na pinie 10 w przekaźniku wentylatorów, a potem połaczenie do spręzarki i jakie napiecie na wtyczce od spręzarki

  5. #675
    ciapek115's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Przeciszów
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    11 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez kosmo Pokaż post
    juz dawno nie zaglądalem do tego tematu i troche widze ze sie dzieje, a do rzeczy.
    czy gruby wąż od klimy pod maska jest zimy jak sprezarka chwile pochodzi?
    czy robiles test klimy vagiem? jak sprawdzales czy nie ma błedów na klimie?
    oczywiście że nie jest zimny wszystkie węże są ciepłe, jak się robi test vagiem może podpowiedź mała, a błędy wszedłem na klimatronic przez vag 4.9 programem i nic nie było

  6. #676
    kosmo's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    siedlce
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARY
    Pomógł
    107 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez ciapek115 Pokaż post
    oczywiście że nie jest zimny wszystkie węże są ciepłe, jak się robi test vagiem może podpowiedź mała, a błędy wszedłem na klimatronic przez vag 4.9 programem i nic nie było
    jak weze są ciepłe to sprezarka raczej nie pracuje, bo z tego co mowisz to wszystko jest drozne, wiec zostaje sprezarka,
    a poza tym do nowego układu wchodzi 750g i chyba 50g oleju

  7. #677
    mateusz233's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Proszowice
    Auto
    A4 B6 Avant 1.9TDI+
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    67 razy
    Podziękował
    59 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez kosmo Pokaż post
    do nowego układu wchodzi 750g i chyba 50g oleju
    Do nowego przepłukanego układu a w zasadzie do sprężarki wg. producenta należy wlać 135 ml oleju. Podczas odzyskiwania czynnika odzyskuje się ok 10-20 ml oleju reszta jest w sprężarce i innych elementach. Prawidłowa ilość czynnika chłodniczego to 750-800 g.

    Ciapek jeżelu układ jest napełniony i prąd nie dochodzi do sprzęgła sprężarki to jest usterka elektryczna. Sprawdź czujnik ciśnienia i wentylator. Jeżeli masz na wężu od wody termowyłącznik 2 pinowy to też sprawdź bo może przerywać obwód.

    Wysłane z S3

  8. #678
    kosmo's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    siedlce
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARY
    Pomógł
    107 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez mateusz233 Pokaż post
    Ciapek jeżelu układ jest napełniony i prąd nie dochodzi do sprzęgła sprężarki to jest usterka elektryczna. Sprawdź czujnik ciśnienia i wentylator. Jeżeli masz na wężu od wody termowyłącznik 2 pinowy to też sprawdź bo może przerywać obwód.
    kolega napisal ze sprezarka sie włacza, a więc czujniki odpadaja bo jak sprezrka sie włącza to moga czujniki nie działac a bedzie chłodzić

  9. #679
    ignac112's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Sorkwity
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Wychodzi na to, że u mnie padł F163.
    Audi A3 8L AHF+ 3d
    -chip
    -egr out
    -kat out
    -18" sline
    Czarna bestia

  10. #680
    mateusz233's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Proszowice
    Auto
    A4 B6 Avant 1.9TDI+
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    67 razy
    Podziękował
    59 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez kosmo Pokaż post
    kolega napisal ze sprezarka sie włacza, a więc czujniki odpadaja bo jak sprezrka sie włącza to moga czujniki nie działac a bedzie chłodzić
    Nie doczytałem na telefonie . Skoro tak to rzeczywiście dziwna sprawa. Ciśnienia w porządku, dochodzi do rozprężania to powinno być ok. Na pewno jest R134a w układzie?
    Cytuj Oryginalnie napisane przez ignac112 Pokaż post
    Wychodzi na to, że u mnie padł F163.
    Sprawdzałeś? Połącz drutem na krótko, będziesz miał pewne.

Strona 68 z 161 PierwszyPierwszy ... 1858666768697078118 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Tags for this Thread

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •