Strona 74 z 161 PierwszyPierwszy ... 2464727374757684124 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 731 do 740 z 1609

Temat: [8L] Klimatyzacja w 8L - problemy, porady, serwis

  1. #731

    Data dołączenia
    Jan 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Płock !
    Auto
    Audi z Q
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0 TDI PD BMM (140KM)
    Pomógł
    51 razy
    Podziękował
    25 razy

    Domyślny

    Dokładnie to jest odpływ z parownika W większości środków zaleca się wprowadzenie wężyka z chemią przez ten otwór
    Co do zapodania pianki pomiędzy klapki... ja bym to zrobił ale na wyjętym wentylatorze, podłożył coś pod ten otwór ( w razie spływania) a resztę zebrał jakąś szmatką. Przy okazji jak wyjmiesz wentylator to będziesz miał dostęp do parownika od drugiej strony i też będziesz mógł zapodać chemię.

  2. Podziękowania dla panus1 za pomoc w problemie

    grzesztof (16-06-14)

  3. #732
    Darknez's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi A3 8P Quattro
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BMN
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Panowie co może odpowiadać za dostarczenie prądu do sprężarki? Sprawdzane było i sprężarka co parę sekund dostaje impuls... Gdy do sprężarki doprowadzony był prąd klima zaczeła chłodzić. Jakiś przekaźnik? Gdzie się znajduje?

  4. #733
    ignac112's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Sorkwity
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Darknez Pokaż post
    Panowie co może odpowiadać za dostarczenie prądu do sprężarki? Sprawdzane było i sprężarka co parę sekund dostaje impuls... Gdy do sprężarki doprowadzony był prąd klima zaczeła chłodzić. Jakiś przekaźnik? Gdzie się znajduje?
    -czujnik cisnienia klimy
    -termowylacznik klimy
    -sterownik wentylatorów pod akumulatorem
    Audi A3 8L AHF+ 3d
    -chip
    -egr out
    -kat out
    -18" sline
    Czarna bestia

  5. #734
    Darknez's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi A3 8P Quattro
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BMN
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez ignac112 Pokaż post
    -czujnik cisnienia klimy
    -termowylacznik klimy
    -sterownik wentylatorów pod akumulatorem
    Dzięki, a gdzie się znajduje ten czujnik i termowyłącznik?
    Dodam jeszcze, że pod komputerem żadnych błędów.

  6. #735
    ignac112's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Sorkwity
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    dla TDi:
    Czujnik cisnienia klimy znajduje się na metalowym przewodzie od klimy przy ścianie grodziowej w okolicy prawego kielicha. Taka czarna beczułka z kwadratową 4 pinową wtyczką dla przedlifta i półokrągłą wtyczką dla polifta.
    Termowyłącznik wiem, że w przedlifcie jest na górnym grubym przewodzie chłodzącym przy silniku na samej górze po stronie kierowcy, dwupinowy.
    Audi A3 8L AHF+ 3d
    -chip
    -egr out
    -kat out
    -18" sline
    Czarna bestia

  7. #736

    Data dołączenia
    Jun 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gliwice
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Witam, mam następujący problem w moim A3, w którym siedzi AGN 1.8, 125KM. Otóż gdy silnik pracuje z wyłączoną klimatyzacją to wszystko jest w porządku, w momencie kiedy włączę klimatyzacje, to koło po którym porusza się pasek rozrządu zaczyna bić, żeby za dużo nie tłumaczyć, a żeby było wiadomo co co chodzi to wrzucam link do filmiku, który nagrałem, na którym widać jak pracuje sprężarka klimatyzacji kiedy klima jest wyłączona i w momencie kiedy zostaje ona załączona. Z góry dziękuje za wszelką pomoc.

  8. #737
    mateusz233's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Proszowice
    Auto
    A4 B6 Avant 1.9TDI+
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    67 razy
    Podziękował
    59 razy

    Domyślny

    W jaki sposób się to kręci jak nie ma paska?
    Wygląda na to że łożysko koła pasowego ma luzy.

  9. #738

    Data dołączenia
    Jun 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gliwice
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Pasek jest od "wewnętrznej" strony, filmik natomiast kręcony od zewnętrznej. Oczywiście o ile te pytanie było skierowane do mnie wymienić całe sprzęgło wraz z kołem czy wystarczy wymienić jakiś konkretny element?

  10. #739
    mateusz233's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Proszowice
    Auto
    A4 B6 Avant 1.9TDI+
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    67 razy
    Podziękował
    59 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez SlayerASG Pokaż post
    Pasek jest od "wewnętrznej" strony, filmik natomiast kręcony od zewnętrznej. Oczywiście o ile te pytanie było skierowane do mnie wymienić całe sprzęgło wraz z kołem czy wystarczy wymienić jakiś konkretny element?
    Hehe wydawało mi sie to dziwne bo u mnie jest troche inaczej pasek
    Wymien cale bo podejrzewam ze tarcza zabierakowa jest juz w kiepskim stanie.

    Wysłane z S3

  11. #740

    Data dołączenia
    Jun 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gliwice
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Mam wrażenie że jestem w "D". Gdzie nie zajrzę, gdzie nie wejdę, jakiego linka nie otworzę, nigdzie nie ma sprzęgła do mojej sprężarki. Nawet wujek google mi nie pomaga. Otóż znalazłem dwa sprzęgła do klimatyzacji, gdzie pierwsze z nich pasuje do następujących sprężarek: 1J0820803F, 1J0820803J, 1J0820803K, 1J0820803L, 7H0820803B, YM2H19D629BA, YM2H19G629BB, a drugie do: 1J0820811M, 1J0820811L, 1J0820811H, ja natomiast mam sprężarkę oznaczoną jako 1J0820803A. Wielkiej różnicy nie widzę, w zasadzie tylko ostatnia litera jest inna i choć nie ukrywam, że jestem zielony w dziedzinie mechaniki to jednak własne wnioski wyciągam i wydaje mi się, że skoro wymieniono z osobna "F", "J", "K", "L", oraz "B" to znaczy, że jednak czymś się od siebie różnią i ostatnia litera z oznaczenia nie jest tam bez potrzeby. Czy ktoś ogarnięty mógłby rozwiać moje wątpliwości w tym temacie? Czy moja teoria jest trafna, czy mogę ją sobie wsadzić tam gdzie jest ciemno i bez obaw kupić wcześniej wspomniane sprzęgło?

Strona 74 z 161 PierwszyPierwszy ... 2464727374757684124 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Tags for this Thread

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •