Zawsze mozna zalozyc MQ500.
Zawsze mozna zalozyc MQ500.
|
zyzio dobrze pisze,
Przy DSG byłoby bezpieczniej. Comsporty ogarniają te dwusprzęgłówki do ponad 600km ale na pewno cena nie mała...
Uwaga! Mój nick wymawiamy tak jak jest napisane: skrzypul a nie "skszypół"
205 1.9 GTi 128KM, CRX Del-Sol 1.6 136KM, A3 8L 1.8TQ 180KM, S3 8L BAM 260KM, A3 8P 2.0TQ 400KM
S4 B8 3.0 TFSi: 475KM
Chrysler Town&Country 3.6 290PS
Skrzynia na pewno by poszła na rewizję i wzmocnienie, ta MQ500 ogarnie, ale ona raczej p&p nie siada, czy siada, zawsze w tej 250 można zmienić sprzęgła.
R-PERFORMANCE
A3 8L ATD - 241 KM 445 Nm @ TDi by było... 4B11T 388 KM 533 Nm@1.95 - @2.1 ???KM ???Nm
Przemo-car => Doloty, wydechy, montaż FMIC, customowe kolektory ssące i wydechowe, klatki bezpieczeństwa
Przemo-car na Facebook
Ochronne oklejanie karoserii aut, paint protection, zmiana koloru karoserii, myjnia parowa.
Problemem w dq250 czy mq250 moze nie byc samo sprzeglo, a jej konstrukcyjna wytrzymalosc.
R-PERFORMANCE
A3 8L ATD - 241 KM 445 Nm @ TDi by było... 4B11T 388 KM 533 Nm@1.95 - @2.1 ???KM ???Nm
Przemo-car => Doloty, wydechy, montaż FMIC, customowe kolektory ssące i wydechowe, klatki bezpieczeństwa
Przemo-car na Facebook
Ochronne oklejanie karoserii aut, paint protection, zmiana koloru karoserii, myjnia parowa.
Ja bym to nazwał....bieda kit...
Dodatkowo do tego co powyżejstrzejsze wałki schrick 4190zł
- zarowy +1mm wydech i ssące do wyboru supertech 1680zł
- podwójne sprężynki zaworowe + tytanowe talerzyki supertech 1420zł
- prowadnice zaworowe 590zl
- uszczelniacze zaworowe supertech 115zł
- sprzęgo z kołem zamachowym spec 4400zł lub CM dwutarczowe 5400zł
- śruby głowicy ARP 645zl
- wału korbowego ARP 530zł
- panewki korbowodowe i główne ACL 590zł
- Instalacja wtrysku methanolu progresywna z 4 dyszami snow performance lub aem 3450zł
- dodatkowy ic do instalacji dual ic. 1100zł
I będzie teoretycznie ok, ale mam inną propozycje, bo są już wtryski na 600+ dostepne i nie trzeba rzezbic z tym kolektorem.
R-PERFORMANCE
A3 8L ATD - 241 KM 445 Nm @ TDi by było... 4B11T 388 KM 533 Nm@1.95 - @2.1 ???KM ???Nm
Przemo-car => Doloty, wydechy, montaż FMIC, customowe kolektory ssące i wydechowe, klatki bezpieczeństwa
Przemo-car na Facebook
Ochronne oklejanie karoserii aut, paint protection, zmiana koloru karoserii, myjnia parowa.
a nie lepiej pójść w 3.2 ?
dokladnie taniej bedzie i nie szkoda jak sie sypnie, o powerbandzie nie wspominajac
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)