Strona 36 z 105 PierwszyPierwszy ... 2634353637384686 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 351 do 360 z 1044

Temat: Klimatyzacja w 8P - problemy, porady, serwis

  1. #351

    Data dołączenia
    Nov 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Opole
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.6 AEH

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Igorch Pokaż post
    podłacz wszystko jak było, wyjmij ten bezpiecznik sprawdz czy doby jeszcze raz, czy dobrze go włożyłeś, przekrec zapłon i spróbuj, bo być moze komp go odciął i jesli nie zadziała to podepnij pod PC zrób pełne skanowanie błedów i wykasuj.

    Raczej nic nie powinno sie tam stać, bo to tak samo jakby sie przepalił i jesli bezpiecznik dobry to odciecie nastapiło z komputera.
    Mam nadzieje zobaczymy jutro

  2. #352

    Data dołączenia
    Jun 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    sląskie
    Auto
    golf 5
    Model
    Inny
    Silnik
    1.6 BGU
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    na 90% żle włozony bezpiecnzik lub pomyliłeś miejsce. bord nie odcina zasilaniana na panel. zasilanie idzie prawie bezposrednio z aku do bezpiecznika i panela.

    - - - Aktualizacja postu - - -

    mam taki zawór i kiedys nim się bawiłem. po podaniu napięcia zawór klika, otwiera i zamyka. jak był podłączony na stałe to po ok 30sek już był wyraźnie ciepły.

  3. #353

    Data dołączenia
    Nov 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lubuskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CRBC (150 KM)
    Pomógł
    9 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    Dzisiaj odpaliłem auto chodziło z 2min, klime właczyłem na 18st.C i obieg zamkniety, po przejechaniu dokładnie 2km poczułem "smrodek(klimy)" i zaczeło lecieć zimne powietrze, czyli dopiero wtedy przełaczyło klapy na droge przez parownik, temperatura oleju była już wtedy ok.90st.C

    W planach mam jeszcze zrobić reset pozycji klap nadmuchów, rozebrać i wyczyścić recznie co sie uda(moze zarósł parownik) i zapryskać chemią.

    O moich objawach pisza na forach skody ze właczenie klimy(wianie zimnym) zbiega sie z osiagnieciem 90st.C na silniku(ok.5-7min), a jak sie juz "rozkreci" to wieje, można rzec wystarczajace.

    Moze ktos komu klima działa dobrze(zn.do 30-60sek po odpaleniu wieje zimne) zrobiłby fotki grupy pierwszej jakie wartosci ma zawór i jakie jest przy danej wartości ciśnienie zn. dać na Auto, Obieg zamkniety, temp.LO Gr: 001.1(prad zaworu) 001.2(procent przesterowania) 001.3(czujnik cisnienia) 001.4(ciśnienie bar'y). Dwiue fotki odrazu po odpaleniu i po ok 2min jak juz sie dobrze rozbuja.

    Moze mój zawór sie przyblokowuje i nie otwiera sie na tyle ile powinien? Piszą że to niby zawór starujacy, ale nikt gwarancji nie da, wydałem juz na ta klime 800zł i boje sie wydac kolejne 200zł jesli okaze sie dalej lipa, a jade za 1,5tyg na przeglad klimy, to by mi to wymienili może troszkę taniej, ale musze miec jakąś pewność ze to coś pomoże.

    Cytuj Oryginalnie napisane przez the_beast Pokaż post
    P.S. Znów nie dzialaja mi wentylatory, tak z dnia na dzien przestaly
    Cytat z tąd:
    http://www.touranklub.pl/forum/viewt...t=789&start=15
    "JEDARO, jak nie startują wentylatory to zawór do wymiany. Miałem tak nie raz i pomogło "

    Nie wiem czy prawda, ale być może jesli nie wykrywa zaworu to nie wystartują, masz go podpietego?, może swoimi próbami go sfajczyłeś? jest bład i wentylatory nie startują?
    Ostatnio edytowany przez Igorch - 04-08-14 o 15:49

  4. #354
    morgan's Avatar
    Data dołączenia
    May 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    PL
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    49 razy
    Podziękował
    14 razy

    Domyślny

    Igorch nie zagląałem tu kilka dni a Ty widzę, że dalej kombinujesz... Wymień elektrozawór i tyle. Skoro klima zaczyna Ci chłodzić dopiero po rozgrzaniu auta (i chłodzi wtedy prawidłowo) to w 99% przypadków wina elektrozaworu. Jedź go tylko zmienić do kogoś ogarniętego żeby sprawdzić czy nie trzeba od razu wymienić kompresora.

  5. #355

    Data dołączenia
    Nov 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lubuskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CRBC (150 KM)
    Pomógł
    9 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez morgan Pokaż post
    Igorch nie zagląałem tu kilka dni a Ty widzę, że dalej kombinujesz... Wymień elektrozawór i tyle. Skoro klima zaczyna Ci chłodzić dopiero po rozgrzaniu auta (i chłodzi wtedy prawidłowo) to w 99% przypadków wina elektrozaworu. Jedź go tylko zmienić do kogoś ogarniętego żeby sprawdzić czy nie trzeba od razu wymienić kompresora.
    Poprostu nie podejmuje pochopnych decyzji, bo juz sporo wydałem na zrobienie kompresora i teraz chciałem imeć pewność ze to pomoze, ale dzisiaj już go przyłapałem ze pokazywał 0,7A i 70% a ciśnienie nie wzrastało, odłaczyłem i podłaczyłem wtyczke zaworu i ruszyło, także czeka mnie jeszcze wymiana zaworu i mysle na tym zakoncze moje problemy, gość co naprawiał kompresor mówił ze olej w środku ładny i czysty był także kompresor chyba ok.

  6. #356
    the_beast's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pomorskie
    Auto
    Audi 8P0 2.0 TDI 140 PS
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BMM
    Pomógł
    3 razy

    Domyślny

    U mnie wymieniona kolejna sprężarka i wszystko już działa jak powinno w końcu!! Widocznie gdzieś w trakcie jazdy bez gazu poprzednia sprężarka mogła się lekko przytrzeć Dzieki za pomoc

  7. #357

    Data dołączenia
    Nov 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lubuskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CRBC (150 KM)
    Pomógł
    9 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    To dobrze i masz to juz z głowy, ja jeszcze musze zaczekać, bo w przyszłym tyg mam urlop to podjade rozprawić się z zaworem.

  8. #358
    the_beast's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pomorskie
    Auto
    Audi 8P0 2.0 TDI 140 PS
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BMM
    Pomógł
    3 razy

    Domyślny

    Mam taki zawór jakbyś chciał U mnie musiała się sprężarka zatrzeć jak kilka dni latałem bez czynnika, pech i tyle a byłem pewny, że będzie sprawna, niestety tylko kasa wydana bez sensu na czujnik i wymiane sprezarki kilkukrotnie

  9. #359

    Data dołączenia
    Nov 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lubuskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CRBC (150 KM)
    Pomógł
    9 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    No zaworu potrzebuje, ale jesli miałeś go w zatartej sprezarce to duza szansa ze zawór juz tez trafiło zn.opiłki. A dwa razy wymieniac to juz nie opłacalne, gdzie mozna kupić tanio taki zawór?

  10. #360

    Data dołączenia
    Jun 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    sląskie
    Auto
    golf 5
    Model
    Inny
    Silnik
    1.6 BGU
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    na alegroszu

Strona 36 z 105 PierwszyPierwszy ... 2634353637384686 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Tags for this Thread

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •