Strona 9 z 29 PierwszyPierwszy ... 789101119 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 81 do 90 z 286

Temat: Wymiana oleju w skrzyni

  1. #81
    metti's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    z północy
    Auto
    Cupra Formentor
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    22 razy
    Podziękował
    222 razy

    Domyślny

    też mam JCR, wymieniałem olej w tym roku i o ile dobrze pamiętam korek jest od strony czołowej, pamiętaj że oleju się nie wlewa tym korkiem tylko wybierakiem albo w biedzie odpowietrznikiem, ja zalewałem odpowietrznikiem, wchodzi 1.7 litra
    było A3 Sportback 1.9 TDI BLS 7GN MY2007

  2. #82
    pablo85's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruchnik
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    1.9TDI BLS
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez metti Pokaż post
    pamiętaj że oleju się nie wlewa tym korkiem tylko wybierakiem albo w biedzie odpowietrznikiem, ja zalewałem odpowietrznikiem, wchodzi 1.7 litra
    Dzieki, ale teraz to się zdziwiłem całkiem, bo w książce do 8P jest napisane żeby lać korkiem od sprawdzania poziomu, tylko na obrazku chyba jest inna skrzynia całkiem. Mógłbyś dokładniej opisać gdzie lać olej? Lałeś z kanału, czy z góry jakoś? Super byłoby jakbyś zaznaczył na jakimś zdjęciu z neta, gdzie dokładnie ten olej lać. Tu masz dość dobre:
    http://i.ebayimg.com/00/s/NzY4WDEwMjQ=/z/Y1gAAOSwPe1UDD1n/$_86.JPG

    Znalazłem na necie taki opis do Caddy 1.9TDI - przedostatni post. Tam są też skrzynie JCR. Czy ktoś taką metodą wymieniał olej?
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1908608.html
    Ostatnio edytowany przez pablo85 - 05-10-14 o 22:03

  3. #83
    wojt's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Śląsk
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    91 razy
    Podziękował
    44 razy

    Domyślny

    Zalewa się górnym korkiem wlewowym. Potrzebna jest strzykawa, żeby wtłoczyć olej (nie ma dostępu, żeby po prostu wlać). Tłoczysz, aż zacznie się wylewać przez otwór. Na fotce z linku z elektrody jest to pokazane.

  4. #84
    pablo85's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruchnik
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    1.9TDI BLS
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    No tak, tylko metti napisał, żeby wlać wybierakiem albo odpowietrznikiem, a ten na zdjęciu korek na boku jest od sprawdzania stanu. Dlatego już nie wiem...
    Blokowaliście wałek przełączający i wykręcaliście jego czop obrotowy, tak jak w tym opisie na końcu z linku z elektrody?

  5. #85
    metti's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    z północy
    Auto
    Cupra Formentor
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    22 razy
    Podziękował
    222 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez wojt Pokaż post
    Zalewa się górnym korkiem wlewowym. Potrzebna jest strzykawa, żeby wtłoczyć olej (nie ma dostępu, żeby po prostu wlać). Tłoczysz, aż zacznie się wylewać przez otwór. Na fotce z linku z elektrody jest to pokazane.
    o którym górnym korku piszesz? Na pewno nie tym z boku, procedura wymiany oleju jest taka tak poniżej choć ja lałem odpowietrznikiem






    było A3 Sportback 1.9 TDI BLS 7GN MY2007

  6. Podziękowania dla metti za pomoc w problemie

    pablo85 (06-10-14)

  7. #86
    pablo85's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruchnik
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    1.9TDI BLS
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    No i o to mi chodziło. Dzięki metti

  8. #87
    daanoon's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    Panowie, czyli wymiana oleju skrzyni biegów np. na TITAN SINTOFLUID FE 75W jest dobrym wyjściem, jeżeli bieg wsteczny, 1-wszy i 2-gi w chłodny/mroźny poranek wchodzi ciężko - ze zgrzytem?

    Dodam, że moja skrzynia o symbolu GQQ była w tym roku naprawiana, a mechanik zalał ją olejem 75W90 (niestety nie wiem co to był za olej :/ ).

    Od niedawna, rano podczas ruszania z miejsca pierwsze biegi wchodzą z oporem, zgrzytem, jak silnik złapie swoją temperaturę problem ustaje.
    ____________________________

  9. #88
    Zyzio's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa / Ryki
    Auto
    Stage4+ CS
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Pomógł
    80 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    Wczesniej polecałem Fuchsa ale przejechałem się na tym oleju przez 8tys i powiem że jest to syf, wypłukał ładnie skrzynie, zlałem go po tych 8tys i był czarny jak smoła. Biegi zaczeły pod koniec wymiany chodzić cieżko, 1 i 2 - były problemy z szybkim startem, dopiero po rozgrzaniu jakoś znośnie chodził. Postanowiłem ze na ogień pójdzie oryginalny olej z ASO i tylko taki polecam zalewać. Skrzynia chodzi gładko jak nowa. TYLKO ORYGINAŁ! NR G052171A2 do manualnej skrzyni.

  10. #89
    morgan's Avatar
    Data dołączenia
    May 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    PL
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    49 razy
    Podziękował
    14 razy

    Domyślny

    Zyzio zrobiłem na tym Fuchsie ~3x tyle km już co Ty i żadnych takich problemów nie mam. Wszystko śmiga jak powinno.
    Może trafiłeś jakiś kiepski olej albo coś ze skrzynią nie tak, że tak bardzo go syfi? Jak był aż tak zabrudzony to normalne, że po wlaniu nowego będzie lepiej. Jakbyś wlał nowego fuchsa byłoby Ci tak samo lepiej

  11. #90
    lukasz87's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Polska
    Auto
    AUDI A3 SportBack Quattro BMN+
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMN
    Pomógł
    13 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Hmm również zalałem FUCHSA i też już mam go od roku . Od razu po zalaniu i przy minusowych temp. mam wrażenie, że jedynka lub wsteczny minimalnie ciężej wskakuje przed nagrzaniem. Na szczęście nie ma żadnych problemów jak u ZYZIA jednak też zalał bym dziś oryginał z tym, że jak ja sprawdzałem ORI nr u mnie był taki : G060726A2
    Sprzedam :
    -Gałkę zmiany biegów S-line
    - Komplet felg 17" S-line 8P
    - Nowe przewody hamulcowe A3/S3 8P Goodridge

Strona 9 z 29 PierwszyPierwszy ... 789101119 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •