Nie było diagnozy. Dostalem tylko ogólną informację, że prawdopodobnie trzeba wymienic sonde... Problem polega na tym, że nie chce generować niepotrzebnych kosztów. Zastanawiam się również czy czegoś nie spartolili.
Nie było diagnozy. Dostalem tylko ogólną informację, że prawdopodobnie trzeba wymienic sonde... Problem polega na tym, że nie chce generować niepotrzebnych kosztów. Zastanawiam się również czy czegoś nie spartolili.
|
Uwaga! Mój nick wymawiamy tak jak jest napisane: skrzypul a nie "skszypół"
205 1.9 GTi 128KM, CRX Del-Sol 1.6 136KM, A3 8L 1.8TQ 180KM, S3 8L BAM 260KM, A3 8P 2.0TQ 400KM
S4 B8 3.0 TFSi: 475KM
Chrysler Town&Country 3.6 290PS
Nie mądrz sie tylko napisz czy wymieniać czy to kwestia softowa?
Bez diagnostyki nie mozna tego ocenic, bo nie ma sie czym podeprzeć , odpowiednia diagnostyka wiele wyjaśni a czasami potrafi dobrze zawyrokować o odpowiednim rozwiazaniu problemu.
Może być uszkodzona , a równie dobrze problem w sofcie.
Mało tego powiem więcej, moze być dobra i soft może być dobry , a problem może leżeć gdzie indziej![]()
No ale to już diagnostyka rozstrzygnie jak jest na prawdę.
Mialem podobna akcje po sofcie tez mi zapalal check okazalo sie ze zapomnieli wylaczyc jakis Bit w sterowniku... wcale nie musi byc to sonda moze to byc pierdoła ktora Twojemu tunerowi zajmie 10min![]()
Jaki jest potencjał korb i tłoków fabrycznych dla 200konnego tsi CCZA?
Wiem, że konstrukcje z S3 np w BHZ mają grubsze korby.
Ile w CCZA mogę bezpiecznie celować bez kucia? Dodam, że mam s-tronic DQ250 więc tu niuton skończy się na 450NM a moc?
(skrzynia i tak będzie wyjęta bo trzeba ją doszczelnić więc zakładam w budżecie 6-8tysięcy na jej ew. Wzmocnienie)
Uwaga! Mój nick wymawiamy tak jak jest napisane: skrzypul a nie "skszypół"
205 1.9 GTi 128KM, CRX Del-Sol 1.6 136KM, A3 8L 1.8TQ 180KM, S3 8L BAM 260KM, A3 8P 2.0TQ 400KM
S4 B8 3.0 TFSi: 475KM
Chrysler Town&Country 3.6 290PS
http://www.goapr.com/news/wp-content/uploads/2009/12/MG_5920.jpg
Widac ze w tsi korby sa grubsze niz w zwyklym tfsi. Na oko wygladaja jak te z bhz. Widzialem kilka auto z tsi z momentem blisko 500nm i chyba nadal jeżdżą, wiec mozna przyjac ze taki nm wrazenia na nich nie robi.
skrzypul (16-11-14)
skrzypul :
https://www.facebook.com/16610691342...type=3&theater
Patryk z CS ma u siebie w a3 teraz CCZB, wywalil AXX-a
- - - Aktualizacja postu - - -
Jesłi chodzi o korby, to wystarczają do 500Nm, tylko nalezy sobie odpowiedziec po co i czy warto dla 50Nm wiecej miec wszystko na granicy *******niecia
chyba lepsze zdrowe 450Nm
![]()
Nie pomagam na PW, nie muszę
Od tego jest forum i tematy na nim
skrzypul (16-11-14)
Dzięki chłopaki.
Szukam jakiegoś w miarę sensownego rozwiazania problemu mojej planowanej modyfikacji. Nie chcę kucia ale z drugiej strony nie chciałbym też być za kazdyn razem objezdzany przez golfy czy S3 w stage3 a jest tego coraz wiecej na ulicach![]()
Uwaga! Mój nick wymawiamy tak jak jest napisane: skrzypul a nie "skszypół"
205 1.9 GTi 128KM, CRX Del-Sol 1.6 136KM, A3 8L 1.8TQ 180KM, S3 8L BAM 260KM, A3 8P 2.0TQ 400KM
S4 B8 3.0 TFSi: 475KM
Chrysler Town&Country 3.6 290PS
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)