Strona 88 z 117 PierwszyPierwszy ... 3878868788899098 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 871 do 880 z 1170

Temat: Mody silnika 2.0 TFSI

  1. #871
    Łódzkie skrzypul's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź/Żywiec
    Auto
    Town&Country
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    619 razy
    Podziękował
    308 razy

    Domyślny

    Napędu na pewno nie wywale. Nie po to naszukalem się jak dziki, by teraz odelzac auto
    420km już będzie się dobrze odpychać (360 to już jest petarda jak na cywilne miejskie wozidło)
    Zlicze koszty i przekarkuluje czy dla tych 50koni więcej będzie warto...
    Jeszcze raz dzieki za odp.
    Uwaga! Mój nick wymawiamy tak jak jest napisane: skrzypul a nie "skszypół"

    205 1.9 GTi 128KM, CRX Del-Sol 1.6 136KM, A3 8L 1.8TQ 180KM, S3 8L BAM 260KM, A3 8P 2.0TQ 400KM
    S4 B8 3.0 TFSi: 475KM
    Chrysler Town&Country 3.6 290PS

  2. #872

    Data dołączenia
    Nov 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rzeszów
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T BHZ
    Pomógł
    6 razy

    Domyślny

    Niema sensu kuć zrobisz bezpieczne 450 i ponad 500 niutków na ori spodzie tylko trzeba głowice obrobić wywalić klapy z kolektora i zrobić porting głowicy do tego wkład w pompę plus modyfikacja pompy niskiego ciśnienia i nie szaleć z niutem od dołu i wszystko będzie git a i jechało będzie fajnie

  3. #873
    Piotrekb_s3's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Brzeziny
    Auto
    GTI ED30
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    25 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Tam siedzi juz tsi i na railu ma chyba juz 150bar wiec chyba nic nie trzeba grzebać z ukladem paliwowym (?)

  4. #874
    Łódzkie skrzypul's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź/Żywiec
    Auto
    Town&Country
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    619 razy
    Podziękował
    308 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Piotrekb_s3 Pokaż post
    Tam siedzi juz tsi i na railu ma chyba juz 150bar wiec chyba nic nie trzeba grzebać z ukladem paliwowym (?)
    Zgadza się
    Uwaga! Mój nick wymawiamy tak jak jest napisane: skrzypul a nie "skszypół"

    205 1.9 GTi 128KM, CRX Del-Sol 1.6 136KM, A3 8L 1.8TQ 180KM, S3 8L BAM 260KM, A3 8P 2.0TQ 400KM
    S4 B8 3.0 TFSi: 475KM
    Chrysler Town&Country 3.6 290PS

  5. #875

    Data dołączenia
    Nov 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rzeszów
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T BHZ
    Pomógł
    6 razy

    Domyślny

    na wysoki niut braknie paliwa wiem bo w swojej mam pomp z cdla

  6. #876
    Piotrekb_s3's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Brzeziny
    Auto
    GTI ED30
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    25 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez gumiś_rzesz Pokaż post
    na wysoki niut braknie paliwa wiem bo w swojej mam pomp z cdla
    Pompa z tfsi do tsi?? Sama pompa z CDL tak btw nic nie da.Jest taka sama jak w na AXX. To krzywka na walku jest inna dlatego CDL może generowac wyzsze cisnienie na listwie.

  7. #877

    Data dołączenia
    Nov 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rzeszów
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T BHZ
    Pomógł
    6 razy

    Domyślny

    NIe do końca pompa z BHZ jest taka sama jak w kazdym innym tfsi natomiast pompa z CDLA ma większe przepływy nie mylic z ciśnieniem

  8. #878
    Piotrekb_s3's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Brzeziny
    Auto
    GTI ED30
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    25 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Dziwne ze te gamonie w etce dali taki sam nr katalogowy. To sa znaczace roznice czy widoczne dopiero po zalozeniu mocniejszego lpfp?

  9. #879

    Data dołączenia
    Nov 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rzeszów
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T BHZ
    Pomógł
    6 razy

    Domyślny

    nie znaczne sa to różnice na kreskach ale podczas jazdy czuć to

  10. #880
    Piotrekb_s3's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Brzeziny
    Auto
    GTI ED30
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    25 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    A na lpfp co wrzuciles? Ttrs?

Strona 88 z 117 PierwszyPierwszy ... 3878868788899098 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •