Tak, lepiej wlać solidny półsyntetyk, chociaż Durablend to też półsyntetykOgólnie, jak robisz 5000 km rocznie, to półsyntetyk jest olejem, który spokojnie da sobie radę. Jeżeli chcesz mimo to zostać na syntetyku, to do tego motoru dobrym pomysłem będzie 5W40 Motul Specific 502.00 505.01 tylko cena przekracza wtedy Twój budżet. Valvo ma też dobre oliwy, ale akurat Durablend nie jest najlepszym strzałem, chociaż też da radę. Zresztą cena to niejako potwierdza. Ogromna większość olejów obecnie jest robiona z API gr III i III+, różnice pomiędzy dobrymi i przeciętnym i bazami są duże, zresztą tak samo jak w przypadku kosztów wytworzenia. Są takie, które właściwościami przewyższają PAO, a są takie, które ledwo wychodzą ponad gr II.
Bez przesadynie powielaj tutaj urban legends bez pokrycia. Jak ktoś zmienia regularnie, to nie ma możliwości na takie depozyty. Castrol na dolewkę będzie bardzo dobry i spokojnie wystarczy.