Strona 15 z 84 PierwszyPierwszy ... 513141516172565 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 141 do 150 z 838

Temat: SWAP hamulce 280 > 288 > 312 oraz tylne 232 > 256

  1. #141
    pomocnik's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdansk
    Auto
    XXX
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    284 razy
    Podziękował
    481 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez siro13 Pokaż post
    Dla pewności: na hamulce 288 moje 15" zimowki bedą pasowały, rajt?
    Rajt

  2. #142
    siro13's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lubelskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Ponieważ dzisiaj u mnie wlecial na przód komplet 288 z 280, moge potwierdzic ze jesli mamy zestawik zwrotnice, zaciski, jarzma, tarcze, klocki to montaz jest bezstresowy. Ja dodatkowo mialem w zestawie piaste, ale jest identyczna jak w 280 wiec nie ma problema. Czujniki abs, dlugosci przewodow hamulcowych - wszystko pasuje p&p. Jedyna rzecz z jaka mialem maly poslizg to sworzen wahacza - otoz moze wynika to z tego ze u mnie sa wymienione na Moogi, ale po zalozeniu zwrotnic z 288 nie dalo sie ich porzadnie dokrecic, bo nakretka opierala sie na poczatku stozka i caly element obracal sie w obudowie. Tak jakby miejsce na stozek w zwrotnicach 280 bylo minimalnie dluzsze. Pomoglo zastosowanie nakretek z A4 jesli dobrze kojarze, takich podtoczonych w tym miejscu. Dalej juz tylko odpowietrzenie i w droge. Wrazenia z jazdy dobre o tyle ze 280 mialem juz wyraznie pokrzywione i drzala kierownica, tutaj jest wszystko ok, natomiast o skutecznosci hamowania ciezko mi sie wypowiedziec, olbrzymiej roznicy nie odczulem, ale przejechalem tylko pare kilometrów. Mysle ze warto zalozyc 288 chociazby ze wzgledu na wieksza grubosc tarczy, co mysle uodparnia ja na wichrowanie spotykane przy hamulcach 280. W poniedzialek dluzsza trasa, mysle ze bedzie okazja sprawdzenia jak radza sobie nowe hemple po nagrzaniu. Ogolnie jestem bardzo zadowolony, jeszcze raz dzieki arre

  3. #143
    inhoss's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    warszawa
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    48 razy
    Podziękował
    40 razy

    Domyślny

    ja miałem 288 i zmieniłem na 312 przód i 256 tył, różnica w hamowaniu duża, auto mniej nurkuje jak się hamuje po mieście, przód nie przysiada tak mocno, zaleta 256 z tyłu, ogólnie przy dużych prędkościach widać poprawę w hamowaniu, kilka razy z 220 hamowałem do 80 i było to bezproblemowe i skuteczne

  4. #144
    siro13's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lubelskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Wlasnie ze wzgledu na zawieszenie moje wrazenia moga byc nieobiektywne, bo do tej pory jezdzilem na 280 z przodu, ale na zglebionym zawieszeniu, natomiast teraz zalozylem 288 na przod, ale tez ori zawias - wysoki i miekki, moze dlatego nie czuje jakiejs diametralnej roznicy. Trzeba czekac do wiosny, jak a3 znowu zblizy sie kilka cm do gruntu

  5. #145
    cabus4's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Okolice KrK
    Auto
    OOOO
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T BAM
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Witam, mam pytanie odnośnie swap'u tyłu z 232 na 256. Czy aby zrobić taką zmianę wystarczy kupić:
    same jarzma (zaciski zostają jak w przypadku przodu 288na 312), oczywiście większe tarcze bo klocki są te same i osłony tarcz.
    Czy trzeba kupić cały komplet tj:
    -zaciski z jarzmami,
    -tarcze
    -osłony tarcz
    -klocki mogą zostać te z 232

    Dodam ze posiadam wersje quattro? A dawca ma być S3.

  6. #146
    ciapek115's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Przeciszów
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    11 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez cabus4 Pokaż post
    Witam, mam pytanie odnośnie swap'u tyłu z 232 na 256. Czy aby zrobić taką zmianę wystarczy kupić:
    same jarzma (zaciski zostają jak w przypadku przodu 288na 312), oczywiście większe tarcze bo klocki są te same i osłony tarcz.
    Czy trzeba kupić cały komplet tj:
    -zaciski z jarzmami,
    -tarcze
    -osłony tarcz
    -klocki mogą zostać te z 232

    Dodam ze posiadam wersje quattro? A dawca ma być S3.
    dokładnie tak jak napisałeś trzeba wszystko kupić nie wiem jak z osłonami ale Ty masz o tyle łatwiej że masz napęd quattro jak byś miał ośkę to więcej kombinacji tak tylko kupujesz z S3 zaciski jarzma możliwe że też osłony i składasz do kupy oczywiście tarcze i klocki

  7. #147

    Data dołączenia
    Mar 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kleczew/Konin/Poznań
    Auto
    Nissan
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    32 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez cabus4 Pokaż post
    -klocki mogą zostać te z 232
    Jeśli będziesz zakładał nowe tarcze to nie mogą zostać. Do nowych tarcz ZAWSZE nowe klocki

  8. #148
    Bart1's Avatar
    Data dołączenia
    May 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    6 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez David777 Pokaż post
    Jako że jakiś czas temu zmieniłem tarcze z przodu na 312 to podzielę się info na ten temat.Wiadomo że większość się ceni za zaciski a zwłaszcza jarzma i oddzielnie ciężko je dostać w dobrej cenie.rozwiązaniem jest szukać zacisków ATE 54 samych bo ceny są małe a jarzma kupić od audi a6 lub jak to zrobiłem ja od passata B5 FL 2.5 TDI wszystko pasuje bo jarzmo jest identyczne numer na nim powinien być 451 cena-grosze nawet 20 zł za sztuke
    Cześć
    Z czego sa te zaciski bo nie mogę zlokalizować

    Tapnięte z LG G3



  9. #149
    grinch's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    CRY/LC
    Auto
    Audi Turbo Quattro
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    6 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    a coś zamiast aluminiowego zacisku który jest w s3 8L 256mm ??
    czy jest opcja założenia czegoś większego.. na ten przykład 280 mm na tył do 8L ? zacisk jarzmo itp musi być metalowe taki mój wymóg.

  10. #150
    mariusz11111's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Sram na Rosję !
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARY
    Pomógł
    303 razy
    Podziękował
    202 razy

    Domyślny

    a dlaczego to musi być stalowe jeśli można wiedzieć ?
    czytałem kiedyś pewien temat Golfa IV i chłopak wstawił na tył tarcze 312mm + zaciski tył od vw phaetona
    zaciski tylny dość duży i dobrze to wyglądało
    sam zacisk jest aluminiowy a jarzmo metalowe
    sam nad czym takim myślałem z tym że nie znalazłem kontaktu z tym gościem aby spytać się jak to w końcu zrobił czy był potrzebny adapter czy nie

    UWAGA! Skargi i żale do firmy BARTPOL Ostrowiec Św ( oddział Kingsoftu )
    http://www.a3-club.net/forum/showthr...-Kingsoftu-%29

    aby aby aby aby aby aby

Strona 15 z 84 PierwszyPierwszy ... 513141516172565 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •