Jak radio się wyłącza i włącza to raczej jest uszkodzone.
Jak radio się wyłącza i włącza to raczej jest uszkodzone.
Filozofia turbo: Im szybciej jedziesz, tym szybciej jedziesz
=== Back in Black 8L 1.8T -> click ===
|
Brak cana powoduje brak podswietlenia i wyłączanie się radia po godzinie. Albo masz cos z zasilaniem, np. kabel jest przytarty i nie dochodzi napięcie, albo masz słaby aku, albo radio jest uszkodzone.
Filozofia turbo: Im szybciej jedziesz, tym szybciej jedziesz
=== Back in Black 8L 1.8T -> click ===
Panowie o ile mi wiadomo były dwa rodzaje Concertów. Ja mam z chowanymi gałkami a w nowszych już ich nie było. Były tylko mikroswitche. I z tego co dotej pory wykopałem z neta, między nimi były już różnice w protokołach komunikacji po CAN-ie. Mam polifta z samego początku produkcji i zegarki 8l0 920 930 K. Były ori w aucie. Radio było założone przez poprzedniego właściciela i wyłączało się co godzinę. Zapodałem Cany z szarej wtyki T32c i po kodowaniu radia oraz zegarków zaczęło wszystko pięknie działać. Więc może być tak że radio hula i szafa też, ale nie są kompatybilne ze sobą tak jak kolega powyżej napisał. Odnośnie sygnałów CAN to rozróżniamy sygnały CAN - infotaiment oraz CAN - drive i to są zupełnie różne sygnały. Infotaiment jest tym co nas tu interesuje, a drive to komunikacja ECU z ABS-em i atomatyczną skrzynią biegów. To dotyczy tylko starej budy 8L czyli naszej. W nowszych modelach tych sygnałów jest znacznie więcej i architektura
komunikacji oraz protokoły transmisji są już zupełnie inne. Różnią się nawet między audi i VW. Z tego powodu nowsze audio jest praktycznie nie kompatybilne między tymi markami.
PICTURE UNDER CONSTRUCTION
Ksktus to samo napisalem powyzej i wszystko fajnie do ostatniego zdania. Nowsze radio owszem podlaczysz rowniez.
Dzis zerkne na schematy trgo radia Monlag.
Moze to byc jak juz rowniez wczesniej pisalem kwestia kodowania radia
Mi chodziło o jednostki MMI i odpowiedniki w VW. Podobno nie fungują ze sobą. Concerta II+ wiem że da się bez problemu zapakować do naszej budy bo sam nad tym pomału myślę.
PICTURE UNDER CONSTRUCTION
Wiec tak auto mam z 2003 roku, radio concert 2 bez chowanych przyciskow ,z tylu tylko can h i l. Licznik mialem jeager 1/2 fis 8l0 920 900k - kolega Mieto napisal mi ze to najnowszy licznik jaki byl montowany w naszych a3. Wsadzilem licznik z pelnym fisem wsad 8l0 920 930k dalej to samo.Potem wsad 8l0 920 931 J niestety bez poprawy . Cany z szarej wtyczki podlaczone do radia, a stare kable odciete zaraz przy wtyczce przy radiu. Dzis na probe wczytam nowy wsad ... 931 E . Moze on cos poprawi.
Kanal 60 - 1025,kanal 61 - 0 i kanal 62 -1. Radio ma kodowanie 00001
Tak mysle ,ze moze pomoglby najnowszy wsad z 2003 roku do licznika VDO pelny fis diesel ASZ.
...931E niestety to samo
Ostatnio edytowany przez monlag1 - 25-01-15 o 17:43
Kiedyś ktoś pisał że miał właśnie bez chowanych gałek tylko na mikroswitchach i nie chciało mu trybić. Ewentualna zmiana wsadów też raczej nic nie da bo to pewnie kwestia samej architektury szafy. Ja mam z chowanymi gałami i zaskoczył bez problemu.
PICTURE UNDER CONSTRUCTION
Radio gra niby wszystko ok ,tylko co 5-10 min sie wylącza i po sekundzie samo sie wlącza.RDS(caly ten blok od radia na fisie) tez sie wtedy wylacza na tą chwile
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)