Szybko się kończą... Sezon max dwaakurat miałem w tym rozmiarze właśnie
A nie sorry ja miałem Fastresponse![]()
Szybko się kończą... Sezon max dwaakurat miałem w tym rozmiarze właśnie
A nie sorry ja miałem Fastresponse![]()
Ostatnio edytowany przez brasilia - 31-01-15 o 21:28
|
No myślę, że bez jaj. Przecież to nie opona wyczynowa, tylko dla ludu i miałaby się skończyć po dwóch sezonach?To ile rocznie km robisz
? Ale rzeczywiście podobno fastresponse szybko uciekały w porównaniu do bluresponse
4 mm mi poleciały w jeden sezon ~25kkm
Załatwiałem tą oponę kumplowi w zeszłym sezonie do Forda S-Maxa. On dojeżdża 100 km / dzień do pracy.
Rozmawiałem z nim jak odczucia i wg niego myślał, że będą nieco bardziej ciche.
Co do zużycia, mogę zapytać ile mu zeszło po sezonie, ale.. nie był zachwycony - raczej poprawnie zadowolony.
Przecież widzisz: sam zacytowałeś mojego posta w którym jest jak byk napisane, że pomyliło mi się z oponami Fastresponse, ktore TAK miałem!! Nawet dwa rozmiary 205/60/15 teraz ma je Komander oraz 205/55/16... Jak nie wierzysz to wejdź na temat mojego auta i zobacz zdjęcia.
I jeśli serio mówisz że fastresponse są jednymi z bardziej trwałych to gratuluję!lecą w oczach...
Taaaaaa... na pewno, może kupiłeś używane i Ci się wydawało. Najlepsze opony jakie miałem osobiście. Szkoda, ze nie są tańsze.
http://www.adac.de/infotestrat/tests...&recordId=2457
Dobra rada, poszukaj sobie inny temat, bo pleciesz głupoty.
cosmo-pl wiesz lepiej ode mnie co kupiłem haha "może używane" !!taaa łyse kupiłem w sklepie i mi się wydawało... Totalny snobizm i brak taktu :/
Wracjac do opon Dunlop Fastresponse to nie uważam ich za złe, nigdzie tego nie napisałem. Również uważam je za bardzo dobre zarówno na suchym i mokrym, kleją się pięknie i pewnie się prowadzi auto na nich. Niestety coś za coś; jest to opona miękka i rewelacyjne właściwości jezdne okupione są szybkim zużyciem. Kupiłem nowe w rozmiarze 15" za ponad 1300 zł i po sezonie zostało pół bieżnika więc sprzedałem za śmieszne 200zł komplet. Na rozmiarze 16" (nowe) zrobiłem tylko kilka tys. km i zmieniłem felgi na 18" więc o zużyciu nie będę pisać, ale trakcja była taka sama jak na 15".
Dziękuję dobranoc
Wyniki testów przeczą temu co mówisz, więc Twoja opinia wynika albo dlatego że kupiłeś używane, miałeś złe ciśnienie, nadmiernie je eksploatowałeś, albo nie jesteś w stanie realnie ocenić ich zużycia, lub ściemniasz z sobie tylko znanych powodów. I przy całym szacunku, to pomimo niektórych wałków ADAC, to bardziej wierzę im, niż Twojej subiektywnej opinii, zwłaszcza w przypadku Fast Response, które uchodzą za trwałe i co sam osobiście mogę potwierdzić, również ich używają w swoim Audi. Także nie zamierzam się z Tobą spierać, co ty sobie myślisz, bo kompletnie mnie to nie interesuję, ale patrząc na wątpliwą jakość poprzednich wypowiedzi - ściemniasz lub chcesz być mądry na siłę. Moja rada - nie zaśmiecaj wątku, jest dział off-topic, tam możesz swoje przemyślenia opisywać do woli.
i pierwszy raz słyszę, że Dunlop "jest miękki" naprawdę skończ już pleść głupoty, bo się słuchać tego nie da!
parę innych testów, które też wspominają o tym, że zużycie jest na przyzwoitym poziomie..
autobild.de
Getestet wurde: SP Sport Fast Response; 205/55 R16 V
âStärken: stabil sichere Fahreigenschaften auf trockener Piste, niedriger Verbrauch.
Schwächen: untersteuerndes Fahrverhalten und verlängerte Bremswege bei Nässe.â
konsument
gutâ (69%)
Getestet wurde: SP Sport Fast Response; 205/55 R16 V
Nasse Fahrbahn (40%): âgutâ;
Trockene Fahrbahn (20%): âsehr gutâ;
Verschleißfestigkeit (20%): âsehr gutâ;
Kraftstoffverbrauch (10%): âgutâ;
Geräusch (10%): âdurchschnittlichâ;
Schnelllaufprüfung (0%): âsehr gutâ.
Motorwelt
Heft 3/2012
37 Produkte im Test âgutâ
Getestet wurde: SP Sport Fast Response; 205/55 R16 V
âStärken: sehr ausgewogen, geringer Spritverbrauch und Verschleiß.
Schwächen:
Wszyscy zwracają uwagę, że opony maja wysoki bieżnik, przez co gorzej hamują na suchym/mokrym i mają zwiększone opory przetaczania. Niektórzy zwracają uwagę, że mogą być głośne - co świadczy, że opona jest twarda, co w połączeniu z wysokim bieżnikiem, zapewnia jej ponadprzeciętną trwałość. Nikt nie pisze, że są miękkie! EOT i każda kolejna głupota, będzie zgłaszana do moderatora!
Ostatnio edytowany przez cosmo-pl - 03-02-15 o 13:53
Nie ściemniam i nie wiem czemu w każdy poście mi to wytykasz. Niby dlaczego miałbym kłamać?! Nie mam w tym żadnego interesu więc daj sobie na wstrzymanie...
Opony kupiłem NOWE!!!
Ciśnienie sprawdzane co dwa tygodnie...
Użytkowałem te opony jak każdy kierowca...
I jestem w stanie realnie ocenić ich zużycie
Na poparcie mojej wypowiedzi wrzucam parę zdjęć, bo na piśmie widzę, że nie ma szans by dotarło:
Zdjęcie bieżnika opony, która siedziała na tylnej osi po przebiegu ~25kkm;
A tu "realnie" zmierzone zużycie tejże opony tylnej osi;
Opony z przedniej osi miały 4mm bieżnika...
W sieci jest wiele podobnych do mojej opinii o szybko zużywającym się bieżniku tych Dunlopów, ale wiadomo w niemieckich testach opon zawsze jest cała prawda i tylko prawda, którą często się posiłkujesz w postach.
Proszę możesz pisać podanie o bana dla mnie za merytoryczną wypowiedź popartą zdjęciami...
There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)