Pokazane rezultaty 1 do 10 z 185

Temat: zawieszenie gwintowane 8P

Hybrid View

  1. #1
    krakers244's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Szamotuły 64-500
    Auto
    audi a3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC

    Domyślny

    witam jezeli chodzi o ap to mam go od 2 miesiecy jest to mój pierwszy gwint w 8p długo sie wachałem poniewaz bałem sie ze bedzie mega twardo ,jechałem na tuning art i mnie wystraszył bardzo twardy jak dla mnie ,ap jest naprawde dobrym gwintem ładnie wybiera dziury i w porownaniu do innych naprawde pracuje tył mogłby byc ciut twardszy ale jest ok duzo ludzi podobnie twierdzi ze tył troche miekki,w 8l miałem na chwile fk i porażka, chetnie przewioze na ap

  2. #2
    sebol78's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań/Kaszczor
    Auto
    Audi S5
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    80 razy
    Podziękował
    59 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez krakers244 Pokaż post
    witam jezeli chodzi o ap to mam go od 2 miesiecy jest to mój pierwszy gwint w 8p długo sie wachałem poniewaz bałem sie ze bedzie mega twardo ,jechałem na tuning art i mnie wystraszył bardzo twardy jak dla mnie ,ap jest naprawde dobrym gwintem ładnie wybiera dziury i w porownaniu do innych naprawde pracuje tył mogłby byc ciut twardszy ale jest ok duzo ludzi podobnie twierdzi ze tył troche miekki,w 8l miałem na chwile fk i porażka, chetnie przewioze na ap
    No co do AP to wiemy jak jest, bo w końcu sam go Tobie polecałem, choć zbiłeś mnie z tropu tą miękkością tyłu, gdzie ja musiałbym go mieć zdecydowanie
    twardszego z racji, obawy o przycierki na większych nierównościach - choć mam mały plan na ewentualne utwardzenie
    W sumie zanim podejdę do tematu zawiechy chętnie się przejadę z Tobą żeby wiedzieć co i jak, tak ostatecznie

  3. #3

    Data dołączenia
    Mar 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań/POB
    Auto
    Audi a4
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    9 razy
    Podziękował
    26 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez sebol78 Pokaż post
    choć zbiłeś mnie z tropu tą miękkością tyłu, gdzie ja musiałbym go mieć zdecydowanie
    twardszego z racji, obawy o przycierki na większych nierównościach
    Wymienisz odboje na twardsze i bedzie po problemie

  4. Podziękowania dla Michał21 za pomoc w problemie

    sebol78 (26-02-15)

  5. #4
    VTS's Avatar
    Data dołączenia
    May 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Będzin
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU

    Domyślny

    czy ktoś może mi polecić jakieś dobre, ale używane zawieszenie gwintowane gdzie przy 19" 8,5 J nie będzie tył obcierał chodzi mi o zawieszenie do a3 8P sb, i jakich zawieszeń unikać oraz przy kupnie na co zwrócić uwagę, szukam zawieszenia i może mi doradzicie

  6. #5
    _Gruda's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zabrze
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.8 TFSI - BYT
    Pomógł
    8 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez VTS Pokaż post
    czy ktoś może mi polecić jakieś dobre, ale używane zawieszenie gwintowane gdzie przy 19" 8,5 J nie będzie tył obcierał chodzi mi o zawieszenie do a3 8P sb, i jakich zawieszeń unikać oraz przy kupnie na co zwrócić uwagę, szukam zawieszenia i może mi doradzicie
    To czy tył będzie obcierał czy nie zależy w głównej mierze od ET felgi i od opony, która jest na niej założona. Producent zawieszenia raczej nie ma tutaj większego wpływu. U mnie np. na AP skręconym na maksa, przy feldze 9,5J z ET33 i oponie 215 są obcierki o jedną ze śrub trzymających nadkole/zderzak

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •