Strona 5 z 10 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 41 do 50 z 96

Temat: ZMIANA TURBO W 1.8T NA k04

  1. #41
    Auto Szałas

    buzz-astral's Avatar


    Data dołączenia
    May 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mikołów
    Auto
    Skoda
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    105 razy
    Podziękował
    87 razy

    Domyślny

    turbo Cie puści.
    Gregor dmuchnał 262 konia na k03s

  2. #42
    Przemek0922's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ostrów Mazowiecka
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AJQ

    Domyślny

    Panowie wiem , że nie powinienem ale raz się żyje wtryski z BAM 380ccm będą pasowały do mojego AJQ 180KM bez Q. Bo wiem , że w a4 były dłuższe i krótsze . Dzięki za odp . Planuje zmienić wtryski wydech juz mam przelotowy i zrobić jakiś program

  3. #43
    Jonasz88's Avatar
    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zabrze
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    16 razy

    Domyślny

    przwody olejowe z K-03 do k-04 są takie same? jakie macie cisnienie ładowania w swoich k-04? chciałem max do 220 KM żeby nie wysilać aż naddto silnika, ani turbiny ale pojawia się kwestia turbodziury która jednak jest przy k-03, jak jest po przejściu na wiekszą turbine? z ciekawości wogóle jak ogarniacie przyczepność przy mocy powyzej 230 KM w indwalidzie? nie ma juz za duzo momentu? co z podsterownością?

  4. #44
    Auto Szałas

    buzz-astral's Avatar


    Data dołączenia
    May 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mikołów
    Auto
    Skoda
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    105 razy
    Podziękował
    87 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Jonasz88 Pokaż post
    przwody olejowe z K-03 do k-04 są takie same?
    do zmiany

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Jonasz88 Pokaż post
    chciałem max do 220 KM
    wsadzaj k03s.

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Jonasz88 Pokaż post
    z ciekawości wogóle jak ogarniacie przyczepność przy mocy powyzej 230 KM
    dobra guma na koło

  5. Podziękowania dla buzz-astral za pomoc w problemie

    Jonasz88 (25-02-15)

  6. #45
    Maciek84's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARZ
    Pomógł
    8 razy
    Podziękował
    32 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Jonasz88 Pokaż post
    przwody olejowe z K-03 do k-04 są takie same
    przewody musisz mięć z k04 ,ponoć jeden da sie zaadoptować do k04 z k03 ,sam jestem na etapie zmiany na k04 zaopatrzyłem się w komplet przewodowy z k04
    Co do trakcji w ośce na k04 to sie dopiero okażę ma nadziej ze niedługo
    1.8 T + 250 hp 380 Nm to be continued 290hp 410nm

    Obklejanie Hydrografika Lublin

  7. Podziękowania dla Maciek84 za pomoc w problemie

    Jonasz88 (25-02-15)

  8. #46
    mariusz11111's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Sram na Rosję !
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARY
    Pomógł
    303 razy
    Podziękował
    202 razy

    Domyślny

    220 to i na k03s zrobisz a i wiecej wiec po co ładować sie w koszta jak ci 220 wystarczy.
    Ja na osce przy 220km czasem i na 3 gubilem trakcje. Tak jak Buzek pisze dasz dobra gume to i bedzie trakcja

    UWAGA! Skargi i żale do firmy BARTPOL Ostrowiec Św ( oddział Kingsoftu )
    http://www.a3-club.net/forum/showthr...-Kingsoftu-%29

    aby aby aby aby aby aby

  9. Podziękowania dla mariusz11111 za pomoc w problemie

    Jonasz88 (25-02-15)

  10. #47
    respect2's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wietrzychowice
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARX
    Pomógł
    30 razy
    Podziękował
    16 razy

    Domyślny

    Powiem tak, na 220-240 to zdrowe k03s wystarczy ale trzeba mu pomoc innymi detalami ( dp, wydech, fmic, dolot) wtedy ma to sens. Zmiana na k04 wg mnie jest bez sensu, poniewaz koszt jest prawie taki jak wsadzenie k04 z tfsi a z tej sprezarki to juz przynajmniej mozna cos zdzialac. Ps na jaki wy oponach jezdzicie ze przy 220KM na 3 biegu gubi sie trakcje. Boze strzez mnie przed takimi gumami
    Na k04 doladowanie 1.4bara
    1.8T + K04-064 tfsi 359KM/471Nm

  11. Podziękowania dla respect2 za pomoc w problemie

    Jonasz88 (25-02-15)

  12. #48
    Auto Szałas

    buzz-astral's Avatar


    Data dołączenia
    May 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mikołów
    Auto
    Skoda
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    105 razy
    Podziękował
    87 razy

    Domyślny

    Mariusz pewnie miał na myśli pewnie mokry asfalt
    mi się rzadko zdarza zgubić trakcje na dwójce przy świeżych dunlopach spsportach

  13. #49
    respect2's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wietrzychowice
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARX
    Pomógł
    30 razy
    Podziękował
    16 razy

    Domyślny

    Dokladnie buzz. Moj samochod tez nie kuleje a na 3 nie ma mowy zgubic trakcji. Na dwojce to jest juz roznie ale do okielznania.
    1.8T + K04-064 tfsi 359KM/471Nm

  14. #50
    ciapek115's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Przeciszów
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    11 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez respect2 Pokaż post
    Powiem tak, na 220-240 to zdrowe k03s wystarczy ale trzeba mu pomoc innymi detalami ( dp, wydech, fmic, dolot) wtedy ma to sens. Zmiana na k04 wg mnie jest bez sensu, poniewaz koszt jest prawie taki jak wsadzenie k04 z tfsi a z tej sprezarki to juz przynajmniej mozna cos zdzialac. Ps na jaki wy oponach jezdzicie ze przy 220KM na 3 biegu gubi sie trakcje. Boze strzez mnie przed takimi gumami
    Na k04 doladowanie 1.4bara
    i dorzuć jeszcze wtryski 380CC i będzie komplet niżej jeszcze moje pytanie mam takie turbo k03s co widać na fotce jest trochę inny wirnik z tego co się znajomego pytałem mówił że max 220KM czy to prawda ???

    Stara

    Nowa


    PS: turbo robiłem w 2012 przez wakacje teraz ma nalatane jakieś 30-40tyś jak to jest do końca z tym wirnikiem ???

Strona 5 z 10 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •