Strona 99 z 117 PierwszyPierwszy ... 4989979899100101109 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 981 do 990 z 1170

Temat: Mody silnika 2.0 TFSI

  1. #981
    Pawliko's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Szczecin
    Auto
    StanceAudi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    1.4 TFSI - CMBA, CXSA (122 KM)
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Niecałe 140tys km. Myslisz ze wariator moze byc do wymiany juz? Zalamalbym sie, wystarczy wydatkow w to czego nie widać...
    A3 8P 2.0T 263KM i 394Nm - Gwinted fitmented in progress

  2. #982
    morgan's Avatar
    Data dołączenia
    May 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    PL
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    49 razy
    Podziękował
    14 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Pawliko Pokaż post
    Niecałe 140tys km.
    To już najwyższy czas na napinacz - zazwyczaj wytrzymują ok.120kkm z tego co widziałem w TFSI, z którymi miałem/mam kontakt. Z wariatorem nie ma reguły. Dopóki nie otworzysz to się nie dowiesz ale nie ma się co bać na zapas Wszystko zalezy od tego jak długo śmigałeś z padającym napinaczem. To od niego wszystko się zaczyna zazwyczaj - luźny napinacz wyciąga łańcuch i doprowadza do uszkodzenia wariatora.

  3. #983
    Piotrekb_s3's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Brzeziny
    Auto
    GTI ED30
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    25 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez morgan Pokaż post
    To już najwyższy czas na napinacz - zazwyczaj wytrzymują ok.120kkm z tego co widziałem w TFSI, z którymi miałem/mam kontakt. Z wariatorem nie ma reguły. Dopóki nie otworzysz to się nie dowiesz ale nie ma się co bać na zapas Wszystko zalezy od tego jak długo śmigałeś z padającym napinaczem. To od niego wszystko się zaczyna zazwyczaj - luźny napinacz wyciąga łańcuch i doprowadza do uszkodzenia wariatora.
    Morgan, wizualnie chyba sie nie da ocenic wariatora? Czy jestem w bledzie?

  4. #984
    Pawliko's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Szczecin
    Auto
    StanceAudi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    1.4 TFSI - CMBA, CXSA (122 KM)
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    A co jezeli wymienię napinacz i lancuch zostawiajac zalozmy zuzyty wariator?
    A3 8P 2.0T 263KM i 394Nm - Gwinted fitmented in progress

  5. #985
    Pawliko's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Szczecin
    Auto
    StanceAudi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    1.4 TFSI - CMBA, CXSA (122 KM)
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Oto poprawiony link allegro.pl/napinacz-lancuch-walkow-rozrzadu-2-0-fsi-tfsi-i5130281722.html
    To będzie ok?
    A3 8P 2.0T 263KM i 394Nm - Gwinted fitmented in progress

  6. #986
    Zyzio's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa / Ryki
    Auto
    Stage4+ CS
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Pomógł
    80 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Pawliko Pokaż post
    Oto poprawiony link allegro.pl/napinacz-lancuch-walkow-rozrzadu-2-0-fsi-tfsi-i5130281722.html
    To będzie ok?
    tak będzie ok, do tego musisz kupić:

    śrubę wariatora nr 06D109281D ~15zł

    śrubę do napinacza 3szt - N10196303 ~10zł za 3

    uszczelkę pokrywy wariatora - 06D103121B ~30-40zł;

    Wariator jeśli byłby uszkodzony to czułbyś znaczny spadek mocy i auto nie wypuściłoby 263PS więc ja obstawiam że jest sprawny. Swój łańcuch i napinacz wymieniłem koło 190tys i nie było absolutnie żadnego problemu z wariatorem, łańcuch był delikatnie wyciągnięty i napinacz niespecjalnie "zmęczony" także nic się tam nie powinno dziać a to że auto hałasuje to jest wina pompy wysokiego ciśnienia. Zbyt wyciągnięty łańcuch wariatora hałasuje w ten sposób:

    Ostatnio edytowany przez Zyzio - 08-04-15 o 16:06

  7. Podziękowania dla Zyzio za pomoc w problemie

    Pawliko (18-03-15)

  8. #987
    Pawliko's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Szczecin
    Auto
    StanceAudi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    1.4 TFSI - CMBA, CXSA (122 KM)
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Dziękuję pięknie!
    Mój zimny klepie trochę, ciepły chodzi tak, ze typ na stacji łapie za pistolet od ropy...
    aczkolwiek nie wali tak jak ten na filmiku, chyba ze to wina dzwieku z telefonu.
    Kolega miał axx w GTI i chodzil znacznie bardziej kulturalnie
    A3 8P 2.0T 263KM i 394Nm - Gwinted fitmented in progress

  9. #988
    morgan's Avatar
    Data dołączenia
    May 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    PL
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    49 razy
    Podziękował
    14 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Piotrekb_s3 Pokaż post
    Morgan, wizualnie chyba sie nie da ocenic wariatora? Czy jestem w bledzie?
    Wizualnie nie bardzo - trzeba pomacać, sprawdzić luzy. Jak poza specyficznym hałasem czuć też spadek mocy to już wariator nie żyje. Ja mówię o sytuacji, w której kolega wymienia napinacz i łańcuch, które padają pierwsze. Mając wszystko otwarte trzeba od razu zerknąć na wariator. Jeśli już jest rozklepany to można go wymienić za jednym zamachem. Jak będzie ok to zostaje. Kwestia jak długo się jeździło z padniętym napinaczem.

  10. #989
    Pawliko's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Szczecin
    Auto
    StanceAudi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    1.4 TFSI - CMBA, CXSA (122 KM)
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Wolalbym go nie wymieniać
    U mnie klepie odkąd mam auto, czyli ok 15tys km. Nie mialem kiedy sie tym zająć, teraz chce to zrobić.
    U mnie żadnego spadku mocy nie ma, auto zapier*ala zdrowo z reszta tydzień temu bylo na hamowni.
    A3 8P 2.0T 263KM i 394Nm - Gwinted fitmented in progress

  11. #990

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Rozklepany rozrząd w 2.0TFSI to jeden krok do motorschaden.

Strona 99 z 117 PierwszyPierwszy ... 4989979899100101109 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •