Strona 100 z 117 PierwszyPierwszy ... 50909899100101102110 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 991 do 1,000 z 1170

Temat: Mody silnika 2.0 TFSI

  1. #991

    Data dołączenia
    Jan 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Jarocin
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Przerabiałem temat, u mnie po wymianie samego łańcucha i napinacza po kilku tysiącach km zerwało klin na wariatorze.
    Podczas wymiany łańcucha i napinacza wydawało nam się, że wariator jest ok i złożyliśmy silnik.
    Po wymianie samego łańcucha i napinacza auto chodziło idealnie, żadnych problemów.

    Konsekwencją tego było przestawienie rozrządu. Po rozebraniu silnika okazało się, że wariator to kupa złomu.

    Ważne by wariator miał zębatkę w dobrym stanie, nie miał luzów i był sprawny tzw "hamulec".

  2. #992
    antoś's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź
    Auto
    Audi >400bhp
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T BHZ
    Pomógł
    9 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Luzny lancuch moze wytrzec zebatki, dlatego jak zaczyna klepac to trzeba go wymienic jak najszybciej.

    Wariator mozna sprawdzic VAGiem czy trzyma zadane wartosci.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  3. #993
    jerzu's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź
    Auto
    Audi A3 8Y
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    59 razy
    Podziękował
    70 razy

    Domyślny

    a czy macie gdzieś założony zegarek doładowania? gdzie się wpiąć i w ogóle?

  4. #994

    Data dołączenia
    Jan 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Jarocin
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Koledzy jeśli wariator nie trzyma zadanej wartości to komputer zgłasza błąd P0011. Samo sprawdzenie czy trzyma zadaną wartość nie wystarczy do pełnej oceny jego stanu.
    Sprawdzenie można podejrzeć bodajże w grupie 91 bloków pomiarowych silnika. Jest tam wartość zadana i osiągnięta przez nastawnik. Powinny się pokrywać!

    Ale jak wcześniej pisałem... to nie do końca wystarczy. U mnie błędów nie było, silnik ładnie pracował a po jakimś czasie zerwało klin i się wszystko przestawiło. Wariator nie może mieć nadmiernych luzów i hamulec musi trzymać!

  5. #995

    Data dołączenia
    Dec 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Podkarpacie
    Auto
    VW
    Model
    S3 8V
    Silnik
    2.0T BWA

    Domyślny

    W pcv

    - - - Aktualizacja postu - - -

    Cytuj Oryginalnie napisane przez jerzu Pokaż post
    a czy macie gdzieś założony zegarek doładowania? gdzie się wpiąć i w ogóle?
    W PCV

  6. #996
    Pawliko's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Szczecin
    Auto
    StanceAudi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    1.4 TFSI - CMBA, CXSA (122 KM)
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Zyzio Pokaż post
    tak będzie ok, do tego musisz kupić:

    śrubę wariatora nr 06D109281D ~15zł

    śrubę do napinacza 3szt - N10153643 ~10zł za 3

    uszczelkę pokrywy wariatora - 06D103121B ~30-40zł;

    Wariator jeśli byłby uszkodzony to czułbyś znaczny spadek mocy i auto nie wypuściłoby 263PS więc ja obstawiam że jest sprawny. Swój łańcuch i napinacz wymieniłem koło 190tys i nie było absolutnie żadnego problemu z wariatorem, łańcuch był delikatnie wyciągnięty i napinacz niespecjalnie "zmęczony" także nic się tam nie powinno dziać a to że auto hałasuje to jest wina pompy wysokiego ciśnienia. Zbyt wyciągnięty łańcuch wariatora hałasuje w ten sposób:

    Jesteś pewny ze numer sruby do napinacza jest prawidłowy? Wyszedłem właśnie z ASO i ten nr nie działa.
    Pozostale zamowilem, 38zl za oba w Szczecinie
    A3 8P 2.0T 263KM i 394Nm - Gwinted fitmented in progress

  7. #997
    Zyzio's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa / Ryki
    Auto
    Stage4+ CS
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Pomógł
    80 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Pawliko Pokaż post
    Jesteś pewny ze numer sruby do napinacza jest prawidłowy?
    Prawidłowy to: N10196303


  8. Podziękowania dla Zyzio za pomoc w problemie

    Pawliko (08-04-15)

  9. #998
    Pawliko's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Szczecin
    Auto
    StanceAudi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    1.4 TFSI - CMBA, CXSA (122 KM)
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Dziękuję
    A3 8P 2.0T 263KM i 394Nm - Gwinted fitmented in progress

  10. #999
    Pawliko's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Szczecin
    Auto
    StanceAudi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    1.4 TFSI - CMBA, CXSA (122 KM)
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Koledzy, pilna sprawa. Nie mozemy odkręcić wariatora od wałka, za cholere ta sruba nie chce puscic. Jakis pomysl? Tam jest normalny gwint czy moze lewy?
    Edit/ poszla
    Ostatnio edytowany przez Pawliko - 15-04-15 o 11:31
    A3 8P 2.0T 263KM i 394Nm - Gwinted fitmented in progress

  11. #1000
    jerzu's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź
    Auto
    Audi A3 8Y
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    59 razy
    Podziękował
    70 razy

    Domyślny

    Panowie k04 wchodzi p&p? Myślę czy przed programem nie podmienić już na k04

Strona 100 z 117 PierwszyPierwszy ... 50909899100101102110 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •