Cytuj Oryginalnie napisane przez Zyzio Pokaż post
tak będzie ok, do tego musisz kupić:

śrubę wariatora nr 06D109281D ~15zł

śrubę do napinacza 3szt - N10153643 ~10zł za 3

uszczelkę pokrywy wariatora - 06D103121B ~30-40zł;

Wariator jeśli byłby uszkodzony to czułbyś znaczny spadek mocy i auto nie wypuściłoby 263PS więc ja obstawiam że jest sprawny. Swój łańcuch i napinacz wymieniłem koło 190tys i nie było absolutnie żadnego problemu z wariatorem, łańcuch był delikatnie wyciągnięty i napinacz niespecjalnie "zmęczony" także nic się tam nie powinno dziać a to że auto hałasuje to jest wina pompy wysokiego ciśnienia. Zbyt wyciągnięty łańcuch wariatora hałasuje w ten sposób:

Jesteś pewny ze numer sruby do napinacza jest prawidłowy? Wyszedłem właśnie z ASO i ten nr nie działa.
Pozostale zamowilem, 38zl za oba w Szczecinie