Strona 23 z 84 PierwszyPierwszy ... 1321222324253373 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 221 do 230 z 838

Temat: SWAP hamulce 280 > 288 > 312 oraz tylne 232 > 256

  1. #221
    dawids's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ząbkowice Śląskie
    Auto
    audi
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T APY
    Pomógł
    14 razy
    Podziękował
    126 razy

    Domyślny

    No jasne że dam znać
    Jestem umówiony w tym tygodniu na montaż ale zdam relację z hamowania dopiero po dotarciu zestawu
    Ostatnio edytowany przez dawids - 19-05-15 o 21:30

  2. #222
    elemenateur's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    DGL // ZS
    Auto
    VW
    Model
    Inny
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    45 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    będzie fruwać, mam nadzieję że tarcza textar pro wstydu nie przyniesie
    Zadowolenie klientów bezcenne


    Najniższe ceny na części oraz oleje motul gg 347504, tel 663 962 604 , Rabat dla A3-club!

  3. Podziękowania dla elemenateur za pomoc w problemie

    dawids (19-05-15)

  4. #223
    dawids's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ząbkowice Śląskie
    Auto
    audi
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T APY
    Pomógł
    14 razy
    Podziękował
    126 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez elemenateur Pokaż post
    będzie fruwać, mam nadzieję że tarcza textar pro wstydu nie przyniesie
    Ojciec w Audi Q5 zjechał fabryczne tarcze i założył właśnie komplet Textara.
    Auto na fabrycznym komplecie super hamowało i po zamontowaniu Textara i odpowiednim dotarciu nadal hamowało tak samo, nic lepiej, nic gorzej.
    Sugerując sie tym też postawiłem na Textara

  5. #224
    elemenateur's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    DGL // ZS
    Auto
    VW
    Model
    Inny
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    45 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Dawidzie Textar jest jednym z dostawców na 1 wyposażenie. Właśnie dlatego w mojej firmie niebawem będzie baaaaardzo dużo żółtych textarowych regałów z towarem.

    małe ot PS. Możesz dać znać ile zapłaciłeś za texy - powiem Ci ile przepłaciłeś
    Zadowolenie klientów bezcenne


    Najniższe ceny na części oraz oleje motul gg 347504, tel 663 962 604 , Rabat dla A3-club!

  6. #225
    dawids's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ząbkowice Śląskie
    Auto
    audi
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T APY
    Pomógł
    14 razy
    Podziękował
    126 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez elemenateur Pokaż post
    Dawidzie Textar jest jednym z dostawców na 1 wyposażenie. Właśnie dlatego w mojej firmie niebawem będzie baaaaardzo dużo żółtych textarowych regałów z towarem.

    małe ot PS. Możesz dać znać ile zapłaciłeś za texy - powiem Ci ile przepłaciłeś
    Właśnie nie wiem czy seryjnie w Q5 nie był właśnie Textar
    Tarcza kosztowała 4stówy ale ona nie była dedykowana do S3 i trzeba było ja przerobić (min. otwór centrujący) Wiem że seryjna 312mm do s3 8l to koszt ok 370zł (allegro)

  7. #226
    elemenateur's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    DGL // ZS
    Auto
    VW
    Model
    Inny
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    45 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    jestem w stanie jak coś Ci wszystko sprowadzić bezpośrednio z Texa fabryki ale wiadomo ciut trzeba w takiej sytuacji poczekać.
    Czekamy na relacje jak to spowalnia
    Zadowolenie klientów bezcenne


    Najniższe ceny na części oraz oleje motul gg 347504, tel 663 962 604 , Rabat dla A3-club!

  8. Podziękowania dla elemenateur za pomoc w problemie

    dawids (19-05-15)

  9. #227
    Pawel-2005's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Płońsk
    Auto
    audi tt
    Model
    Inny
    Silnik
    1.8T APX

    Domyślny

    odnośnie przejścia na 280 z 256mm to jest różnica taka o tyle ile się odsunie klocek od osi tarczy Wynika to z momentu czyli siła x ramię. Przy nie zmienionej sile zmieniamy długość ramienia i to już daje poprawę a jak ktoś twierdzi ,że nic nie zmieni to znaczy ,że nie wiele wie gdyż prawa fizyki się nie oszuka. Tarcza 280x22 na tył w zupełności wystarczy jeśli chodzi o powierzchnię oddawania ciepła . Jak ktoś pisze ,że to niema podejścia do 288 x25 to nie wiele wie bo jakoś mi się nie udało skrzywić tyłu i nie wiem czy komuś się uda a taki zestaw był upalany w 450konnym aucie na torze. Przednia tarcza na 4 tłoku to już nie problem skrzywić bo te tarcze nie są wstanie odprowadzać takiej ilości ciepła jaka jest generowana przy ostrym hamowaniu. Dodatkowe nawiewy coś dają ale też nie zastąpią większej i grubszej tarczy. Z tyłu nigdy nie stosowałem dodatkowych nawiewów bo tarcza nie dostała nigdy nawet innego koloru od temp czego nie można powiedzieć o przodzie ...

  10. #228

    Data dołączenia
    Mar 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kleczew/Konin/Poznań
    Auto
    Nissan
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    32 razy

    Domyślny

    Zgodzę się z PRAWIE wszystkim co napisałeś, wyjątkiem jest to skrzywienie tarczy, jak sobie to wyobrażasz ?

  11. #229
    Tominator's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Trochę szybsza Cordoba
    Model
    Inny
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    7 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Pawel-2005 Pokaż post
    odnośnie przejścia na 280 z 256mm to jest różnica taka o tyle ile się odsunie klocek od osi tarczy Wynika to z momentu czyli siła x ramię. Przy nie zmienionej sile zmieniamy długość ramienia i to już daje poprawę a jak ktoś twierdzi ,że nic nie zmieni to znaczy ,że nie wiele wie gdyż prawa fizyki się nie oszuka. Tarcza 280x22 na tył w zupełności wystarczy jeśli chodzi o powierzchnię oddawania ciepła . Jak ktoś pisze ,że to niema podejścia do 288 x25 to nie wiele wie bo jakoś mi się nie udało skrzywić tyłu i nie wiem czy komuś się uda a taki zestaw był upalany w 450konnym aucie na torze. Przednia tarcza na 4 tłoku to już nie problem skrzywić bo te tarcze nie są wstanie odprowadzać takiej ilości ciepła jaka jest generowana przy ostrym hamowaniu. Dodatkowe nawiewy coś dają ale też nie zastąpią większej i grubszej tarczy. Z tyłu nigdy nie stosowałem dodatkowych nawiewów bo tarcza nie dostała nigdy nawet innego koloru od temp czego nie można powiedzieć o przodzie ...
    Nie pisalem że przejscie 256 na 280 nic nie zmieni, wiec prosze nie przypisywac mi takich rzeczy. Jak ktos ma okazje i chce to zrobic po taniosci to moze przejsc z 230,256 na 280zmieniajac tylko jarzmo i tarcze z wiadomo uakiego auta, niemniej jednak moim zdaniem bardziej sensownie jest przejsc na 288 lub 312mm z kilku wzgledow:
    - lepsze odprowadzanie ciepla co daje niezmieniona jakosc hamowania nawet podczas wariowania - kazdy kto upala auto zauwazyl ze hebel raz jest ok przy ostrym hamowaniu, po kolejnym hamowniu jest juz gorzej, a po kilku nastepnych czuc zdecydowane oslabienie hamulca, duza gruba tarcza powoduje ze caly czas masz stabilnosc hamowania w kazdych warunkach
    - wiekszy klocek daje wieksza powierzchnie cierna i klocek trudniej nagrzac
    - trwalosc, spokojnie mozna ocenic trwalosc tarcz 288 na 120tys km jezeli chodzi o tyl, - 312mm na 150 tys km jezeli chodzi o 280 czy 256 poprzez ich grubosc ich trwalosc jest duzo nizsza, wiec lepiej kupic raz dobre tarcze i miec spokoj na 150 tys niz wymieniac je co jakies 80-100 tys km
    - koszt przejscia na 288 czy 312 jest bardzo podobny do 280mm a jak mozna zrobic duzo lepszy tyl za kilka setek wiecej i do tego duzo trwalszy to czemu nie?

    Poza tym hamowania to zmiana energii kinetycznej w ciepło, kazdy materiał tarcza czy klockek ma określony współczynnik przenikania ciepła. Maly klocek to mala powierzchnia styku co powoduje ograniczenie do oddawania ciepla co jest jednoznaczne z gorszy efektem hamowania. Klocek sie przepala i tak samo tarcza, co powoduje w efekcie uszkodzenie hamulcow i po takim przegrzaniu nawet hamowania w zwyklych warunkach bez palowania jest duzo bardziej nieefektywne.

    Sa gotowe zestawy na allegro pod 280 na tyl sprzedaje to niejaki pavel20vt, ale z mojego doswiadczenia i klientow ktorzy do mni dzwonia wiem cokolwiek zalatwic z kolega z allegro jest mega ciezko, zreszta obilo to sie o fb i inne fora wiec mozna sobie poczytac. Mam nadzieje ze zbieznosc nickow przypadkowa lol

    - - - Aktualizacja postu - - -

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Lewian Pokaż post
    Zgodzę się z PRAWIE wszystkim co napisałeś, wyjątkiem jest to skrzywienie tarczy, jak sobie to wyobrażasz ?
    Skrzywienie czy fading wystepuje przy przegrzaniu tarczy ktora sie odksztalca pod wyplywem ciepla, jest to na tyle male ze tarcza nie jest krzywa na oko ale moze miec i 0,3mm bicia co powoduje ldczuwanie podczas hamowania pulsacji oraz walenia w pedal, jest to o tyle niebezpieczne ze klocek podczas hamowania nie pracuje na calej tarczy jak powinien, do tego zmniejsajac skutecznosc hamowania i denerwujac kierownika podczas kazdej proby hamulcow glupim biciem na kierownicy. Oczywiscie na tyle bicie nie bedzie tak odczuwalne jak na przodzie. Tarcza raz przgrzana nawet jak jest nowa nadaje sie na smietnik bo traci swoje wlasciwosci.

  12. #230
    Kaczor_Junior's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Międzyrzecz
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ

    Domyślny

    Witam. Chce Zrobic Swap hamulcow do siebie na 312 mm . Szukalem czytalem ,ale nie wiem do konca dlatego Pytam. Mam Quattro i tarcze 288 na przodzie Co musze z Przodu zmienic zeby podeszly te heble? I z jakich Aut szukac jakby co ? z gory Wielkie dzieki. i Sorry Z Spam

Strona 23 z 84 PierwszyPierwszy ... 1321222324253373 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •