Strona 4 z 10 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 31 do 40 z 97

Temat: Problem z pompowtryskiwaczami

  1. #31

    Data dołączenia
    Oct 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Windsor, Kraków
    Auto
    audi a3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Jesli chodzi o szklanki to mialem podobne problemy kiedys w golfie mk3. Faktycznie na poczatku wszystko cichlo po kilku minutach ale z czasem bylo coraz gorzej i skonczylo sie na wymianie. Z tego co pamietam nie byl to jakis majatek, dalo sie przezyc.

  2. #32
    yogii0's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    małopolska
    Auto
    Audi A3 s-line
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMM
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    tak na poczatku przy odpaleniu sie wieszaja ,czasem trzeba zgasic silnik i jeszcze raz zapalic wtedy moze popuscic ,po chwili jak sie napompuja olejem i zlikwiduja luz miedzy zaworem a krzywka to bedzie cicho, przewaznie ustaje to po wymianie oleju na nowy,ale jak zuzyte to nie pomoze wymiana oliwki,wydaje mi sie ze temperatura przy zuzycu nie bedzie miec nic do tego ,w szklance z tego co pamietam to jest sprezyna i uszczelnienia,moga juz przepuszczac i nie trzyma odleglosci od zaworu

  3. #33
    JunioR1985's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kościelisko
    Auto
    Audi A3 1.9 TDI
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ATD
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    a może się tak zdarzać że raz jest to cykanie a raz nie??

  4. #34
    yogii0's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    małopolska
    Auto
    Audi A3 s-line
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMM
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    pewnie ze tak , a nie zmieniles czasem specyfikacji oleju? ile masz przebiegu ogolnego??

  5. #35
    JunioR1985's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kościelisko
    Auto
    Audi A3 1.9 TDI
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ATD
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    specyfikacja raczej się nie zmieniła. Jutro sprawdze w papierach to Ci powiem na sto procent. Teraz mam wlany Catrol Edge 5W40 pełny syntetyk. A ogólnie to mam 147tyś km. czyli można stawiać z duzym prawdopodobieństwem na tą sprężynę i uszczelnienia??? Orientujesz się jak cenowo wygląda naprawa tego i czy coś mi się może stać jak tego nie naprawie??

  6. #36
    yogii0's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    małopolska
    Auto
    Audi A3 s-line
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMM
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    nie powinno sie nic stac, bedzie klepac tylko ,sprezyna i uszczelnienia sa w szklance czyli musisz cala wymienic, a chyba z 25 -30 zl moze sztuka kosztowac, nie mam pojecia zobacz na slynnym portalu aukcyjnym. jak masz troche pojecia o mechanice to sam mozesz to wymienic ,ale przebieg nie jest duzy ,chyba ze cos cofniete bylo, niby w ksiazkach pisza ze szklanki co 100 tys sie wymienia ale to ze wszystkimi czesciami tak mozna napisac, tloki wal przeguby sprzeglo co 100tys przebiegu, najlepiej caly samochod po tym przebiegu wymienic, mogly sie zuzyc nie ma co plakac ,

  7. #37
    kluska's Avatar
    Data dołączenia
    May 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Leżajsk
    Auto
    Audi A3 II
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC

    Domyślny

    Ja miałem pęknięte wszystkie blaszki zabezpieczenia do sprężyn pompowtryskiwaczy i można je kupić już w zestawie razem z podkładką i oringami najlepiej w Boschu mają dobre ceny http://www.regeneracja-pompowtryskiw...yskiwaczy.html. Kiedyś trzeba było kupować używkę i przekładać, ale teraz już można mieć nowe i pewne warto wiedzieć.
    Ostatnio edytowany przez kluska - 21-06-15 o 12:26

  8. #38

    Data dołączenia
    Aug 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Chojnice
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    2.0 TDI PD BMM (140KM)

    Angry Pompowtryskiwacze Passat B5 cena

    Wiatam wszystkim użytkowników Audi A3 z silnikami Diesla opartymi na pompowtryskiwaczach. Mam problem ze swoją A3 (silnik 1.9 TDI AXR), a konkretniej z pompowtryskiwaczami, które jakiś tydzień temu zupełnie padły. Postanowiłem, że zakupię używane pompowtryskiwacze z Allegro i tu się pojawia moje pytanie: Czy pompowtryskiwacze mogą podejść z Passata? Oznaczenie silnika się pokrywa itd., a pompowtryskiwacze Passat B5 cena których jest nieco tańsza niż do A3. A jak nie dostanę coś sensownego to oddaje do Bosch Diesel Service w Stalowej Woli http://www.wtryskiwacz.com polecany do regeneracji pompowtryskiwaczy na wielu forach warsztat jako, ze po nich się nie poprawia bo bardzo dobry sprzęt i doświadczenie w dieslu.
    Ostatnio edytowany przez Hrafy - 15-11-15 o 19:35

  9. #39
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    783 razy
    Podziękował
    129 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Hrafy Pokaż post
    Oznaczenie silnika się pokrywa
    nie ma takiej mozliwosci... silnik AXR nigdy nie byl montowany w passacie, bo jest silnikiem poprzecznym ( w borze, golfie, jettcie tak )
    a passat z tego okresu ma silnik wzdluznie, np AVB

    nie patrzy sie na silnik, a na oznaczenia, serie samych wtryskiwaczy.
    jak masz wyjete to przeciez sa na nich numery...
    takie jak w AXR a3 byly w passacie ale w silnikach BKC czy BXE ( te same silniki co w a3 8p )

    038 130 079 G ( GX) lub 038 130 073 AG

    po numerze VIN auta tez masz jakie sa w aucie, chyba nawet po podpieciu VCDS, trzeba sobie sprawdzic i takie kupowac lub zamienne...

    swoja droga, wszystkie 4 wtryskiwacze padly jednoczesnie.. cuda.


    w samym pasku b5 np 2001 avb, montowane byly np 038 ...073 AJ, pewnie do a3 AXR tez by pasowaly, ale to domysly..
    Ostatnio edytowany przez Miro - 17-08-15 o 09:30
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  10. #40
    _danielllo_'s Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    KRAKÓW/CHRZANÓW
    Auto
    AUDI
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    15 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    U mnie ostatnio po ostrej jeździe zaczęło się trzęsienie silnika. Na drugi dzień jak jechałem to do 2400 obrotów tak szarpie , że się nie da jechać powyżej tych obrotów jest ok. Wstępnie wiadomo że auto nie pali na czwarty cylinder więc pewnie padł czwarty wtrysk co jest całkiem prawdopodobne bo jak z 3 miesiące temu sprawdzałem korekcję to czwarty odstawal od reszty ale był w granicach normy 0,57. Teraz zastanawiam się czy jechać z tym do Boscha ? Czy znajdę innego ogarnietego gościa w krakowie co to dobrze zrobi ?

Strona 4 z 10 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •