Nie wiem skąd czerpiesz wiedzę ale widzę, że źródło nie najlepsze

Cytuj Oryginalnie napisane przez Tominator Pokaż post
Z doswiadczenia wiem ze naprawde nie ma co sie jarać Zimmermanami zwyklymi bo sa standardowej jakosci pewnie podobnej jak mikoda i nie zartujcie mowiac ze ktos zalozyl zimmermany taki sam rozmiar jak np trw i wielka poprawa hamowania buahaha.
Poprawa hamowania to wiadomo, że nawet gdyby jakaś tam była to tak nieznaczna, że nie da się odczuć, bardziej chodzi o to, że dobrej jakości tarcze są chociażby bardziej odporne na przegrzania czy na korozje. Wszystko zależy od materiału i jego obróbki.


Cytuj Oryginalnie napisane przez Tominator Pokaż post
Mala pojemnosc cieplna powoduje szybkie przegrzewanie tarczy i wtedy sie gnie, jezeli chcecie dluzej nacieszyc sie tarczami to polecam wersje high carbon, kilka firm juz robi takie tarcze roznych rozmiarow i takie sa faktycznie bardziej odporne na fading.
Tarcze jak pewnie wiesz są wykonane z żeliwa także nie wiem jak sobie wyobrażasz, że mogą się giąć . Jeśli chodzi o high carbon czyli tarcze wysoko nawęglane to właśnie Zimmermanna takie są


Cytuj Oryginalnie napisane przez Tominator Pokaż post
Co do standardowych klockow jest tak samo, jezeli macie wybor miedzy ate, zimmerman, trw to brac te ktore sa w dobrej cenie bo roznicy nie odczujecie zadnej oprocz roznic w pyleniu.
Tu ponownie racji nie masz. Każde klocki jakoś tam raz bardziej raz mniej różnią się mieszanką a co za tym idzie parametrami, pomijając fakt modulacji to najważniejszą kwestią jest odporność na wyoskie temperatury czyli na fading. Jedne klocki po 3-4 ostrych hamowaniach łapią zadyszkę, inne dopiero po 10 hamowaniu.


Cytuj Oryginalnie napisane przez Tominator Pokaż post
Roznica sie robi jak kupujecie jakiekolwiek ceramiki lub cos ala ds performance inaczje roznica to jest w glowie jedynie i w kieszenie w niczym innym.
Ceramiki ? Masz na myśli np ATE Ceramic ? Nieco zmieniony skład mieszanki przez co ma ona jaśniejszy kolor i to cała magia. Czystszy alus ale niestety skuteczności hamowania nie osiągniesz takiej jak w przypadku dobrych tradycyjnych klocków.


Cytuj Oryginalnie napisane przez Tominator Pokaż post
Jeszcze jedna uwaga do tarcz, warto kupic z powloka antykorozyjna zeby nie miec problemow z rdza i brzydkim wygladem. Standardowo ATE, Textar i brembo maja taka powloke z tym ze brembo jest lakierowana. Trw, mikoda i inne tanie tarcze nie sa wyposazone w taka powloke.
Powłokę jako pierwszą zaczął stosować Zimmermann bo Audi sobie tak zażyczyło no i potem już szybko inne firmy to wprowadziły. TRW też ma powłokę