Patrych podejda bez problemu

Z doswiadczenia wiem ze naprawde nie ma co sie jarać Zimmermanami zwyklymi bo sa standardowej jakosci pewnie podobnej jak mikoda i nie zartujcie mowiac ze ktos zalozyl zimmermany taki sam rozmiar jak np trw i wielka poprawa hamowania buahaha. Przy malej tarczy czy to bedzie zwykle ate, trw, textar to watpie zeby ktos odczul jakakolwiek roznice. Mala pojemnosc cieplna powoduje szybkie przegrzewanie tarczy i wtedy sie gnie, jezeli chcecie dluzej nacieszyc sie tarczami to polecam wersje high carbon, kilka firm juz robi takie tarcze roznych rozmiarow i takie sa faktycznie bardziej odporne na fading. Co do standardowych klockow jest tak samo, jezeli macie wybor miedzy ate, zimmerman, trw to brac te ktore sa w dobrej cenie bo roznicy nie odczujecie zadnej oprocz roznic w pyleniu. Roznica sie robi jak kupujecie jakiekolwiek ceramiki lub cos ala ds performance inaczje roznica to jest w glowie jedynie i w kieszenie w niczym innym. Kiedys robilem test magnetyzara przeplywowego firmy maksor koszt tego to ok 1000zl, pojechalem na hamownie, zmierzylem auta, zalozylem magnetyzer, zmierzylem jeszcze raz i po ilus tam tys km jeszcze raz zgodnie z instrukcja obslugi magnetyzera i okazalo sie ze nie daje nawet 1KM wiecej, przebieg krzywych taki sam , ogolnie smiech na sali, ale ja oczywiscie przed koncowym pomiarem czulem duzy przyrost mocy wydawalo mi sie ze auto lepiej idzie. Jeszcze jedna uwaga do tarcz, warto kupic z powloka antykorozyjna zeby nie miec problemow z rdza i brzydkim wygladem. Standardowo ATE, Textar i brembo maja taka powloke z tym ze brembo jest lakierowana. Trw, mikoda i inne tanie tarcze nie sa wyposazone w taka powloke.
Pozdrawia