Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 21 do 30 z 38

Temat: Czujnik G2 i G62

  1. #21
    kosmo's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    siedlce
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARY
    Pomógł
    107 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    co do obrotów to tak jak miales w fabii, u mnie po samym odpaleniu przez chwile to łapie 1100 moze nawet na 1200 wskoczy, sprawdz jeszcze błędy na vag i nastepnym razem na zimnym silniku przed odpaleniem odłacz czujnik g2/g62 i wtedy odpal i zobacz jakie masz obroty, jak bedą prawidłowe czylo ok 1100 to moze coś z czunikiem sie dziać

  2. #22

    Data dołączenia
    Dec 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    czluchow
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AKL

    Domyślny

    dzisiaj jeszcze sprawdze po odlaczeniu czujnika tak myslalem ze cos mam nie tak z tymi obrotami gdzie na ssaniu takie obroty pozniej bede jechal to zobacze jakie obroty i dam znac dzieki za podpowiedz pozdrawiam

    - - - Aktualizacja postu - - -

    no niestety po odlaczeniu czujnika wody obroty byly na 820-900 a najlepsze ze na 100km spalil mi teraz 18litrow w miescie ale nie dziwie sie bo przy kazdym odpaleniu czuc paliwo nie mam pomyslu na to auto

  3. #23

    Data dołączenia
    Apr 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    ciechanów
    Auto
    audi a3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8 APG
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    witam podłącze się pod temat , moje obserwacje temperatury troszkę mnie zastanowiły gdyż jak odpalę zimny silnik to wskazanie temperatury rośnie równo na liczniku i na kanale 49 do 80 stopni a później na liczniku bardzo szybko wskazuje na 90 stopni i tak trzyma , a na kanale 49 rośnie wolniej i po jakimś czasie osiąga 90 stopni, sprawdzałem też na vagu temp.silnika i w liczniku , wychodzi tak samo czyli temperatura rośnie razem do 80 st. a później rozjeżdża się i wyrównuje się na 90 st.
    proszę o pomoc w diagnozie dzięki i pozdrawiam

  4. #24

    Data dołączenia
    Jul 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Działdowo / Sopot
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASV
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez muro Pokaż post
    witam podłącze się pod temat , moje obserwacje temperatury troszkę mnie zastanowiły gdyż jak odpalę zimny silnik to wskazanie temperatury rośnie równo na liczniku i na kanale 49 do 80 stopni a później na liczniku bardzo szybko wskazuje na 90 stopni i tak trzyma , a na kanale 49 rośnie wolniej i po jakimś czasie osiąga 90 stopni, sprawdzałem też na vagu temp.silnika i w liczniku , wychodzi tak samo czyli temperatura rośnie razem do 80 st. a później rozjeżdża się i wyrównuje się na 90 st.
    proszę o pomoc w diagnozie dzięki i pozdrawiam
    wszystko masz ok, po prostu od 80 stopni na czujniku zegary już pokazują 90 więc nie masz się czym martwić. Też tak mam.

  5. Podziękowania dla Rafal_1188 za pomoc w problemie

    muro (11-11-15)

  6. #25

    Data dołączenia
    Apr 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    ciechanów
    Auto
    audi a3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8 APG
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    dzięki za odpowiedź Rafal_1188 uspokoiłeś mnie , już myślałem że znowu będą koszta

  7. #26

    Data dołączenia
    Feb 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 BFQ
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Witam.

    Jakie są różnice między termostatem z obudową do silnika BFQ 1.6 z zielonym czujnikiem a szarym czujnikiem, prócz temperatury otwarcia. Mam za wysoką temperaturę w aucie i zastanawiam się nad zakupem tego z szarym czujnikiem a nie zielonym (dedykowanym do tego modelu).

  8. #27

    Data dołączenia
    Dec 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    krk
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AXR
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny Vagowanie przy zepsutym liczniku ....

    Jak wygląda sprawa diagnozowania sprawności czujników temp (G2, G62) przy niesprawnym liczniku (błędnie mi wyświetla poziom paliwa i temperatury) Czy podczas pomiaru vagiem w kanale 01-> blok 07 (temperatura płynu która trafia do ecu) i pomiar w kanale 17 -> blok 03 (temperatura płynu która powinna się wyświetlić na zegarach) będą podawne prawidłowo? Pytam bo wymieniłem już drugi czujnik i pomiar w kanale 17 -> blok 03 pokazuje to co licznik czyli mniej niż 60 stopni i wskazówka nie drgnie. Natomiast w tym samym momencie pomiar w kanale 01 -> blok 07 pokazuje nr 80 stopni.

  9. #28

    Data dołączenia
    Apr 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.6 BFQ

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Sepas Pokaż post
    Witam.

    Jakie są różnice między termostatem z obudową do silnika BFQ 1.6 z zielonym czujnikiem a szarym czujnikiem, prócz temperatury otwarcia. Mam za wysoką temperaturę w aucie i zastanawiam się nad zakupem tego z szarym czujnikiem a nie zielonym (dedykowanym do tego modelu).
    Jaką konkretnie masz tą temperaturę że za wysoka?

  10. #29

    Data dołączenia
    Dec 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    krk
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AXR
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Nikt się nie orientuje czy w przypadku uszkodzonego licznika pomiary temperatury z czujników G2 /G62 mają jakikolwiek sens?
    Ostatnio edytowany przez booozer - 01-12-16 o 19:26

  11. #30
    adamon's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Polska
    Auto
    AUDI A2 A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AXR

    Domyślny G62 czujnik temperatury za duża średnica

    Witam kolegów
    Rzadko tu bywam bo mam a2, ale mój ojciec ma a3 1.9 TDI i ostatnio go dopadł problem podniesionych obrotów po odpaleniu auta, po sprawdzeniu VCDS-em wyskoczył błąd czujnika temperatury G62, więc zamówił czujnik i zabraliśmy się za wymianę, ale za cholerę nie chciał wejść
    Czujnik nowy (zielony) jest o 0.3 mm większy od starego (czarnego).
    Możecie mi napisać o co chodzi i jakiego czujnika szukać ???
    A druga sprawa to zgubił mocowanie pokrywy silnika - takie jak na zdjęciu, ten plastik, powinien być drugi złożony do kupy, a w nim guma, ale jednej części nie ma i pokrywa trochę lata szukałem po tym numerze ale coś nie blanga
    Możecie napisać czego szukać??


    Audi A2 1.4i 16v AUA 2001 r.

Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •