Panowie kto z was ma quattro i zamontowany i zakodowany TPMS, potrzebował bym numery pomp które obsługują TPMS w quattro.
Panowie kto z was ma quattro i zamontowany i zakodowany TPMS, potrzebował bym numery pomp które obsługują TPMS w quattro.
Doposażanie - Elektryka - Diagnostyka Grupy VAG
|
U mnie w RM 2010 siedzi 1K0-907-379-AP.
Golem1 (03-05-15)
Doposażanie - Elektryka - Diagnostyka Grupy VAG
Czy nikt nie ma w przedlifcie w quattro TPMS-a bo szukam dalej numeru odpowiedniej pompy ABS-u a wolałbym miec info sprawdzone tak aby wszystko tam działało prawidłowo.
Doposażanie - Elektryka - Diagnostyka Grupy VAG
Znalazlem: 1K0-907-379-AB.
Golem1 (20-05-15)
Moje a3 jest z rocznika 2003/04, silnik 2.0 fsi.
Ostatnio przy kodowaniu TPMS, zauważyłem absurdalne kodowanie mojej pompy ABS... (przed zakodowaniem TPMS -> 0053894)
które ma się nijak do sum kontrolnych według Ross Tech Wiki bo powinienem mieć -> 0021126.
I teraz pytanie, jako że mam problem z działaniem TPMS (ciągle wywala komunikat i dzwoni przy odpaleniu auta, a po chwili znika).
Czy ten problem z TPMS może wynikać z błędnego kodowania?
Czy coś mogę skiepścić jak przekoduje wartości na te z sum kontrolnych
i czy będę musiał przeprowadzić adaptacje tych wszystkich czujników (g80, g200 itd..)?
Nikt nic nie wie? Nikt nigdy nie kodował na nowo pompy?
Chłopie a spróbowałes chociaz sam coś zakodowac? czy czekasz aż ktoś ci wywróży co masz nie tak zakodowane. Masz rozpiskę jak powinien byc sterownik zakodowany to zobacz czy przyjmuje ci takie wartości, zawsze wczesniej mozesz zmapowac sterownik aby przywócic wczesniejsze kodowanie.
I tyle w temacie a ty sie z nim walczysz od ponad miesiaca albo i dłuzej.
Doposażanie - Elektryka - Diagnostyka Grupy VAG
Tak próbowałem, i mimo że prawidłowo zakodowałem TPMS to nie chce zbytnio działać, pytałem też, czy kodując coś innego można coś skopać.
Po to pytam, żeby się upewnić czy w tych sumach kontrolnych w Ross Tech wiki przypadkiem czegoś nie brakuje.
A wystarczyło napisać "przekoduj na to według sum kontrolnych, nic się nie stanie jak zapiszesz sobie poprzednie kodowanie". Ale po co? trzeba od razu z jadem?
Ostatnio edytowany przez klamamoto - 27-12-15 o 09:45
U mnie w RM2004 kodowanie przed aktywacja było 0021126, a TPMS i tak piszczy. Z kodowaniem to najlepiej jest zapisać sobie poprzednie wartości żeby mieć do czego wracać
-edit-
po zresetowaniu przyciskiem juz nie piszczy
Ostatnio edytowany przez Adkinson - 06-01-16 o 17:25
Hell ain't a bad place to be.
There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)