Pokazane rezultaty 1 do 10 z 1170

Temat: Mody silnika 2.0 TFSI

Hybrid View

  1. #1
    AdiGTI's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    3CITY
    Auto
    A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD

    Domyślny

    różne układy to różne ceny

    różne poziomy cen i marka firm

    zależnie od portfela
    cena Millteka to już konkretna cena; przynajmniej w tej wersji to ok 10-13 tyś zł wychodzi
    jeszcze od tego cena zależy od tego czy układ ma być bez katalizatora sportowego czy z nim (to kosztuje nieźle) czy z wyciszaczem (dodatkowym tłumikiem) czy z 2 czy z 2x2 końcówką

    a sam Oettinger ma też do golfa i nie tylko wydech - volkswagenowate obsługują
    ale cena jeszcze z 80% większa !!!!!,
    można ściągnąć ceny z niemieckiej strony oettingera a u nas doliczą jeszcze marżę i transport;

    nasi szukają różnych poddostawców i są różnymi przedstawicielami firm tuningowych...
    golf GTI i A3 2T to praktycznie mechanicznie to samo!!!!!!
    Ostatnio edytowany przez AdiGTI - 05-04-08 o 16:05

  2. #2

    Data dołączenia
    Jun 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wawa
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T BHZ

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez AdiGTI Pokaż post
    różne układy to różne ceny

    różne poziomy cen i marka firm

    zależnie od portfela
    cena Millteka to już konkretna cena; przynajmniej w tej wersji to ok 10 tyś netto bądź brutto - 10-13 tyś zł wychodzi zależy od sprowadzającego i firmy (można taniej w g-force: polacam)

    jeszcze od tego cena zależy od tego czy układ ma być bez katalizatora sportowego czy z nim (to kosztuje nieźle) czy z wyciszaczem (dodatkowym tłumikiem) czy z 2 czy z 2x2 końcówką

    a sam Oettinger ma też do golfa i nie tylko wydech - volkswagenowate obsługują
    ale cena jeszcze z 80% większa !!!!!,
    można ściągnąć ceny z niemieckiej strony oettingera a u nas doliczą jeszcze marżę i transport;

    nasi szukają różnych poddostawców i są różnymi przedstawicielami firm tuningowych...
    golf GTI i A3 2T to praktycznie mechanicznie to samo!!!!!!
    Adi, a czy orientowałeś się moze jaki układ należy wybrać by uzyskać jak najwiekszą moc, ale żeby jednocześnie auto nie urywało głowy. Chodzi mi o to by auto po zamontowaniu pełnego układu wydechowego auto nie było dużo głośniejsze niz seria. Gdzieś wyczytałem, iz najlepszą opcja pod względem przyrostu mocy jest Turbo-back zaś dla wyciszenia trzeba by sie jeszcze podeprzeć rezonatorem. Mógłbyś cos powiedzieć na ten temat.

  3. #3
    gr1zly's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    A6 Competition
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    każda ingenracja w wydech zmienia jego głosność, w zależności od wielkosci i braku katalizatorów, myśle ze przy pełnym przelocie z 1 sportowym katem na koncu nie powinno byc tragedi.
    Supersprint zrobił tez kompletny wydech do eski

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •