Strona 9 z 18 PierwszyPierwszy ... 7891011 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 81 do 90 z 173

Temat: brak mocy A3 1.6

  1. #81
    Chmiel's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Sokółka
    Auto
    Skoda
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    11 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Kolejne info.
    Podmieniliśmy jeszcze przepustnice i czujnik spalania stukowego. Bez zmian.

    W między czasie zakręciliśmy LPG przy butli i nie przełączaliśmy, żeby ogarnąć PB najpierw. Dziwne ale wczoraj wskaźnik poziomu LPG zaczął świrować. Po dodaniu gazu na postoju zaczynają migać wszystkie diody i piszczy przez kilka sekund. Potem cisza. Zastanawiam się, żeby wypiąć całkowicie z instalacji elektrycznej sterownik LPG. Może coś on jednak psoci.

    Druga ciekawa sprawa. Jak pisałem wcześniej, problem jest w mieszance. W filtrze powietrza zakryliśmy do połowy dolot(druciarstwo ). Auto reaguje lepiej na pedał gazu, wkręca się bez dławienia. Prędkość maks wzrosła z ciężkich 100 do 120-130.

  2. #82

    Data dołączenia
    Aug 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pomorze
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.6 APF
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Nie mogę czytać tego forum. Co przeczytam, to tydzień później u mnie ten sam problem..

    Z racji,ze przepaliła mi się żarówka, zdjąłem akumulator i wymieniłem. Wsiadłem do samochodu i w drogę. Rozpędziłem się do 100km/h, 3 tysiące obrotów, a tu nagle brak mocy.
    Na piątym biegu więcej niż 110km nie chciało jechać. Piszę tak na szybko. Co to może być? Czujnik położenia wału?

  3. #83
    lukas2710's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mińsk Maz.
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AKL
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    od tego bym zaczął, po prostu miał już dość i padł a to że akurat odpinałeś aku to przypadek wg. mnie...
    Na czujnik mi to wyglada bo niedawno miałem ten sam problem.


    Cytuj Oryginalnie napisane przez Srart Pokaż post
    Nie mogę czytać tego forum. Co przeczytam, to tydzień później u mnie ten sam problem..

    Z racji,ze przepaliła mi się żarówka, zdjąłem akumulator i wymieniłem. Wsiadłem do samochodu i w drogę. Rozpędziłem się do 100km/h, 3 tysiące obrotów, a tu nagle brak mocy.
    Na piątym biegu więcej niż 110km nie chciało jechać. Piszę tak na szybko. Co to może być? Czujnik położenia wału?

  4. #84

    Data dołączenia
    Aug 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pomorze
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.6 APF
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez lukas2710 Pokaż post
    od tego bym zaczął, po prostu miał już dość i padł a to że akurat odpinałeś aku to przypadek wg. mnie...
    Ale co miało dość, bo nie rozumiem? Żarówka? Czujnik, akumulator?

    Odpaliłem samochód później i problemu już nie ma. Dzisiaj też nie. Może to jakaś adaptacja była?

  5. #85

    Data dołączenia
    Jan 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Suwałki
    Auto
    Audi A3 8l 3D 1.6E
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AEH
    Pomógł
    6 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Ja też miałem ciekawą przygodę z brakiem mocy. Samochód zostawiłem u mechanika, by wymienił pas (stary słabo się zwijał). Niestety nie wiem, czy odłączał akumulator, ale jest to wysoce prawdopodobne. Po odebraniu samochodu wciskam gaz do oporu, a samochód ledwie przyspiesza. W końcu doszedłem do tego, że skok pedału gazu jest zbyt mały. Wcisnąłem pedał o wiele mocniej i poszedł dalej, a silnik wszedł normalnie na obroty. Co dziwne cały czas musiałem używać siły, bo pedał usiłował powrócić do poprzedniej pozycji, tak jakby silnik krokowy próbował zamknąć przepustnicę, albo istniała jakaś silna sprężyna cofająca pedał. Po jakimś czasie wszystko wróciło do normy. To znaczy pedał działa lekko i w pełnym zakresie ruchu.

    Wykluczyłem zacięcie linki do przepustnicy, bo przecież jej opór nie dałby efektu sprężystości cofającego pedał.

  6. #86

    Data dołączenia
    Nov 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rzeszów
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AKL
    Podziękował
    raz

    Domyślny Brak mocy, szarpanie 1.6 akl

    Witam, podłączam się pod temat.
    Około miesiąca temu audi było na wymianie uszczelniaczy zaworowych u mechanika (bez ściągania głowicy) po odebraniu auta przejechałem ok 50 kilometrów auto przestało jeździć. Przy dodawaniu gazu auto zaczyna szarpać i strzelać w kolektor ssący zachowuje się tak jakby nie paliło na jeden baniak, jednak przy delikatnym dodawaniu gazu auto nie szarpie i jedzie w miarę normalnie objaw ten jest nasilony przy dolnych obrotach od 1 tyś do 3 tyś, powyżej 3 tyś auto nawet przy gwałtownym dodaniu gazu do końca zaczyna się rozpędzać bez szarpania. Dodam że auto na zimnym po odpaleniu rano jedzie normalnie ale tylko przez ok 1 kilometr dopóki nie przełączy się na gaz (czyli dopóki nie osiągnie 30 stopni jedzie normalnie). Dodam ze problem jest taki sam na benzynie jak i na gazie. Po sprawdzeniu błędów pokazuje błąd sondy lambdy ale sonda była sprawdzona u elektryka i wygląda na to ze jest sprawna. W aucie wymieniłem już ŚWIECE ZAPŁONOWE, CEWKĘ ZAPŁONOWĄ ok rok temu KABLE ZAPŁONOWE, CZUJNIK TEMPERATURY po tym wszystkim auto pojechało do elektryka, elektryk sprawdził wszystkie czujniki i nie znalazł nic, zaproponował wymianę szklanek. Więc zamówiłem, na następny dzień założyłem nowe szklanki (firmy INA) niestety nie pomogło to i problem jak był tak jest dalej. Może ktoś ma jakiś pomysł?

  7. #87
    Chmiel's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Sokółka
    Auto
    Skoda
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    11 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Mechanik zdejmował kolektor więc coś z nim musi być namieszane. Lewe powietrze może gdzieś brać. Sonda zapewne wykrywa teraz złą mieszankę

  8. #88

    Data dołączenia
    Nov 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rzeszów
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AKL
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Ja zdejmowałem też kolektor żeby go uszczelnić i wszystkie uszczelki te przy głowicy i te na łączeniu kolektora też są nowe więc lewego raczej nie ciągnie

  9. #89
    Chmiel's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Sokółka
    Auto
    Skoda
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    11 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Masz identyczne objawy jak u mojego kumpla i męczymy się już parę miesięcy. Dla sprawdzenia możesz jeszcze sprawdzić szczelność rozpylając jakiś zmywacz lub plak w okolicach dolotu. Ale to na własną odpowiedzialność

  10. #90

    Data dołączenia
    Nov 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rzeszów
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AKL
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Szczelność juz sprawdzałem. Wszystko wygląda na szczelne ale na szczęście nic nie wybuchło

    Ktoś coś jeszcze? Jakiś pomysł?
    Ostatnio edytowany przez ficek666 - 31-12-15 o 15:01

Strona 9 z 18 PierwszyPierwszy ... 7891011 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •