ponad 200 km:0
- - - Aktualizacja postu - - -
Może ma ktoś jeszcze jakiś pomysł?
- - - Aktualizacja postu - - -
No i chyba nikt nie pomoże...
ponad 200 km:0
- - - Aktualizacja postu - - -
Może ma ktoś jeszcze jakiś pomysł?
- - - Aktualizacja postu - - -
No i chyba nikt nie pomoże...
|
Witam, czy jest możliwość sprawdzenia jaka powinna być oryginalnie pompka, bo nie wiem, czy mam kupić taką jak mam obecnie czy o innym oznaczeniu, bo mam z nią problemy od momentu zakupu i nie wiem czy winą nie jest to że jest ona niedopasowana do auta, czy jest odpowiednia a uszkodzona, a mianowicie mam takie problemy, migające oświetlenie wnętrza po włączeniu zapłonu, nie mogę zaprogramować żadnego z pilotów które dostałem od sprzedającego (są to piloty w kluczykach scyzoryk). Centralny zamek działa jedynie z kluczyka. W przypadku zamykania drzwi jeśli przekręcam kluczyk w lewo słychać jedynie że pompka syczy, ale drzwi się nie zamykają, trzeba kluczyk przekręcać w prawo, ale czuć delikatny opór (teraz już się przyzwyczaiłem, ale na początku miałem obawy, że kluczyk się złamie). Czasami załączają się awaryjne na postoju i działają do momentu rozładowania akumulatora bądź ręcznego wyłączenia ich w kabinie (na obecną chwilę, wyjąłem bezpiecznik). Aktualnie mam pompkę o numerze 8L0 862 257 K, wyjmowałem ją i sprawdzałem pod względem wilgoci i nigdzie jej nie widać, przewody i styki też wyglądają na całe.
VAG w bloku 35 pokazał coś takiego:
Czy za przyczynę powyższych wad można według Was uważać uszkodzenie pompki, jeżeli tak to czy musi to być pompka o tym samym numerze, czy można ją zastąpić inną, a jeżeli można to jaką.Address 35 -------------------------------------------------------
Controller: 8L0 862 257 K
Component: ZV-Pumpe, Funk D08
Coding: 12864
Shop #: WSC 06313
3 Faults Found:
01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)
35-00 - -
01366 - Opened Due to Crash Signal
35-00 - -
00955 - Key 1
09-00 - Adaptation Limit Surpassed
Z góry dziękuję za pomoc.
Czasem trzeba poszukać znaczenia kodów i dużo rzeczy może się wyjaśnić
01367 - prawdopodobnie nieszczelność lub walnięty wirnik
01366 - Badanie przeprowadzone na wyjście Airbag Control Module ust J234) Zaznacz / Odznacz kody błędów ; Sprawdzić okablowanie / Złącza z / do poduszki sterowania modułu J234) ; sprawdzić stan akumulatora
00955 - Key 1 - 00955 - dotyczy przekroczenia limitu dostosowania pilota sterującego centralnym zamkiem i albo ktoś robił procedurę dopasowania pilota i jej nie ukończył w czasie 1 minuty albo ktoś się bawił pilotem naciskając na nim przyciski ponad 200 razy w czasie kiedy był on poza zasięgiem czujników w samochodzie i prawdopodobnie centralny zamek nie reaguje obecnie na tego pilota - trzeba ponowić próbę dopasowania,
W jaki sposób mozna je sprawdzić? Gdzie znajduje się moduł J234?
Akumulator jest w dobrym stanie, nigdy mnie nie zawiódł nigdy nie otrzymałem komunikatu o zbyt niskim napięciu.
Próbowałem kodować piloty wg forumowej instrukcji niestety bez powodzenia, za pomocą VAGa też się nie udało.
Kable to juz musi elektryk sprawdzić najlepiej, ten czujnik możesz zapytać w temacie "do czego ta wtyczka " albo odnosnie numeru części bo ja tez niestety nie wiem.
@szparag dzięki za odesłanie do tematu o wtyczka itd, ale mój post pobył tam, ok pół godziny. Więc nadal nie wiem gdzie szukać tego modułu.
Nieraz trzeba poczekać, nie licz na to, ze ludzie czekają na nowe posty, zeby id razu odpowiedzieć![]()
Ale na co czekać? Aż moderator usunie post i dodać go od nowa? Nie wiem już jak korzystać z tego forum, zero pomocy a jedynie kasowanie postów i tematów, najlepiej jakby nikt nie miał żadnych problemów i pytań. ..
Jak korzystać? Przeszukujesz forum w poszukiwaniu tematów związanych z tym czego szukasz i w nich zadajesz pytania. Jak bedziesz zakładał poerdyliard rożnych tematów w sprawach które juz były wielokrotnie poruszane no to sorry ale nie dziwie sie moderatorowi. Z reszta to jak jest śmiecenie we własnym pokoju, aucie, domu...jak Twój post pobył tam z pol godziny to moze złe go sformułowałeś?
Ludzi odkopują posty i tematy sprzed 3-5lat i jest dobrze, wiec po prostu trzeba na spokojnie do tego podejść. Ten temat jest od pompki centralnego a nie od błędów Vag itpto co ja wiedziałem, tym sie z tobą podzieliłem z reszta tez posiłkuje sie np. Googlami w poszukiwaniu kodę błędów..
Sugerując się pierwszym postem, pompka 8L0862257P obsługuje piloty o częstotliwości 433Mhz, to mając takiego pilota pokazanego poniżej (oczywiście też na 433Mhz, bo są jeszcze inne) czy da radę zgrać to ze sobą ?
![]()
There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)