Strona 39 z 84 PierwszyPierwszy ... 29373839404149 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 381 do 390 z 838

Temat: SWAP hamulce 280 > 288 > 312 oraz tylne 232 > 256

  1. #381
    Grabek's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wyszków
    Auto
    OOOO
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T BHZ
    Pomógł
    284 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    ja mam 256 od quattro, żeby wrzucić do ośki trzeba dać na pewno podkładki, nie wiem czy jeszcze coś trzeba, może ktoś inny uzupełni
    Części na sprzedaż do: Audi TT 8N BAM A3 8P Sportback R32 S-line Audi A3 8L 1,8T 3d Audi A3 8L 1,8T 5d Audi S3 8L 1,8T

  2. #382
    Zbanowany Zbanowany
    Data dołączenia
    Oct 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Praszka/Wrocław
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    17 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Grabek Pokaż post
    ja mam 256 od quattro, żeby wrzucić do ośki trzeba dać na pewno podkładki, nie wiem czy jeszcze coś trzeba, może ktoś inny uzupełni
    Dokładnie Ja wrzucam jutro na tył

  3. #383
    Tominator's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Trochę szybsza Cordoba
    Model
    Inny
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    7 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez OLIVIER08 Pokaż post
    Aby Ci uzmysłowić to załóż sobie pompę z ośki do serwa z 4x4 to wtedy zobaczysz czy jest różnica czy nie ma . Mi się serwo z 4x4 otworzyło na pół gdy założyłem pompę z oski wiec nie pisz że nie ma różnicy w długości otworu w tłoczysku. A co do zacisków z Cayenna jeździłem tt oską na tych zaciskach z klockiem 90 mm to co pisałeś uważam za tonalna bzdurę .Przy standardowym klocku może hamować jak seria ale nie przy 90 mm przy którym jest wykorzystywana cala powierzchnia tarczy i klocka.
    Jak zawsze jesteś w błędzie a Towje teorie są z dupy wzięte i sprzeczne z fizyką. Zanim zaczniesz pouczać naucz się chociaż podstawowych praw tarcia, bo piszesz totalne głupoty. Wielkosć klocka nie ma wpływu na siłę tarcia, wiec to że dałeś wiekszy i myślisz że lepiej hamuje jest wymysłem Twojej niedoedukowanej wyobraźni pokazuje niestety niski poziom Twojej wiedzy i zerowy jeżeli chodzi o hamulce.O ile gadać głupoty każdy sobie może to pisanie tych mądrości na forum jest szkodliwe, ponieważ użytkownicy a3 zaprogramuja sobie bezmyślne rozwiazania i teorie ktore potem beda wprowadzać w życie.

    - - - Aktualizacja postu - - -

    Cytuj Oryginalnie napisane przez yezozwierz Pokaż post
    Panowie, pilny temat. Nie mam pojęcia co siedzi w moim A3 a tyłu w heblach. 1.9tdi ALH 90ps 2001, na pewno tylny hebel jest seryjny. To będzie 232mm? Co potrzebuję do swapa na 256mm? I kto ma to do sprzedania aktualnie ? muszę zrobić na gwałt regenerację tylnych zacisków a nie ukrywam że to więcej roboty niż przekładka sprawnych. A do tego może by się dało większy hebelek wrzucić.. Podpowie ktoś? Przepraszam że tak piszę na gwałt ale sprawa jest pilna a ja zabiegany i nie mam czasu poprzeglądać forum wiem tylko że o ogłoszeniach nic nie ma
    z przody masz 280x22 jezeli nic ni zmieniales, z tylu 230x9. U Ciebie kolego obowiazkowo zmiana na przodzie na 312mm - koszt takiego swapa to ok 500zl, czesci na allegro od reki. Zmiana tylu na 256mm nic nie da, a koszt to ok 400zl za same zaciski na aukcjach. Lepiej zregeneruj zaciski tylne i doloz do przodu, efekt bedzie ogromny w porownaniu do tego co masz teraz.

  4. #384

    Data dołączenia
    May 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Olkusz
    Auto
    A6 C5 4.2 V8
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    9 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Przód wiem wiem jaki mam, tutaj trzeba zwrotnicę wrzucić jarzmo i zacisk - wiem wszystko. Nie szukam lepszej siły hamowania na ten moment, ale tak czy siak muszę rozbebeszyć tył i go zrobić. Orientowałem się w cenach to regeneracja zacisków wyjdzie mnie (liczę same części) ok 200pln + nieosiągalne sprężynki do ręcznego (w aso jescze nie pytałem) no i klocki ok 60zł. Zastanawiam się czy nie lepiej poprostu kupić cały sprawny swap. No ale z tego co widzę to wydatek rzędu 550pln..

  5. #385

    Data dołączenia
    Aug 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    WX
    Auto
    Inne
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    13 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Tominator Pokaż post
    z przody masz 280x22 jezeli nic ni zmieniales, z tylu 230x9. U Ciebie kolego obowiazkowo zmiana na przodzie na 312mm - koszt takiego swapa to ok 500zl, czesci na allegro od reki. Zmiana tylu na 256mm nic nie da, a koszt to ok 400zl za same zaciski na aukcjach. Lepiej zregeneruj zaciski tylne i doloz do przodu, efekt bedzie ogromny w porownaniu do tego co masz teraz.
    Możesz rozwinąć wypowiedź

  6. #386
    Tominator's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Trochę szybsza Cordoba
    Model
    Inny
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    7 razy

    Domyślny

    Lepiej zalozyc przod 312mm i przesmarowac tyl niz kupic nowy tyl 256m zamiast 230 i zostawic przod 280mm

  7. #387

    Data dołączenia
    Aug 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    WX
    Auto
    Inne
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    13 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    Czyli przód 312+tył 230 będzie lepszy od serii, a komplet z eski będzie lepszy niż 312+230 czy nie będzie różnicy?
    Mam 312 gotowe do założenia tylko się właśnie zastanawiam czy brać tył 256 a już bym wszystko z przewodami w oplocie na raz wymienił

  8. #388
    Tominator's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Trochę szybsza Cordoba
    Model
    Inny
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    7 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez vwbacardi Pokaż post
    Czyli przód 312+tył 230 będzie lepszy od serii, a komplet z eski będzie lepszy niż 312+230 czy nie będzie różnicy?
    Mam 312 gotowe do założenia tylko się właśnie zastanawiam czy brać tył 256 a już bym wszystko z przewodami w oplocie na raz wymienił
    Bedzie duzo lepszy od serii, komplet z s3 czyli 312+256 bedzie minimalnie lepszy od 312+230 ale moim zdaniem warto zalozyc 256 z tylu bo tarcza po a jest wentylowan, po b tloczek jest wiekszy po c lepiej wyrownuje sily hamowania w aucie i wtedy przod mniej nurkuje. Taniej juz nic sensownego sie nie zalozy, pozniej koszty to powyzej 1500zl za zestaw a tu za grosze masz lepsze heble.

  9. #389
    monlag1's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wodzisław
    Auto
    Audi A3 253KM/486Nm
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    61 razy
    Podziękował
    19 razy

    Domyślny

    Tominator wyczysc skrzynke

  10. #390
    Tominator's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Trochę szybsza Cordoba
    Model
    Inny
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    7 razy

    Domyślny

    Wyczyszczna

Strona 39 z 84 PierwszyPierwszy ... 29373839404149 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •