Pokazane rezultaty 1 do 10 z 233

Temat: Gwint do A3/S3 8L

Threaded View

  1. #11
    Jonasz88's Avatar
    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zabrze
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    16 razy

    Domyślny

    Powiem tak, zamontowałem u siebie KW v2 z regulacja siły dobicia, z zawieszenia tej firmy jestem bardzo zadowolony, ale nie nadaje się ono do jezdzenia po naszych drogach, na pewno nie bedzie twardziej i sztywniej tylko będzie beton!
    jeździłem na zkręconej regulacji na oponach 225/40 r18 i pełnej glebie to czułem fakturę asfaltu i czy ślimak był w ciąży, do tego półoś przyciera o stabi z eski, no i efekt ping- ponga z tyłu, na wakacje auto podniosłem o 30 mm, rozkręciłem regulacje na miękko i załozyłem zimówki 205/55 r16 i tylko dzięki profilowi opony czuć jakąs namiastkę komfortu, sama regulacja daje nie wiele, czuć to tylko na idealnie równej krętej drodze bo auto sie mniej wychyla w zakręcie i dohamowaniu, Być może lepiej by było na zawieszeniu tej firmy z serii KW Competition, ale cena to około 17 tys. zł do tego trzeba mieć łeb i tor zza domem żeby to ustawić.
    mam przód napęd i na szybszych dohamowaniach w zakręcie auto jest nadsterowne i wierzga tyłem ale łatwo to opanować,

    3 minuta takie rzeczy sie dzieją na 225/40 r18 natomiast na wybojach na zakręcie raczej zależy od samych wyboi, na pewno poczujesz każdy z nich jest taki zjazd z A1 z kierunku Pyrzowic na droge 88 w kierunku Bytomia i tam po wewnętrznej jest spora mulda, przy ok 90 km/h dwa koła mi sie oderwały od nawierzchni i auto przeskoczyło na bok o jakiś metr, prawie przybrałem zewnętrzne barierki. na pewno poznasz dokładnie stan naszych dróg, zabawa jest fajna, przyjemność z jazdy na równej nawierzchni o niebo lepsza niż na serii, ale sam osobiście autem nie jezdze na codzien, i jezeli masz inne auto do jeżdżenia do pracy, a audi traktujesz jako hobby lub zabawkę na wypad lub tor to polecam gwint, ale jeżeli chcesz autem jezdzić na codzien to lepiej chyba raczej wybrać dobrego blinsteina b6, może b8 i zostanie pare stówek do opon, no chyba że jesteś masochistą i lubisz ból pleców pozdro
    co do wspomnianej nadsterowności na gwincie to jak jest w quattro czy wielowachacz daje rade?

  2. Podziękowania dla Jonasz88 za pomoc w problemie

    mario96 (05-09-16)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •