A jak nie ide w glebę tylko w moc i zapierdzieleanie w zakrętach itp? już mi lekko trze o wewnętrzną strone nadkola) w zakręcie 18 ori z S3 ET 33 przy gumie 225/40 to będzie się lepiej jeździło czy w takim wypadku nie ma sensu wyrzucania jej?
A jak nie ide w glebę tylko w moc i zapierdzieleanie w zakrętach itp? już mi lekko trze o wewnętrzną strone nadkola) w zakręcie 18 ori z S3 ET 33 przy gumie 225/40 to będzie się lepiej jeździło czy w takim wypadku nie ma sensu wyrzucania jej?
|
Jak zamierzasz jezdzic na zakresie do -50, w ktorym kreci sie mts to oczywiscie zostaw.
There's only one word you need to know. Low.
Nie wiem na jakim zakresie śmigamnie wiem jak tam MTS ma ale ja na KW V1 inox
Teraz to ja juz jestem zmieszany z ta pomocniczą dziadówą no..
Cześć, jeżdżę aktualnie na seryjnym zawieszeniu Ambition ( - 15mm ), ogółem wydaję mi się, że są jeszcze jakieś sprężyny inne bo siedzi niżej niż te 15mm, ale mniejsza o to.. Mam okazję kupić gwint, pytanie co będzie na zakrętach przy ostrej jeździe? Aktualnie jeździ mi się bardzo dobrze na tym zawieszeniu, jest w miarę nisko i twardo, w zakręty wchodzę bez strachu z dużą prędkością i kołem 225/45. Czy przy gwincie na zakręcie gdy będą wyboje może mi wyrzucić tył auta? Nie chce wsadzać pięniedzy w gwint jeśli będę musiał uważać bardziej na zakrętach.
Będzie twardziej i sztywniej i na prostej i w zakręcie (chyba, że masz opcję z regulacją twardości to wtedy możesz to regulować).
PS. -15 fabrycznie to nei niskofabryczne -35 jak już cyba było najniższe. Mam u siebie ambition i ono jest mega wysokie..
Powiem tak, zamontowałem u siebie KW v2 z regulacja siły dobicia, z zawieszenia tej firmy jestem bardzo zadowolony, ale nie nadaje się ono do jezdzenia po naszych drogach, na pewno nie bedzie twardziej i sztywniej tylko będzie beton!
jeździłem na zkręconej regulacji na oponach 225/40 r18 i pełnej glebie to czułem fakturę asfaltu i czy ślimak był w ciąży, do tego półoś przyciera o stabi z eski, no i efekt ping- ponga z tyłu, na wakacje auto podniosłem o 30 mm, rozkręciłem regulacje na miękko i załozyłem zimówki 205/55 r16 i tylko dzięki profilowi opony czuć jakąs namiastkę komfortu, sama regulacja daje nie wiele, czuć to tylko na idealnie równej krętej drodze bo auto sie mniej wychyla w zakręcie i dohamowaniu, Być może lepiej by było na zawieszeniu tej firmy z serii KW Competition, ale cena to około 17 tys. zł do tego trzeba mieć łeb i tor zza domem żeby to ustawić.
mam przód napęd i na szybszych dohamowaniach w zakręcie auto jest nadsterowne i wierzga tyłem ale łatwo to opanować,
3 minuta takie rzeczy sie dzieją na 225/40 r18natomiast na wybojach na zakręcie raczej zależy od samych wyboi, na pewno poczujesz każdy z nich
jest taki zjazd z A1 z kierunku Pyrzowic na droge 88 w kierunku Bytomia i tam po wewnętrznej jest spora mulda, przy ok 90 km/h dwa koła mi sie oderwały od nawierzchni i auto przeskoczyło na bok o jakiś metr, prawie przybrałem zewnętrzne barierki. na pewno poznasz dokładnie stan naszych dróg, zabawa jest fajna, przyjemność z jazdy na równej nawierzchni o niebo lepsza niż na serii, ale sam osobiście autem nie jezdze na codzien, i jezeli masz inne auto do jeżdżenia do pracy, a audi traktujesz jako hobby lub zabawkę na wypad lub tor to polecam gwint, ale jeżeli chcesz autem jezdzić na codzien to lepiej chyba raczej wybrać dobrego blinsteina b6, może b8 i zostanie pare stówek do opon, no chyba że jesteś masochistą i lubisz ból pleców
pozdro
co do wspomnianej nadsterowności na gwincie to jak jest w quattro czy wielowachacz daje rade?
mario96 (05-09-16)
Jonasz88 dzięki wielkie za rozpisanie jak to wszystko wygląda, autem mam zamiar jeździć na codzień więc raczej pójdę w stronę blinsteina![]()
a co do tego zjazdu z a1 doskonale wiem o który chodzi, sam jestem z Gliwic i nie raz tam zjeżdżałem..
Witam, dołączę się od tematu. Nie mogę się zdecydować co do gwintu. Problem jest taki, że chcę na niego wydać max 1000zł. Jest coś w tej cenie, co można polecić i nie będzie bardzo twardo? Aktualnie mam oryginalne zawieszenie prawdopodobnie sportowe (1 fioletowa kropka i 4 zielone na sprężynach z przodu) i jeździ się bardzo fajnie, wiec nie chciałbym bardzo dużej różnicy.
Skoro dobrze Ci sie jezdzi na tych sprężynach co masz ja bym nie pakowal sie w gwint. W tej cenie dobrego gwintu raczej nie znajdziesz. Jak już to moim zdaniem MTS w porównaniu do innych bylby najbardziej 'wygodny'. Jak masz możliwość to przejedz sie autem na gwincie zobaczysz wtedy ze różnica jest duża. Moze warto by zainwestować w jakieś sportowe zawieszenie sprężyny+amory ?
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)