Strona 15 z 24 PierwszyPierwszy ... 51314151617 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 141 do 150 z 233

Temat: Gwint do A3/S3 8L

  1. #141
    Czary's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    KOS
    Auto
    Audi quattro
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    5 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    A jak nie ide w glebę tylko w moc i zapierdzieleanie w zakrętach itp? już mi lekko trze o wewnętrzną strone nadkola) w zakręcie 18 ori z S3 ET 33 przy gumie 225/40 to będzie się lepiej jeździło czy w takim wypadku nie ma sensu wyrzucania jej?

  2. #142
    Mazowieckie dmdash's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radom
    Auto
    AUDI A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    211 razy
    Podziękował
    183 razy

    Domyślny

    Jak zamierzasz jezdzic na zakresie do -50, w ktorym kreci sie mts to oczywiscie zostaw.
    There's only one word you need to know. Low.

  3. #143
    Czary's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    KOS
    Auto
    Audi quattro
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    5 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Nie wiem na jakim zakresie śmigam nie wiem jak tam MTS ma ale ja na KW V1 inox Teraz to ja juz jestem zmieszany z ta pomocniczą dziadówą no..

  4. #144
    mario96's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gliwice
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Cześć, jeżdżę aktualnie na seryjnym zawieszeniu Ambition ( - 15mm ), ogółem wydaję mi się, że są jeszcze jakieś sprężyny inne bo siedzi niżej niż te 15mm, ale mniejsza o to.. Mam okazję kupić gwint, pytanie co będzie na zakrętach przy ostrej jeździe? Aktualnie jeździ mi się bardzo dobrze na tym zawieszeniu, jest w miarę nisko i twardo, w zakręty wchodzę bez strachu z dużą prędkością i kołem 225/45. Czy przy gwincie na zakręcie gdy będą wyboje może mi wyrzucić tył auta? Nie chce wsadzać pięniedzy w gwint jeśli będę musiał uważać bardziej na zakrętach.

  5. #145
    szparag's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Konin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    80 razy
    Podziękował
    118 razy

    Domyślny

    Będzie twardziej i sztywniej i na prostej i w zakręcie (chyba, że masz opcję z regulacją twardości to wtedy możesz to regulować).
    PS. -15 fabrycznie to nei nisko fabryczne -35 jak już cyba było najniższe. Mam u siebie ambition i ono jest mega wysokie..

  6. #146
    Jonasz88's Avatar
    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zabrze
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    16 razy

    Domyślny

    Powiem tak, zamontowałem u siebie KW v2 z regulacja siły dobicia, z zawieszenia tej firmy jestem bardzo zadowolony, ale nie nadaje się ono do jezdzenia po naszych drogach, na pewno nie bedzie twardziej i sztywniej tylko będzie beton!
    jeździłem na zkręconej regulacji na oponach 225/40 r18 i pełnej glebie to czułem fakturę asfaltu i czy ślimak był w ciąży, do tego półoś przyciera o stabi z eski, no i efekt ping- ponga z tyłu, na wakacje auto podniosłem o 30 mm, rozkręciłem regulacje na miękko i załozyłem zimówki 205/55 r16 i tylko dzięki profilowi opony czuć jakąs namiastkę komfortu, sama regulacja daje nie wiele, czuć to tylko na idealnie równej krętej drodze bo auto sie mniej wychyla w zakręcie i dohamowaniu, Być może lepiej by było na zawieszeniu tej firmy z serii KW Competition, ale cena to około 17 tys. zł do tego trzeba mieć łeb i tor zza domem żeby to ustawić.
    mam przód napęd i na szybszych dohamowaniach w zakręcie auto jest nadsterowne i wierzga tyłem ale łatwo to opanować,

    3 minuta takie rzeczy sie dzieją na 225/40 r18 natomiast na wybojach na zakręcie raczej zależy od samych wyboi, na pewno poczujesz każdy z nich jest taki zjazd z A1 z kierunku Pyrzowic na droge 88 w kierunku Bytomia i tam po wewnętrznej jest spora mulda, przy ok 90 km/h dwa koła mi sie oderwały od nawierzchni i auto przeskoczyło na bok o jakiś metr, prawie przybrałem zewnętrzne barierki. na pewno poznasz dokładnie stan naszych dróg, zabawa jest fajna, przyjemność z jazdy na równej nawierzchni o niebo lepsza niż na serii, ale sam osobiście autem nie jezdze na codzien, i jezeli masz inne auto do jeżdżenia do pracy, a audi traktujesz jako hobby lub zabawkę na wypad lub tor to polecam gwint, ale jeżeli chcesz autem jezdzić na codzien to lepiej chyba raczej wybrać dobrego blinsteina b6, może b8 i zostanie pare stówek do opon, no chyba że jesteś masochistą i lubisz ból pleców pozdro
    co do wspomnianej nadsterowności na gwincie to jak jest w quattro czy wielowachacz daje rade?

  7. Podziękowania dla Jonasz88 za pomoc w problemie

    mario96 (05-09-16)

  8. #147
    mario96's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gliwice
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Jonasz88 dzięki wielkie za rozpisanie jak to wszystko wygląda, autem mam zamiar jeździć na codzień więc raczej pójdę w stronę blinsteina
    a co do tego zjazdu z a1 doskonale wiem o który chodzi, sam jestem z Gliwic i nie raz tam zjeżdżałem..

  9. #148

    Data dołączenia
    Apr 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gliwice
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Witam, dołączę się od tematu. Nie mogę się zdecydować co do gwintu. Problem jest taki, że chcę na niego wydać max 1000zł. Jest coś w tej cenie, co można polecić i nie będzie bardzo twardo? Aktualnie mam oryginalne zawieszenie prawdopodobnie sportowe (1 fioletowa kropka i 4 zielone na sprężynach z przodu) i jeździ się bardzo fajnie, wiec nie chciałbym bardzo dużej różnicy.

  10. #149
    Cebula1214's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Oświęcim
    Auto
    Audi <3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    9 razy

    Domyślny

    Skoro dobrze Ci sie jezdzi na tych sprężynach co masz ja bym nie pakowal sie w gwint. W tej cenie dobrego gwintu raczej nie znajdziesz. Jak już to moim zdaniem MTS w porównaniu do innych bylby najbardziej 'wygodny'. Jak masz możliwość to przejedz sie autem na gwincie zobaczysz wtedy ze różnica jest duża. Moze warto by zainwestować w jakieś sportowe zawieszenie sprężyny+amory ?

  11. #150
    szparag's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Konin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    80 razy
    Podziękował
    118 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez lukasz16341 Pokaż post
    Witam, dołączę się od tematu. Nie mogę się zdecydować co do gwintu. Problem jest taki, że chcę na niego wydać max 1000zł. Jest coś w tej cenie, co można polecić i nie będzie bardzo twardo? Aktualnie mam oryginalne zawieszenie prawdopodobnie sportowe (1 fioletowa kropka i 4 zielone na sprężynach z przodu) i jeździ się bardzo fajnie, wiec nie chciałbym bardzo dużej różnicy.
    Poszukaj FK automotive , sam nad nim myśle w kwestii zWiechy do 1k pln.

Strona 15 z 24 PierwszyPierwszy ... 51314151617 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •