afn może mieć inną kostkę od wtrysku sterującego
afn może mieć inną kostkę od wtrysku sterującego
|
witajcie!
mam mokre gniazda wtrysków chciałem wymienić i nie mogę ich odkręcić.jest jakiś sposób na odkręcenie ich bez odkręcania kolokatora ssącego??
Witam orientuję się ktoś może jakie jeszcze wtryski z Saaba podchodzą do AGU
Wiem że napewno 280 150 341
Poprosił bym o podanie nr
podłączam się do pytania. Jakie wtryski do AGU pasują p&p, tak do 260KM?
denso mjy 100460 460cc przy 3 barach. Rover turbo benzyna 220ti, 620ti
1.8T + K04-064 tfsi 359KM/471Nm
Wymieniam wtryski na większe w AGU, czy te wtryski podejdą bez przeróbek ? http://allegro.pl/wtryski-wtryskiwac...7.html#thumb/3 Ile one mają "CC" ?
Ostatnio edytowany przez wodzio12321 - 19-01-17 o 18:45
359cc/min przy 3,0 bar
387cc/min przy 3,5 bar
414cc/min przy 4,0 bar
Albo coś koło tego.
wodzio12321 (19-01-17)
Kilka pytań o wtryski:
1. czy wtryski saaba 0280150431 spotkaliscie sie z 5 otworkami w końcowce, bo mam komplet i w trzech jest po 4 otworki a w czwartym jest 5. Oznaczenie wtryskow identyczne, na oko tez identyczne. ?
2. czy wtryski krotkie po lekkiej obrobce plastiku na tokarce i zastosowaniu obnizonej listwy z AUM beda pasowac do kolektora z AGU ? (dzis sie sam przekonam, to opisze)
3. Mam ECU z silnika AJL, z audi A4, albo A6. W tych modelach byly fabrycznie wtryski 277, ale regulator byl 4 barowy, czyli wydajnosc byla jak 320 przy 3 barach. Czy jak mam regulator 3 barowy trzeba zalozyc wieksze wtryski (np 320) , aby wyrownac wydajnosc dla komputera AJL ?
4. czy wtryski http://sidmotorsport.pl/pl/wtryskiwa...0cc-bosch.html, po obrobce jak w pkt.2 beda pasowac , bo sa smiesznie tanie ?
DOPISANE:
Odpowiadam sam:
1. Dalej nie wiem.
2. W AUM nie ma obnizonej listwy, jest taka sama jak w AGU, mocowanie listwy w kolektorze AGU jest poprostu wyzej, trzeba albo sfrezowac te mocowania w kolektorze, albo przerobic mocowania listwy. Same wtryskiwacze do podebrania na tokarce tez troszke, ale da sie zrobic bez problemu.
3. Zalozylem wtryskiwacze 359cc i ... kupa, auto jedzie, ale gorzej przy pomiarze 60kmh-140km/h na 3 biegu jest sekunde gorzej niz na wtryskach 289cc.
4. Raczej tak, ale jak w pkt2.
Ostatnio edytowany przez redwater - 24-03-17 o 18:48
A3 8L - 1,8T AGU+DET3+K03S+FMIC (230ps/320Nm) + A3 8L - 1,8T AUM (angol/dawca)
380cc na 300+ może być mało..
There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)