Kilka pytań o wtryski:
1. czy wtryski saaba 0280150431 spotkaliscie sie z 5 otworkami w końcowce, bo mam komplet i w trzech jest po 4 otworki a w czwartym jest 5. Oznaczenie wtryskow identyczne, na oko tez identyczne. ?
2. czy wtryski krotkie po lekkiej obrobce plastiku na tokarce i zastosowaniu obnizonej listwy z AUM beda pasowac do kolektora z AGU ? (dzis sie sam przekonam, to opisze)
3. Mam ECU z silnika AJL, z audi A4, albo A6. W tych modelach byly fabrycznie wtryski 277, ale regulator byl 4 barowy, czyli wydajnosc byla jak 320 przy 3 barach. Czy jak mam regulator 3 barowy trzeba zalozyc wieksze wtryski (np 320) , aby wyrownac wydajnosc dla komputera AJL ?
4. czy wtryski http://sidmotorsport.pl/pl/wtryskiwa...0cc-bosch.html, po obrobce jak w pkt.2 beda pasowac , bo sa smiesznie tanie ?
DOPISANE:
Odpowiadam sam:
1. Dalej nie wiem.
2. W AUM nie ma obnizonej listwy, jest taka sama jak w AGU, mocowanie listwy w kolektorze AGU jest poprostu wyzej, trzeba albo sfrezowac te mocowania w kolektorze, albo przerobic mocowania listwy. Same wtryskiwacze do podebrania na tokarce tez troszke, ale da sie zrobic bez problemu.
3. Zalozylem wtryskiwacze 359cc i ... kupa, auto jedzie, ale gorzej przy pomiarze 60kmh-140km/h na 3 biegu jest sekunde gorzej niz na wtryskach 289cc.
4. Raczej tak, ale jak w pkt2.