Bo nie wszędzie trzeba jezdzić ze swiatłami , jakimikolwiek
Bo nie wszędzie trzeba jezdzić ze swiatłami , jakimikolwiek
|
Nie do końca.
Jesli auto wychodziło z fabryki z bixami i czujnikiem deszczu to było bez rolki
Natomiast jeśli miało zwykłe lusterko to posiadało rolkę aby można było DRL-e wyłaczyć w pozycji 0, zwłaszcza jak był bord niższy i nie posiadał opcji w kodowaniu o wyłaczeniu DRL-i w poz. 0.
I tyle w tym temacie.
Doposażanie - Elektryka - Diagnostyka Grupy VAG
Wtrące sięjak kolego masz taki przełącznik i czujnik zmierzchu i bord ci ogarnia jak ustawisz przełącznik w trybie auto i rolke w trybie 1 w drl to samo będzie przerzucać miedzy bixami a drl
Chyba że ktoś mnie poprawi i rolka od drl nie musi być na 1 ale tego nie sprawdzałem
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
kuba87 (09-05-17)
Dokładnie Dawid, rolka musi być w poz 1 aby DRL-świeciły w pozycji auto w dzień ale to z tego względu u ciebie tak występuje bo masz borda F i on nie ogarnia aby w pozycji 0 nic nie świeciło i wtedy rolką możesz je sobie wyłaczyć. Tutaj kolego ma borda K z tego co pisze więc mu rolka jest zbędna, chociaż jak jest też nie przeszkadza.
Doposażanie - Elektryka - Diagnostyka Grupy VAG
kuba87 (09-05-17)
Ja rolki nie zmieniam caly czas jeden przełącznik na auto i samo ustawia czy bix czy drlnie przeszkadza mi to
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Jeszcze chwile mam zwykłe lampyWłącznik taki sam tylko zamiast pokrętła drl jest wysokość świateł.
Mam problem... Chciałem zakodować bixy i lipa... A więc od początku. Kiedyś ustawiłem sobie halogeny jako światła dzienne po przekręceniu stacyjki i ściemniłem do 50%. Całe kodowanie poszło bez problemu, natomiast teraz nic nie mogę zrobić. Chcę ustawić jak fabrycznie było na 92% i piszę że kodowanie przyjęte ale nic się nie zmienia, odznaczę halogeny jako światła dzienne tak samo niby kodowanie przyjęte ale nic się nie dzieje, chcę wyłączyć Amerykę i to samo. Co robić? Z kablem coś nie tak?
Ogarnięte. Kabel miał winę. Zakodowałem wszytko i drl-e na pozycji auto nie działają...
zakodowany:
bajt 0 bit 1
bajt 21 bit 0-2 05
Ostatnio edytowany przez kuba87 - 16-05-17 o 22:10
Dość często ostatnio zdarza się, że czytam sobie po zmroku książki w samochodzie. Trochę przeszkadza mi automat wyłączający lampki w podsufitce (wszystkie żarówki 2xC5W, 4xBA9S). Co gorsza po ponownym włączeniu kolejne wyłączenie następuje już niedopuszczalnie szybko (nie można nawet przeczytać całej strony).
Chciałbym mieć nad tym większą kontrolę. Właściwie nie przeszkadzałoby mi jakby wyłącznik działał analogowo, jak w PolonezieMógłbym oczywiście ,,na chama'' podłączyć zasilanie z akumulatora, ale wierzę, że jest elegantsze wyjście.
Czy można to jakoś przekodować?
Czy za to oświetlenie odpowiada osławiony sterownik Bordnetz?
Czy wszystkie lampki wewnątrz są połączone równolegle albo kodowane wspólnie?
Ciężko mi coś znaleźć na ten temat, bo większość ludzi szuka informacji o kodowaniu świateł zewnętrznych, xenonów itp.
Liczę na to, że ktoś mnie pokieruje, gdzie dalej szukać. Z góry dziękuję za pomoc.
--
Wszystko dotyczy samochodu z opisu mojego konta: AUDI A3 8P BLF.
to jest zabezpieczenie przed rozladowaniem akumulatora.
Tak, wiem. Dziękuję za odp. Ale 2 żarówki po 5W nie rozładują akumulatora w 1/2 godziny... Żeby rozładować akumulator 60Ah o 10%, tj. 6Ah trzeba by świecić przez ponad 7 godzin. Poza tym planuję je zamienić na LEDy.
There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)