Strona 64 z 84 PierwszyPierwszy ... 1454626364656674 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 631 do 640 z 838

Temat: SWAP hamulce 280 > 288 > 312 oraz tylne 232 > 256

  1. #631
    pomocnik's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdansk
    Auto
    XXX
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    284 razy
    Podziękował
    481 razy

    Domyślny

    Przy zmianie przodu z 288 na 312 zmieniasz tylko jarzma i tarcze (wiec i klocki, choc sa takie same). Z tylu do 280 mozeez zmienic samo jarzmo + adapter badz jarzmo z a8. Temat walkowany serki razy, o niczym innym ten watek nie jest

    @ciapek, za co Ty zaplaciles 3 kola to nie wiem, ale to duzo za duzo

  2. Podziękowania dla pomocnik za pomoc w problemie

    deeze (26-06-17)

  3. #632
    alzonx93's Avatar
    Data dołączenia
    May 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    N-sk / W-wa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    14 razy
    Podziękował
    20 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez pomocnik Pokaż post
    Przy zmianie przodu z 288 na 312 zmieniasz tylko jarzma i tarcze (wiec i klocki, choc sa takie same). Z tylu do 280 mozeez zmienic samo jarzmo + adapter badz jarzmo z a8. Temat walkowany serki razy, o niczym innym ten watek nie jest

    @ciapek, za co Ty zaplaciles 3 kola to nie wiem, ale to duzo za duzo
    czyli nie musi byc zwrotnica? bo mam 288, chetnie na 312mm tzn trzeba miec ( jarzma, klocki i tarcze to tyle? )
    Spalanie - Motostat.pl

  4. #633
    pomocnik's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdansk
    Auto
    XXX
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    284 razy
    Podziękował
    481 razy

    Domyślny

    Dokladnie tak, zwrotnica potrzebna jest w przypadku tarcz 280 i mniejszych.

  5. #634
    alzonx93's Avatar
    Data dołączenia
    May 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    N-sk / W-wa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    14 razy
    Podziękował
    20 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez pomocnik Pokaż post
    Dokladnie tak, zwrotnica potrzebna jest w przypadku tarcz 280 i mniejszych.
    Dzieki Paweł to ja juz rozumiem moze wpadnie 312
    Edit:
    A zasick zostaje czy raczej większe?
    Ostatnio edytowany przez alzonx93 - 26-06-17 o 22:00 Powód: Edit
    Spalanie - Motostat.pl

  6. #635
    monlag1's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wodzisław
    Auto
    Audi A3 253KM/486Nm
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    61 razy
    Podziękował
    19 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez alzonx93 Pokaż post
    A zasick zostaje czy raczej większe?
    zacisk ten sam,napisal CI co sie zmienia

  7. #636

    Data dołączenia
    Feb 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    A3 8L quattro
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARY
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Jarzma pod 280 na tył są z S8D2 lift? Nie trzeba do nich żadnych adapterów/dystansów? Czy jest różnica w montażu ośka/quattro?
    W S8D2 lift występowały tarcze 280 mm,a w przed lifcie były tarcze chyba 269 mm,czy jakoś tak.Mógłby się wypowiedzieć ktoś,kto robił taką konwersję?

  8. #637
    pomocnik's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdansk
    Auto
    XXX
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    284 razy
    Podziękował
    481 razy

    Domyślny

    Czy wy w ogole czytacie co sie tu pisze?
    Odezwij sie do Szymona (saj234), jest roznice miedzy oska i quattro, kwestia podkladek-tulejek.

  9. #638

    Data dołączenia
    Feb 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    A3 8L quattro
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARY
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Czytam.Wiem jaka jest różnica między ośką,a quattro przy tarczach 256 mm-dystans 6 mm pod jarzmo w ośce.Przy tarczach 280 mm i zaciskach z S3 potrzebny jest dystans odsadzający zacisk(z ori jarzmem S3). Widziałem komplet zacisków pod tarcze 280 mm,był razem z tulejkami dystansowymi i stąd moje pytanie.
    Sam napisałeś,że wystarczy jarzmo z A8,a o tulejkach-dystansach nie wspomniałeś.Nie wiem,jakie jarzma sprzedawał Szymon (saj234),i czy były z dystansami.
    TRW BDA511-to są numery jarzm pod 280 mm z S8D2 lift.

  10. #639
    pomocnik's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdansk
    Auto
    XXX
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    284 razy
    Podziękował
    481 razy

    Domyślny

    Po pierwsze temat przewija sie tutaj po raz kolejny. Po drugie, powiedzialem, zebys zapytal o szczegoly Szymona. Po trzecie, jarzmo pod 256+adapter badz jarzmo z d2.

  11. #640

    Data dołączenia
    Jan 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    11 razy
    Podziękował
    23 razy

    Domyślny

    Pod koniec tygodnia powinienem mieć jeszcze 2 kpl. Jak coś to piszcie priw


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Strona 64 z 84 PierwszyPierwszy ... 1454626364656674 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •