Swap na k04 jest kosztowny. W dobie bardzo dobrych hybryd niezbyt oplacalny i pracochlonny. Wysylajac swoje turbo otrzymasz hybryde k03s za +/- 2tys pasujaca p&p obrabiajaca 280ps oczywiscie przy odpowiednich modach. Wiem co mowie uwierz mi. Jesli upierasz sie przy k04 to potrzebujesz turbo razem z kolektorem wydechowym, przewodami woda i olej, podpora turbo, tip z s3, pucha filtra s3, obudowa przeplywki s3, przerobka DP (potrzeba flansze wydechowa z s3), przerobka przewodow do nagrzewnicy, fmic z orurowaniem okolo 1500zl, wiec jesli zorganizujesz sobie ori kompletne orurowanie z dual smic z s3 plus kolektor dolotowy w lepszej cenie to bierz. Potrzebne do tej mocy beda jeszcze wtryski 380cc z s3. Pamietaj ze wiekszosc turbin k04 jak i kolektorow wydechowych s3 jest popekanych, wiec uwaznie obejrzyj zanim kupisz