Witam

Podczas gwałtownego hamowania lub celowego wprowadzania auta w poślizg przestaje działać ABS i wywala na desce kontrolki od ABS, ESP i ręcznego a na fisie pokazuje się napis Break fault. Po podpięciu do kompa w module 003 pokazuje błąd 01130: praca sygnału ABS zakłócona, interferencja sygnałów, sygnał nieprawidłowy, nieciągły. Jakiś czas temu wymieniałem piastę tylną z łożyskiem od SKF i myślę czy może mieć to wpływ na te problemy. Jednak zastanawia mnie czy jeśli problem tkwił by w czujniku lub pierścieniu magnetycznym to czy nie powinno wywalić błędu poszczególnego koła?? Drugą kwestią jest czy w takim przypadku kontrolka od ABS nie powinna świecić od razu po odpaleniu auta?

Dodam jeszcze, że auto kwalifikuje się na akcje 45f5 - aktualizacja sterownika abs. Myślicie, że zrobienie tej akcji rozwiąże problem? Jest sens ją robić czy radzicie zacząć od czegoś innego?
Wspomnę, że ESP normalnie działa wiec pytanie czy poprawne działanie ESP nie świadczy o tym, że pompa jest sprawna??