|
Witam Panowie
Mam problem z włączaniem się nawiewu w mojej A3 8P.
Jakiś czas temu przy skręcaniu zaczęła mi popiskiwać dmuchawa, więc ją zdemontowałem, wyczyściłem i zamontowałem. Przez miesiąc było ok. Potem przestała się ona załączać i wymieniłem ją na nową. Po wymianie było z 5 dni ok, lecz teraz powrócił problem. Gdy auto postoi dłużej nie odpalane to dmuchawa się nie włącza od razu lecz z opoznieniem kilkuminutowym. Gdy jeżdżę krótkie odcinki po mieście to startuje od razu. Spotkał się ktoś z takim problemem? Na forum A4 jak (szukałem w google rozwiązania) przeczytałem, że to rezystor lecz u mnie jest wersja wentylatora wraz z "jeżem" czyli chyba rezystorem. Dodam, że błędów nie ma.
Witam, mam taki problem z Audi. Mianowicie po odpaleniu auta i włączeniu klimatyzacji w tryb AUTO i ustawieniu temp. np. 16st chłodne-zimne powietrze zaczyna lecieć z kratek po ok 2,5 - 3 minutach .
Przez te ok 3 minuty leci powietrze takie jak na zewnątrz a po upływie zaczyna od razu spadać. Testowałem gdy na zewnątrz było 23stto po tych 3 minutach w ciągu ok 1-1,5minut spadło do 2st. Błędów żadnych nie ma. Robiłem adaptację OBDeleven.
W drugim aucie grupy VAG (WV) chłodne powietrze zaczyna lecieć od razu. co może być za przyczyna.
Kolego,klimatyzacja potrzebuje chwili czasu aby schłodzić gorące powietrze. Dopiero po tych 3 minutach jak to ująłeś zaczyna faktycznie chłodzić.Zauważ że cały układ zaciąga z zewnątrz/wnętrza ciepłe powietrze, stąd jest to opóźnienie i jest to normalne. U mnie jest tak samo. Włączam jest ciepłe,mija kilka chwil i leci coraz chłodniejsze. To samo ma mój Ojciec w Skodzie Rapid. Jeżeli chcesz aby szybciej było chłodniej to otwórz szybę i daj chwile aby w samochodzie spadłą temperatura. Masło maślane
właśnie wróciłem z auta . na zewnątrz 19,5 st. Autem przejechałem jakieś 8km w mieście( stanie na światłach). przez cały czas z nawiewów leciało powietrze o temp. 32-35st. dopiero przed zgaszeniem temp. zaczęła spadać. Tak jakby coś nie puszczało czynnika na parownik. Przewody od sprzężarki mają temp komory silnika i nagle robią się zimne i zaczyna lecieć chłodne powietrze.
Zawór rozprężny lub czujnik wysokiego ciśnienia do sprawdzenia. Poza tym czy diagnozowałeś cały układ? Ilość czynnika w układzie odpowiednia?
Hej. W mojej A3 ten sam problem, w VCDS pokazuje -50C klima nie załącza się. Po rozebraniu schowka i podszybia stwierdzam na 100% że czujnika już u mnie nie montowali, auto 2007r wiec nie wiem czy to normalne że pokazuje -50? czytałem gdzieś że jesli czujnik nie był już montowany to ta wartość powinna być niedostepna a nie wskazywać błędną wartość, bo -50 jest błędną wartością która gdzieś dociera do głównego sterownika czy nie tak? Zatem jeśli ten czujnik nie był montowany w autach po 2007 to co odpowiada za pomiar temp zasysanego powietrza? , czym zastąpiono wspomniany czujnik G89? Gdzie szukać przyczyny niewłączającej się klimy która wcześniej działała?
Witam mam problem z słabo wydajną klimatyzacją, czy mógł by ktoś sprawdzić jakie jest obciążenie kompresora na postoju z włączona klimą na max chłodzenie , poniżej parę fotek z vcds
pierwsze zdjęcie przed odpaleniem
https://www.fotosik.pl/zdjecie/828123f03ce3e620
drugie zdjęcie już z klimą po 10 min ustawienie Low Auto i max nadmuch
https://www.fotosik.pl/zdjecie/641786e8fab0ce90
trzecie zdjęcie z Silnika Grupa 63 i 64
https://www.fotosik.pl/zdjecie/b3708583ef62280a
dodam że klima nabita w zeszłym tygodniu , wiatraki na chłodnicy pracują. jedyne co mi się nie podoba to tylko obciążenie na kompresorze.
Witam, mam problem z raz działającą klimą, a raz nie. Po włączeniu przycisku Auto lub też po wyłączeniu przycisku Ekon układ klimatyzacji się nie włącza, wiatraki skraplacza nie startują i z nawiewu leci ciepłe powietrze.
Kilka miesięcy temu dobijałem czynnik w serwisie, problem zauważyłem dosyć niedawno. W pamięci sterownika brak błędów.
Po kilku próbach z przyciskiem Ekon układ klimatyzacji startuje i wtedy już działa nieprzerwanie. Obstawiam problem z panelem sterowania lub też z zaworem wysterowania sprężarki.
Może ktoś miał podobny problem.
PS. W poprzednim aucie podobny problem powodował przerwany kabel od sterownika wentylatorów.
There are currently 6 users browsing this thread. (0 members and 6 guests)