Cytuj Oryginalnie napisane przez monlag1 Pokaż post
Co masz na mysli?
A co do przycinania geometrii,pisałeś ,że po odłączeniu gruszki od dźwigni geometrii wyczuwalny był opór. Teraz piszesz, ze to wina gruszki . Po to odczepiłeś gruszkę żeby sprawdzić jak pracuje sama geometria. Skoro przycina tzn ,ze turbo masz do czyszczenia. Oprócz tego sama grucha jest do sprawdzenia , czy chodzi płynnie czy przycina i czy trzyma podciśnienie.
Gruszka została wymieniona na nową, ponieważ po sprawdzeniu okazała się wadliwa. Geometria zaczynała ciężko chodzić dlatego, że gruszka ruszała się w 50%. Po wymianie gruszki pojeździłem 2 dni i zdjąłem żeby zobaczyć jak geometria i teraz sama opada pod własnym ciężarem. Chodzi w całym zakresie. Ustawiłem gruszkę tak żeby lekko przeładowywała. Sprawdzany był również wirnik, zero luzów. Turbina sucha.