Jak ktoś z Was ma hajs i wolny czas to szybciutko wysyłać fotki i ustawiać się w kolejkę 🤣
https://www.facebook.com/10007410525...TkKbVSt6tXcWl/
Wysłane z mojego SM-S908B przy użyciu Tapatalka
Jak ktoś z Was ma hajs i wolny czas to szybciutko wysyłać fotki i ustawiać się w kolejkę 🤣
https://www.facebook.com/10007410525...TkKbVSt6tXcWl/
Wysłane z mojego SM-S908B przy użyciu Tapatalka
Uwaga! Mój nick wymawiamy tak jak jest napisane: skrzypul a nie "skszypół"
205 1.9 GTi 128KM, CRX Del-Sol 1.6 136KM, A3 8L 1.8TQ 180KM, S3 8L BAM 260KM, A3 8P 2.0TQ 400KM
S4 B8 3.0 TFSi: 475KM
Chrysler Town&Country 3.6 290PS
|
A3 8L Hatchback 3D 1997r [1.6 AEH - 101/145] → A3 8L Hatchback 3D 2001r [1.8t AUM - 229/322] → A4 B6 Avant 2002r [1.9tdi AVF - 164/374] → A3 8V Limousine 2015r [2.0tfsi CNTC - 343/487]
Chciałem zauważyć😎że aktualnie jeżdzących torsenuf na WA sztuk 0😂😂😂
Haldeks rzondzi😏
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
chudy92 (19-12-22)
Największy problem Chałdeksa, to jak wpadasz w odcinę lub przepinasz bieg, to na ten moment tracisz napęd na tył...co powoduje mocną zmianę balansu auta jak idziesz grubo. Rozwiązuje ten problem montaż DSG.
DSG Das iSt Gówno
FF
Ja się w górach ratowałem hamowaniem lewą nogą
I to całkiem sprawnie pozwalało trzymać spięty napęd w 8L
Co do odwiecznego dylematu: torsen/haldex
Wciąż podtrzymuję
Torsen niestety nie jest tak inteligentny jak haldex
Przynajmniej w moim podłym górskim terenie, przy kilkudziesięciu cm śniegu lepiej trakcją zarzadzał haldex
Ale torsen bajka (zwłaszcza w S4) i na plus za nadsterowność
Chudini
Próbowałem.
Przez rok się udało
No ale niestety
Wygoda narzędzi google wygrała.
No i te jazdy...
Kierwa
Od 1 Grudnia na blacie przybyło prawie 13tys km 🙈
A to tylko jazda tak OT, w wolnym czasie, tak hobbystycznie 😬
Wysłane z mojego SM-S908B przy użyciu Tapatalka
Uwaga! Mój nick wymawiamy tak jak jest napisane: skrzypul a nie "skszypół"
205 1.9 GTi 128KM, CRX Del-Sol 1.6 136KM, A3 8L 1.8TQ 180KM, S3 8L BAM 260KM, A3 8P 2.0TQ 400KM
S4 B8 3.0 TFSi: 475KM
Chrysler Town&Country 3.6 290PS
Odnośnie jazd.
Od polowy listopada
(Praktycznie same wjazdówki na Modlin, bo Chopina mi prawie zawsze zabiera biletomat) 🙈
Wysłane z mojego SM-S908B przy użyciu Tapatalka
Uwaga! Mój nick wymawiamy tak jak jest napisane: skrzypul a nie "skszypół"
205 1.9 GTi 128KM, CRX Del-Sol 1.6 136KM, A3 8L 1.8TQ 180KM, S3 8L BAM 260KM, A3 8P 2.0TQ 400KM
S4 B8 3.0 TFSi: 475KM
Chrysler Town&Country 3.6 290PS
Kiedyś to było.
Nie mam fejsa ani androida!
Gunfo sie snam bo nie miauem ani tego ani tego, ale czy nie jest tak, że Torsen jest bardziej przewidywalny i 0-1kowy ? Wtedy tylko ''PEDAŁEM'' przyśpieszenia się steruje jak na zaspawanym moście ?
Jo coś mówiłeś kiedyś , że hamulcem haldex był ''podtrzymany'' ?
Naczelny Trytkochirurg
Paszczur B4 DwaZero Classic Line
Yamaha "Kunalis" WR250X
Yamaha ''Lokomotywa'' XS1100 79'
Dla nieogara torsen lepszy
Ale haldex oszczędniejszy i o dziwo: mocniej wyratuje w podłym terenie
Wysłane z mojego SM-S908B przy użyciu Tapatalka
Uwaga! Mój nick wymawiamy tak jak jest napisane: skrzypul a nie "skszypół"
205 1.9 GTi 128KM, CRX Del-Sol 1.6 136KM, A3 8L 1.8TQ 180KM, S3 8L BAM 260KM, A3 8P 2.0TQ 400KM
S4 B8 3.0 TFSi: 475KM
Chrysler Town&Country 3.6 290PS
AUDI R$4 B5
GOLF MK4 R32 Oem
S3 8L 360PS DSG SILVER
SEAT LEON CUPRA 4 2.8VR6 KOMPRESSOR ABT 280ps 1of100
Golf 2 R32 4Motion Big Brake 6+4 Pot,Rallye Front...
EX s3![]()
S3 8L BAM 255Ps ABT IMOLA YELLOW
S3 8L AMK 250Ps NOGARO BLUE
S3 8L APY 260Ps
There are currently 12 users browsing this thread. (0 members and 12 guests)