Tak koło dwumasowe-tu masz racje. Słyszałem od wielu osób,że to jest pięta Achillesa tych silników. Ale ponoć jesli sie o tym pamieta i wymieni je (nawet PO 30 tys km) to wszystko gra i buczy![]()
Tak koło dwumasowe-tu masz racje. Słyszałem od wielu osób,że to jest pięta Achillesa tych silników. Ale ponoć jesli sie o tym pamieta i wymieni je (nawet PO 30 tys km) to wszystko gra i buczy![]()
Ostatnio edytowany przez Wlodeek - 15-04-08 o 07:18
normalnie spadlem z krzesla , nie pisz takich glupot prosze cie
czy ty zdajesz sobie sprawe co piszesz ?? dwumas kosztuje kolo 2tys zl i trzeba go wymieniac co 30tys ??
w silnikach 2.0TDI 16V calej grupy VAG z poczatkow produkcji tychze byl problem z kolem dwumasowym, ale byla tez /jest akcja serwisowa wymiany tychze.
prawdziwa pieta achillesowa rowniez silnikow 16V jest glowica ktora nie wiedziec czemu lubi peknac a wymiana jest kosztowna.
szeroki problem to rowniez "trzepanie budy" czyli doc szybkie zuzywanie sie wtryskiwaczy
silniki z poczatkow produkcji czyli znowu 16V mialy tez seryjnie dosc malo wytrzymale turbo ktore potrafilo wysiasc juz w serii , to juz nie te czasy pancernych turbo silnikow 1.9 AGR czy AHF, AFN.
Pamietajcie tez o tym ze usterkowosc 2.0TDI zostala wyeliminowana przez wprowadzenie silnikow 8V z niestety mniejszym turbo co skutkuje mniejszymi mozliwosciami przy chiptuningu no i ofcorz filtr czasteczek stalych (DPF)
w A3, Golfie5.Octavii 2, leonie - BKD,AZV 16V
BMM 8V
BKD 16V w Octavii jest montowany do tej pory, teoretycznie poprawiony, ale wystarczy poczytam OCP, jakos nie narzekaja.
taki sam temat byl calkiem niedawno na naszym forum i odpowiedzi/wypowiedzi byly identyczne. autora prosze o uzywanie opcji "szukaj"
Ostatnio edytowany przez Miro - 11-10-10 o 06:03
Nie pomagam na PW, nie muszę
Od tego jest forum i tematy na nim
Widzisz, ja najpierw przeczytałem wątki dotyczące tego silnika, a teraz grzecznie pytam. Lepiej pytać, niż kupić auto za ~dziesiąt tys. i być niezadowolonym - nie?
W sumie to dalej nie wiem za dużo. Mam rozumieć, że jak się trafi na dobry model to hula i jest OK. Może też się zdarzyć wtopa.
Ile będzie kosztować pęknięta głowica? Ile muszę dać za wtryskiwacze z naprawą?
No dobrze, skoro tyle wiesz o motoryzacji i jestes takim guru, to skoro piszesz:
absta****ac od tego czy zdanie jest prawdziwe, to czy jak idziesz jako znawca od aut kupic powiedzmy walkie-talkie to bedziesz znal historie, statystyki awaryjnosci i bedziesz wiedzial, ze po 100 h pracy padnie Ci jakis tam tranzystorek? Musialbys byc niezlym jasnowidzem...od tego sa ludzie, ktorzy sie na tym znaja, zeby sie ich zapytac. Mozesz tez pytac uzytkownikow. Ja specem nie jestem-pisze co bylo u osob ktore znam. Ty jestes spec, ale to nie jest powod, zeby "spadac z krzesła", że sie wiecej wie ode mnie, czy autora tego wątku. Skoro autor zadał pytanie, to liczy na pomoc-niekoniecznie pomoc speca, który "swoje wie", tylko może użytkowników, którzy danego produktu używają.
...sorry za OT, ale sie nie moglem powstrzymac.
Ostatnio edytowany przez Wlodeek - 04-03-08 o 10:38
wlodeek przeczytaj sobie dokladnie co napisales !!! tu nie chodzi o znanie sie albo nie znanie, tyle na pewno wiesz ze dwumas jest jedna z najdrozszych rzeczy w siilniku i wymiana co 30tys to chyba troche nie teges, sam napisales ze jak sie pamieta i dosc czesto wymienia ?!
a co to gumowe jest i sie zuzywa ?? nie napisales ze po 30tys czyli szybko pada od nowosci, po malym przebiegu ale ze CO 30tys.
tu nie chodzi o znanie sie tylko o pomyslenie zanim sie napisze, pamietaj ze jestesmy forum technicznym, duzo przypadkowych ludzi wchodzi na forum, szuka informacji przez google i potem sie smieje albo uwierzy w cos takiego
END OT
do autora tematu:
glowice, zalezy jak ci sie uda, jak to z czesciami uzywanym,i, mozesz trafic za 1tys a mozesz i nowa za 4tys
wtryskiwacze jesli trafisz to sa tansze niz do 1.9 starych silnikow, podobne ceny od 400zl w gore regenerowane, nowki moze sie udac za ok 700 za szt.
o ASO zapomnij sa to kosmiczne ceny. baj de łej w silniku 1.9 wtryskiwacze tak samo padaja.
jakosc paliwa i tyle.
napisze jeszcze raz to samo co w tamtym temacie, jesli cie stac kupuj tylko i wylacznie benzyne 2.0T 200KM jezdzi super i dosc ekonomicznie.
2.0FSI 150KM ma czsy drogowe gorsze niz 2.0TDI 140KM
1.9TDI, hmm dla mnie 105KM i lichy momencik w aucie wazacym prawie 1400kg to nieporozumienie, jezdzi gorzej niz stare 1.9 90KM w 8L.
Napisze jeszcze raz to samo co w tamtym temacie:
trafi ci sie fajne autko w dieslu to bierz , a nie patrz czy to 1.9 czy 2.0
co do zakladania nowego tematu, chodzilo mi o to ze spokojnie mozna kontunuowac istniejacy, nie koniecznie trzeba zakladac nowy.
Nie pomagam na PW, nie muszę
Od tego jest forum i tematy na nim
Ostatnio edytowany przez MaGGu - 13-10-08 o 05:41
Audi A3 8L VP - 192 KM 404NM by DynoSoft - SOLD
Audi A3 8L PD - 224KM 430 NM by COMPSport - SOLD
Audi A3 8P BKD - 216KM 435NM by DynoSoft - SOLD
VW GOLF 6 R20 CDLF - 350KM 445NM by COMPsport - SOLD
Audi S3 CJXC Sportback - 385KM 492NM by COMPsport - NOW
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)