Pokazane rezultaty 1 do 10 z 407

Temat: Opinie o silniku 2.0TDI PD 03-08 [16V BKD/AZV i BMN/BUY oraz 8V BMM]

Hybrid View

  1. #1
    Wlodeek's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocek
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Tak koło dwumasowe-tu masz racje. Słyszałem od wielu osób,że to jest pięta Achillesa tych silników. Ale ponoć jesli sie o tym pamieta i wymieni je (nawet PO 30 tys km) to wszystko gra i buczy
    Ostatnio edytowany przez Wlodeek - 15-04-08 o 07:18

  2. #2
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    783 razy
    Podziękował
    129 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Wlodeek Pokaż post
    Tak koło dwumasowe-tu masz racje. Słyszałem od wielu osób,że to jest pięta Achillesa tych silników. Ale ponoć jesli sie o tym pamieta i wymienia je dosc czesto (rzekomo nawet co 30 tys km) to wszystko gra i buczy

    normalnie spadlem z krzesla , nie pisz takich glupot prosze cie
    czy ty zdajesz sobie sprawe co piszesz ?? dwumas kosztuje kolo 2tys zl i trzeba go wymieniac co 30tys ??

    w silnikach 2.0TDI 16V calej grupy VAG z poczatkow produkcji tychze byl problem z kolem dwumasowym, ale byla tez /jest akcja serwisowa wymiany tychze.
    prawdziwa pieta achillesowa rowniez silnikow 16V jest glowica ktora nie wiedziec czemu lubi peknac a wymiana jest kosztowna.
    szeroki problem to rowniez "trzepanie budy" czyli doc szybkie zuzywanie sie wtryskiwaczy
    silniki z poczatkow produkcji czyli znowu 16V mialy tez seryjnie dosc malo wytrzymale turbo ktore potrafilo wysiasc juz w serii , to juz nie te czasy pancernych turbo silnikow 1.9 AGR czy AHF, AFN.

    Pamietajcie tez o tym ze usterkowosc 2.0TDI zostala wyeliminowana przez wprowadzenie silnikow 8V z niestety mniejszym turbo co skutkuje mniejszymi mozliwosciami przy chiptuningu no i ofcorz filtr czasteczek stalych (DPF)

    w A3, Golfie5.Octavii 2, leonie - BKD,AZV 16V
    BMM 8V
    BKD 16V w Octavii jest montowany do tej pory, teoretycznie poprawiony, ale wystarczy poczytam OCP, jakos nie narzekaja.



    taki sam temat byl calkiem niedawno na naszym forum i odpowiedzi/wypowiedzi byly identyczne. autora prosze o uzywanie opcji "szukaj"
    Ostatnio edytowany przez Miro - 11-10-10 o 06:03
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  3. #3

    Data dołączenia
    Feb 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wielkopolska
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8V
    Silnik
    1.4 TFSI - CPTA (140 KM)

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Miro Pokaż post
    ...
    taki sam temat byl calkiem niedawno na naszym forum i odpowiedzi/wypowiedzi byly identyczne. autora prosze o uzywanie opcji "szukaj"

    Widzisz, ja najpierw przeczytałem wątki dotyczące tego silnika, a teraz grzecznie pytam. Lepiej pytać, niż kupić auto za ~dziesiąt tys. i być niezadowolonym - nie?

    W sumie to dalej nie wiem za dużo. Mam rozumieć, że jak się trafi na dobry model to hula i jest OK. Może też się zdarzyć wtopa.

    Ile będzie kosztować pęknięta głowica? Ile muszę dać za wtryskiwacze z naprawą?

  4. #4
    MarekB's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi & VW
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    34 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Wlodeek Pokaż post
    Tak koło dwumasowe-tu masz racje. Słyszałem od wielu osób,że to jest pięta Achillesa tych silników. Ale ponoć jesli sie o tym pamieta i wymienia je dosc czesto (rzekomo nawet co 30 tys km) to wszystko gra i buczy
    Ha ha ha, dobre naprawdę dobre, niezły dowcip Ci się udał,
    wymiana dwumasa co 30kkm
    ciekawe kto by kupił auto z tym silnikiem wiedząc ze czeka go wymiana dwumasa co 30kkm
    Odkupię wolny czas, info na PW
    Cześci do Audi i nie tylko

  5. #5
    Wlodeek's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocek
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    No dobrze, skoro tyle wiesz o motoryzacji i jestes takim guru, to skoro piszesz:

    Cytuj Oryginalnie napisane przez MarekB Pokaż post
    ciekawe kto by kupił auto z tym silnikiem wiedząc ze czeka go wymiana dwumasa co 30kkm
    absta****ac od tego czy zdanie jest prawdziwe, to czy jak idziesz jako znawca od aut kupic powiedzmy walkie-talkie to bedziesz znal historie, statystyki awaryjnosci i bedziesz wiedzial, ze po 100 h pracy padnie Ci jakis tam tranzystorek? Musialbys byc niezlym jasnowidzem...od tego sa ludzie, ktorzy sie na tym znaja, zeby sie ich zapytac. Mozesz tez pytac uzytkownikow. Ja specem nie jestem-pisze co bylo u osob ktore znam. Ty jestes spec, ale to nie jest powod, zeby "spadac z krzesła", że sie wiecej wie ode mnie, czy autora tego wątku. Skoro autor zadał pytanie, to liczy na pomoc-niekoniecznie pomoc speca, który "swoje wie", tylko może użytkowników, którzy danego produktu używają.
    ...sorry za OT, ale sie nie moglem powstrzymac.
    Ostatnio edytowany przez Wlodeek - 04-03-08 o 10:38

  6. #6
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    783 razy
    Podziękował
    129 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Wlodeek Pokaż post
    Tak koło dwumasowe-tu masz racje. Słyszałem od wielu osób,że to jest pięta Achillesa tych silników. Ale ponoć jesli sie o tym pamieta i wymienia je dosc czesto (rzekomo nawet co 30 tys km) to wszystko gra i buczy
    wlodeek przeczytaj sobie dokladnie co napisales !!! tu nie chodzi o znanie sie albo nie znanie, tyle na pewno wiesz ze dwumas jest jedna z najdrozszych rzeczy w siilniku i wymiana co 30tys to chyba troche nie teges, sam napisales ze jak sie pamieta i dosc czesto wymienia ?!
    a co to gumowe jest i sie zuzywa ?? nie napisales ze po 30tys czyli szybko pada od nowosci, po malym przebiegu ale ze CO 30tys.
    tu nie chodzi o znanie sie tylko o pomyslenie zanim sie napisze, pamietaj ze jestesmy forum technicznym, duzo przypadkowych ludzi wchodzi na forum, szuka informacji przez google i potem sie smieje albo uwierzy w cos takiego

    END OT


    do autora tematu:
    glowice, zalezy jak ci sie uda, jak to z czesciami uzywanym,i, mozesz trafic za 1tys a mozesz i nowa za 4tys
    wtryskiwacze jesli trafisz to sa tansze niz do 1.9 starych silnikow, podobne ceny od 400zl w gore regenerowane, nowki moze sie udac za ok 700 za szt.
    o ASO zapomnij sa to kosmiczne ceny. baj de łej w silniku 1.9 wtryskiwacze tak samo padaja.
    jakosc paliwa i tyle.
    napisze jeszcze raz to samo co w tamtym temacie, jesli cie stac kupuj tylko i wylacznie benzyne 2.0T 200KM jezdzi super i dosc ekonomicznie.
    2.0FSI 150KM ma czsy drogowe gorsze niz 2.0TDI 140KM
    1.9TDI, hmm dla mnie 105KM i lichy momencik w aucie wazacym prawie 1400kg to nieporozumienie, jezdzi gorzej niz stare 1.9 90KM w 8L.
    Napisze jeszcze raz to samo co w tamtym temacie:
    trafi ci sie fajne autko w dieslu to bierz , a nie patrz czy to 1.9 czy 2.0

    co do zakladania nowego tematu, chodzilo mi o to ze spokojnie mozna kontunuowac istniejacy, nie koniecznie trzeba zakladac nowy.
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  7. #7

    Data dołączenia
    Sep 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Chelm
    Auto
    audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    1.9TDI BKC

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Miro Pokaż post
    1.9TDI, hmm dla mnie 105KM i lichy momencik w aucie wazacym prawie 1400kg to nieporozumienie, jezdzi gorzej niz stare 1.9 90KM w 8L.
    Wydaje mi się ze chyba jednak nie jeździłeś starym 1.9 90ps skoro piszesz takie bzdury.

  8. #8
    MaGGu's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Okolice Krakowa
    Auto
    Audi S3 8V
    Model
    S3 8V
    Silnik
    2.0 TFSI - CJXC (300 KM)
    Pomógł
    57 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez marewel Pokaż post
    Wydaje mi się ze chyba jednak nie jeździłeś starym 1.9 90ps skoro piszesz takie bzdury.
    heheh Miro 8L 90KM jeździł już z 7 lat temu wiec nie wiem kto tu bzdury pisze.
    Ostatnio edytowany przez MaGGu - 13-10-08 o 05:41
    Audi A3 8L VP - 192 KM 404NM by DynoSoft - SOLD
    Audi A3 8L PD - 224KM 430 NM by COMPSport - SOLD
    Audi A3 8P BKD - 216KM 435NM by DynoSoft - SOLD
    VW GOLF 6 R20 CDLF - 350KM 445NM by COMPsport - SOLD

    Audi S3 CJXC Sportback - 385KM 492NM by
    COMPsport - NOW


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •