|
Mam manuala .
Ja jestem bardzo ciekawy , pewnie S3 8P bym nie dał rady , ale 8L 1.8T - AMK,APY,AUL moze, moze ...
oczywiście mówimy o serii![]()
Ostatnio edytowany przez Maciek_Sdz - 22-03-08 o 20:27 Powód: Automatyczne łączenie postów
Nawet S3 8L nie dasz rady.Wiem bo mialem eske,i nawet gdy byla jeszcze w serii to GTI zostawalo z tylu
EOT
Nie ważne kto będzie pierwszy , liczy się dobra zabawa !![]()
2 tygodnie temu zrobiłem program w mojej S3, z tej strony chcialbym podziekować chłopaką z CompSportu staneli na wysokości zadania.
Auto jezdzi duzo lepiej, sprawdzalismy z seria i jest lekka przepaść.
Teraz czekam tylko na sportowy filtr powietrza i koniec z modami na jakis czas
Uprzedzam pytania, ktore moga sie pojawic NIE mam wykresu z hamowni i nie mam zamiaru jechac na hamownie![]()
to może powiesz ile wyszło KM i NM?![]()
Części na sprzedaż do: Audi TT 8N BAM A3 8P Sportback R32 S-line Audi A3 8L 1,8T 3d Audi A3 8L 1,8T 5d Audi S3 8L 1,8T
Podobno miedzy 290 a 300km, moment 390-400Nm.
Roznica jest taka ze seryjna eska z rolki od 80km/h do 190km/h dostaje ponad 2 długosci.
Na torze poznan celuje w 1:56-1:58
no to ładny wynik
Tylko pogratulować![]()
Części na sprzedaż do: Audi TT 8N BAM A3 8P Sportback R32 S-line Audi A3 8L 1,8T 3d Audi A3 8L 1,8T 5d Audi S3 8L 1,8T
i tak wszystko wyjdzie w praniu na zlocie
jeszcze z nowym s3 nie mialem przyjemnosci
parametry wyjściowe: 226KM; 347Nm; ET: 13,97sek na 1/4 mili Bemowo 2007
parametry aktualne: 246KM; 346Nm
parametry docelowe: ktos to wie?
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)